Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Nehoda jako důvod k tuningu
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Nehoda jako důvod k tuningu Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
John
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 22.11. 2011
Příspěvky: 15

PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 5:45 pm    Předmět: Citovat

A poslední vychytávka je nasávání na kapotě, které nebude jenom na oko, ale bude plně funkční a bude stahovat vzduch ke vzduchovému filtru. Tady to ještě bude chtít otevřený vzduchový filtr. Nasávání také bude mít odtokové kanály kvůli vodě. Myslím, že je decentní. Cool


12.jpg
 Komentář:
 Velikost:  45.54 kB
 Zobrazeno:  20646 krát

12.jpg



13.jpg
 Komentář:
 Velikost:  41.08 kB
 Zobrazeno:  20646 krát

13.jpg



14.jpg
 Komentář:
 Velikost:  49.56 kB
 Zobrazeno:  20646 krát

14.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Jenik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011
Příspěvky: 419
Bydliště: Praha 9

PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 6:13 pm    Předmět: Citovat

Pokud planujes poradnej otevrenej filtr, tak me kontaktuj, mohu nabidnout K&N 57i za 2800 cca;-)
_________________
AR 147JTDm | 2007 | Distinctive

K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat

http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
John
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 22.11. 2011
Příspěvky: 15

PříspěvekZaslal: ne duben 22, 2012 8:36 pm    Předmět: Citovat

Díky za nabídku. Promyslím to a případně dám vědět.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: po červen 04, 2012 9:45 pm    Předmět: Citovat

Vypadá to moc dobře Wink
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: út červen 05, 2012 8:55 am    Předmět: Citovat

Jsem docela zvedav, co ti na to reknou prislusnici..., jinak ja bych delal spise opacnou diru, spise odvod tepla, nez privod vzduchu do miste, kde to nebude mit ucinek..., spracovano pekne, ale me se to nelibi....muj nazor, ale tobe se to libi a to je hlavni...
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Jenik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011
Příspěvky: 419
Bydliště: Praha 9

PříspěvekZaslal: út červen 05, 2012 10:06 am    Předmět: Citovat

Je otázka, jestli by nebylo lepší od přední mřížky natáhnout hadici s čerstvým vzduchem k filtru - od k&n ji dostaneš v balení, a neudělat něco jako mřížku mírně za motorem, aby šel přirozený koloběh vzduchu - ve předu nasaješ, zahřeješ motorem a za ním vypustíš ven, ale zas ti to půjde na čelní sklo, ale to by nemusel být problém
_________________
AR 147JTDm | 2007 | Distinctive

K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat

http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Jenik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011
Příspěvky: 419
Bydliště: Praha 9

PříspěvekZaslal: so září 29, 2012 12:56 am    Předmět: Citovat

jsou nějaký novinky? Smile

Zanedlouho mě totiž lemy též čekají a uvažuji o oslovení stejného člověka...

_________________
AR 147JTDm | 2007 | Distinctive

K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat

http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
kap
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011
Příspěvky: 190
Bydliště: Olomouc city a okolí

PříspěvekZaslal: so říjen 27, 2012 10:00 pm    Předmět: Citovat

že by konec iluzí ?
_________________
F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
WaynE
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 22.2. 2011
Příspěvky: 466

PříspěvekZaslal: st listopad 21, 2012 4:05 pm    Předmět: Citovat

No tak, Johny ... pridaj nejake nove fotky urcite uz to mas pekne strieknute Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund