Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - pro tunery
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
pro tunery
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: st listopad 01, 2006 12:12 pm    Předmět: pro tunery Citovat

doporučuji přečíst: http://www.autoweb.cz/kapka-jedu/tuneri-a-tuning/articles.html?id=7702

Laughing tak nejak vypda i muj nazor na tuning Laughing

_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1964
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: st listopad 01, 2006 3:14 pm    Předmět: Citovat

To napsal blb co chtěl bejt tunerrem, auto měl hnusný a ty kluci tunerský ho mezi sebe nevzali tak teď píše kritiku, protože se cejtí u ukřivděnej. Pokud to měl bejt vtip tak jo Mr. Green Mr. Green
_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st listopad 01, 2006 3:42 pm    Předmět: Citovat

Johnik napsal:
To napsal blb co chtěl bejt tunerrem, auto měl hnusný a ty kluci tunerský ho mezi sebe nevzali tak teď píše kritiku, protože se cejtí u ukřivděnej. Pokud to měl bejt vtip tak jo Mr. Green Mr. Green


Super Super Super

Asi tak.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: st listopad 01, 2006 4:08 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:26 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: čt listopad 02, 2006 2:43 pm    Předmět: Citovat

souhlas s Johnikem

a s tim naklonem a tak taky... ja jezdim na sport podvozku a mel sem pucenou seriovou pumu od rema a musim rict ze rozdil byl cejtit hned pri vyjedzu z parkoviste.. cele se to nejak podezrele houpalo a naklanelo... .Very Happy

_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Ace
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2006
Příspěvky: 431
Bydliště: Holice

PříspěvekZaslal: čt listopad 02, 2006 5:29 pm    Předmět: Citovat

taky souhlas...ten, kdo to psal, to je asi naky pako a hraje si na kritika... a beztak jenom zavidi, ze ma nekdo lepsi auto nez on... Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: pá listopad 03, 2006 10:13 am    Předmět: Citovat

Maw napsal:
Protože pokud se sníží těžiště, vůz se chová úplně jinak - čitelněji (menší náklon a menší náchylnost k rozhoupání - menší zdvih pružin).


Nehodnotím článek, každý má svůj názor.
Hodnotím tento výtažek od Maw-a. Hlavně slovo "čitelněji". V závorce je text přijatelný. Ono to je složitější. Mluvím z vlastních zkušeností a nasosaných informací. Pokud snížíme těžiště, pružiny, ztvrdíme tlumiče a ještě raději nízkoprofilové pneu, tak takto postavený vůz se chová jak uvedeno v závorce, ale ne ČITEJNĚJI. Na silnici, při průjezdech zatáček jede jak po kolejích, ale je ZÁLUDNĚJŠÍ, protože meze adheze je velmi úzká. To znamená, že pokud by se jelo na limitu, tak okamžik ztráty adheze není tak signalizován jako u řekněme standardního vozu, ale přijde naráz a bez varování, tedy daleko razantněji a pak už záleží jen na umění řidiče. Proto i piloti se s autem musí sžít, aby znali jeho meze a raději se k nim ani nepřibližují.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: pá listopad 03, 2006 6:37 pm    Předmět: Citovat

Kdo napsal:
Maw napsal:
Protože pokud se sníží těžiště, vůz se chová úplně jinak - čitelněji (menší náklon a menší náchylnost k rozhoupání - menší zdvih pružin).


Nehodnotím článek, každý má svůj názor.
Hodnotím tento výtažek od Maw-a. Hlavně slovo "čitelněji". V závorce je text přijatelný. Ono to je složitější. Mluvím z vlastních zkušeností a nasosaných informací. Pokud snížíme těžiště, pružiny, ztvrdíme tlumiče a ještě raději nízkoprofilové pneu, tak takto postavený vůz se chová jak uvedeno v závorce, ale ne ČITEJNĚJI. Na silnici, při průjezdech zatáček jede jak po kolejích, ale je ZÁLUDNĚJŠÍ, protože meze adheze je velmi úzká. To znamená, že pokud by se jelo na limitu, tak okamžik ztráty adheze není tak signalizován jako u řekněme standardního vozu, ale přijde naráz a bez varování, tedy daleko razantněji a pak už záleží jen na umění řidiče. Proto i piloti se s autem musí sžít, aby znali jeho meze a raději se k nim ani nepřibližují.


presne tak, a jeste bych dodal par veci: tvrdej podvozek nepropruzi nerovnosti na vozovce např. v zatacce a pak uskakuje.. Proto je pro norm. silnice lepsi a podle me i ve vetsine situaci rychlejsi seriovej podvozek.. (a i ten je malo poddajnej)

na okruhu v Brne by byl nesporne rychlejsi sportovni podvozek..

s cim naprosto souhlasim je to ze kdyz je to snizeny tak to vypda lip...

_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: pá listopad 03, 2006 7:41 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:28 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: so listopad 04, 2006 8:40 am    Předmět: Citovat

souhlasim.. a limit prilnavosti jeste hodne ovlivni pneumatiky.. Wink
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: so listopad 04, 2006 2:41 pm    Předmět: Citovat

jj. presne tak. na tech 215tkach a snizenej podvozek je fakt luxus.. drzi jak pribita Smile ale problemek nastava v mokru a na lede.. vic to klouze Sad
_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: so listopad 04, 2006 5:30 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:29 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: ne listopad 05, 2006 8:06 pm    Předmět: Citovat

Maw napsal:
Prostě člověk musí vědět, jak má jezdit a co si může dovolit. Nejsem žádnej janek, abych využíval maximum možností vozu v běžném provozu


Jedna z veci kvuli kterejm jsem kupoval Pumu je jeji hravost a čitelnost v zatackach projizdenych na limitu.. Na limit se bezproblemu dostanu v beznym provozu.. (samozrejme jen kde to znam a vidim a prihlizim na pocasi..) cejtim ze to mam pod kontrolou..! Tim tuningem se tyhle vlastnosti upravuji a oddaluje jejich dosazitelnost a tim je nebezpecnejsi to pokouset..

Cely co jsem tim chtel rict je ze v se v beznym provozu dostavam na hranice auta a prezto nejsem janek..

Janka jsem potkal ted o vikendu s 5kovim BMW a predjizdel na horizontu..

_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund