Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 5:59 pm Předmět: už nejede jako předtím |
|
|
Zdarec Pumaři mám votázku. Když na volnoběh sešlápnu plný plyn motor v nízkých otáčkách zakopne (jakoby vynechal jeden válec). Při jízdě pod 2000 otáček škube a na první rychlostní stupeň při plné akceleraci okolo 5000 ot/min taky jakoby vynechal válec a výkon jde dolů. Při pozvolném vytáčení to nedělá.. a na jiný rychlostní stupeň taky ne. Dělá to už delší dobu, diagnostika nic neukázala, výměna svíček nepomohla. Váha vzduchu a škrtící klapka je pročištěna. Čekám, že oprava bude stát pálku, tak opatrně na mě jo? |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 7:08 pm Předmět: |
|
|
Co kabely ke svickam ci zapalovaci modul? _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 7:11 pm Předmět: |
|
|
S tím jsem nic nedělal jen na to koukl..proč to teda nedělá potom pořád? na jakoukoliv rychlost? |
|
Návrat nahoru |
|
had Puma Owner
Registrace: 1.5. 2011 Příspěvky: 51 Bydliště: OSTRAVA
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 8:08 pm Předmět: |
|
|
Skus vymenit palivovy filtr,mohlo by to pomoct. |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 8:28 pm Předmět: |
|
|
ja mel na focusu v haji kabely a civku... |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 8:37 pm Předmět: |
|
|
Kabely bych mohl koupit, ten pal. filtr taky. No Uvidíme |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne březen 04, 2012 11:03 pm Předmět: |
|
|
Nebo také vstřiky. Natankuj kvalitnější benzín. Nebo zkus čistič vstřiků.
Ale je pravda, že bych asi začal od toho palivového filtru, pokud si ho ještě neměnil. Většina lidí to nedělá…
Po výměně svíček by si měl vyresetovat Ř.J., aby si mohla nově na-adaptovat směs. |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: po březen 05, 2012 10:21 am Předmět: |
|
|
Alebo kup novu pumu stoji to facku |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: po březen 05, 2012 6:55 pm Předmět: |
|
|
Myslíš resetovat tím, že odpojíš baterku? Nebo tam je nějaký čoudel? Filtr vyměním ale moc si nefandím. A další pumu kupovat nehodlám.. i když to stojí už jen pár korun neměl bych to kam dát. Jedna stačí až až. Teď ještě otravuje moje, že chce fiestu asi budu muset udělat podzemní garáže. |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po březen 05, 2012 7:22 pm Předmět: |
|
|
JJ. odpojit baterku na cca. hodinu. Po připojení projet v městském cyklu „1-2-3“ Ne aby si tam hodil 5 a jel někam 100 km |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: po březen 05, 2012 7:27 pm Předmět: |
|
|
Tak to už mám za sebou asi 10 restartů... |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po březen 05, 2012 7:36 pm Předmět: |
|
|
Tak snad ti pomůžou ty kabely nebo ten filtr. Je, ale divný pokud ti třeba vynechává, že se to nezapsalo do ŘJ.
Máš změřený odpor zapalovacího modulu? Sekundární odpor cívky na pumě je myslím 12-13 kohmu.
Tady je to hezky popsáno:
Kód: | http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=29&t=5752 |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: po březen 05, 2012 7:46 pm Předmět: |
|
|
To bych chtěl taky proměřit... Takhle to vypadá jednoduše. Tak bych to mohl zítra zkusit...ještě abych věděl teda kolik mají být přesně ty naměřené hodnoty na pumě. |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po březen 05, 2012 8:09 pm Předmět: |
|
|
Matně si vzpomínám, že já jsem na jedné naměřil 12,8 a na druhé 12,9 kOhmu. Důkladnější otestování modulu lze provést jedině na osciloskopu. Multimetrem je to jednom takové orientační jestli není modul zcela K.O.
U těch kabelů na odporu zase tolik nezáleží. Pokud to tedy není úplně extra mimo rozsah… Jde spíš o to, jak jsou staré, tak se občas při výměně svíček polámou a pak vedou-nevedou. Nebo se náboj vybije po cestě přes starou zpuchřelou izolaci a na svíčku už toho moc nezbyde
Naposledy upravil xseries60 dne po březen 05, 2012 8:13 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: po březen 05, 2012 8:13 pm Předmět: |
|
|
Nemáš náhodu cestu kolem ??? |
|
Návrat nahoru |
|
|