Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
AL Puma Owner
Registrace: 26.11. 2011 Příspěvky: 62 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 17, 2012 11:31 am Předmět: zanovni repro do pumy |
|
|
Ahoj, mam tady nabidku od kamose kolegy z prace na reprosoustavu, a zajimalo by me, zda je to cenove vyhodne-puvodne sem chtel do auta dat repraky od PC (Creative gigaworks T3), kamos ma znameho ktery to umi za par korun zapojit, tj. predelat napajeni pro kompatibilni s autem ale tahle nabidka me zaujala, jde o:
Subwoofer JBL-500 Wa
Zesilovač PowerZone Crunck-1400 Wa
Bedny ve dřevě-Pionner TS A 2011-350 wa(40 OHM)
Kapacitátor-Green Power Golden Professional Power Cup Penthouse
..celkem nabizeno za 6000kc. Je to komplet nove a skoro nepouzivane. Muzu se zeptat nakyho borce z vas, kdo s tim ma zkusenosti, jestli je to cenove vyhodny? Diky |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 17, 2012 12:57 pm Předmět: |
|
|
co znamená "bedny ve dřevě"?
jinak o cenové vyhodnosti se přesvědčíš snadno sám pokud si najdeš jednotlivé ceny komponent... _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
AL Puma Owner
Registrace: 26.11. 2011 Příspěvky: 62 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 17, 2012 1:46 pm Předmět: |
|
|
netusim co to znamena, ovladnul sem ctrl c ctrl v) ty veci sem hledal a nic moc sem nenasel, tzn je ta "konfigurace" asi nepresne popsana, tzn mi stejne nemuzete poradit, ok tak nic ) |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st leden 18, 2012 5:45 pm Předmět: |
|
|
no to jsou opravdu špatné info
A pokud není překlep u zesíku tak crunk je nějakej aukro šmejd
radši bych to nebral _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|