Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Na co všeko jsou ještě ochotné starší Fordovy ropáčky jet..
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Na co všeko jsou ještě ochotné starší Fordovy ropáčky jet..
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Greener
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.8. 2011
Příspěvky: 82
Bydliště: Prague 8 and 5

PříspěvekZaslal: so listopad 05, 2011 1:45 pm    Předmět: Na co všeko jsou ještě ochotné starší Fordovy ropáčky jet.. Citovat

No já bych rád venku koupil Pumu se kterou dojedu po vlastní ose aspoň do K. Var či někam na naše území. A taky aby jela aspoň 130 (Smile))))dálniční rychlost aby zvládla. na to by mi ovšem stačila i vyšeptaná a hodně stará Fiesta 1.1., na to nemusím mít Pumu...
ALE VÁŽNË:
Naposledy když jsem takhle kupoval auto, zjistil jsem, že to nejede víc jak 100 (do kopce),netáhne hrozně čadí - i žere naftalínu. Když jsem ho zkoušel, bylo to ve městě, tak se to nedalo přes 80km/h moc hodnit a tudíž i poznat. Ropáček nakonec skončil tak, že je stále v provozu, naučili jsme ho postupně jezdit, ač se zpočátku vzpínal a zhasínal, na různé kuchyňské pomeje, přefiltrované zbytky olejů a to i motorových vyjetých (karbon nekarbon) a když byla nouze tak friťák nakoupený ještě na podzim 2009 za 17 v Tescu (přesně 16.7 páč 3ks byly za 50).Je to k nevíře, co předkomůrka zastaralá a litin.blok motoru typu KENT ještě překousne, pravda, doproručuji při takové stravě, kdy origo naftu auto vidí jednou za pár dní a to ještě po ránu chrtnutých pár litrů, aby se vůbec (od října) nastartovalo, častěji měnit oleják filtr, ideálně 1x za měsíc, zároveň i olej (stačí nejlevnější minerál splňující API CD, teď už bych tam přes léto na krátší jízdy po městě myslím stačil i CC), čili to jsou další investice 300-400 Kč/měsíc (ovšem při vyšším nájezdu tak 4-5 tis/měsíčně). No ale přes 100 na 5 do mírného kopce prostě nejede, nechtěl bych měřit ty tlaky...(v TP má ale psáno maximálku asi 150). Technickou prošel...Čili pokud je takový krám na jezdění spíš po městě do práce, školy, na nákup atd.,když to zdechne, není škoda taková jako když to scípne někde na D1 nebo nedejbože v cizině.Na městské auto se takový starý pajclý diesl hodí. Brutální zvuky při startování a hlasité "nýtování" při jízdě neřeším, pravda, v létě za mnou TO, co jde z výfuku, asi nemilují. Důležité vždycky aspoň 14 dní před technickou to prohnat na kvalitní naftu, třeba to zmíněné OMV z j.Moravy, či přímo z Rakouska. Pak se to jaksi vyčistí a když zároveň i vyměním olej těsně před TP a dám tam tu sračku-dekarbon (ještě do starého a nechat asi 10-15 min na volnoběh), na emisích se kupodivu ještě vejdu (těsně).Jak se blíží říjen, je dobré mít vždy v nádrži minimum a dolívat z 5L kanystrů s hadicí. Když to nestartuje či hned zdechá, je třeba tam nalít pár litrů origo nafty, aby se poměr dostal aspoň na 55% nafta, 45% olejové sračky a pak už to skoro vždy rozum dostane a rozjede se (jde o Escort 1.8D hatchback Mk4 rok 90, poslední před náběhem na nejrozšířenější Escort u nás). Ovšem - 1 šílenec z Karlína, co ho znám, mi prozradil, že do svého stříbrného Mondea 2 kombi 1.8TD z r.98 (prodává jej, nájezd pouze asi 132km) a také kupodivu i do o něco mladšího stříbrného Fordu Galaxy 1.9TDi (ano, VW motor - asi naštěstí, otázka co by to dělalo s 1.8 TDDi apod.-i ten má na prodej za 65tis) lije (od jara do podzimu určitě) směs 50/50 normální nafty (od supermarketů v akcích - Albert, Tesco, Globus, kde nákup nad 400, 1000 Kč znamená -1,-2 Kč dolů/Litr) , tedy levnější a to vše, je to K NEVÍŘE, dopuje, VYJETÝM OLEJEM, kterého má přísun - prostě mraky, údajně x-krát přefiltrovaného (kvůli kovovému otěru), prý s tím není problém, už to tak dělá roky.Mě v tom vezl po praze v srpnu, nic jsem nepoznal, ani při startovaní, ani při rozjezdech na křižovatkách, ani na jižní spojce při trošku rychlosti. Ale toho karbonu z vyjetého oleje musí mít v motorech, já bych takové auto kupovat nechtěl...Jde o bývalého poldu, TP s emisemi prý vždy dělává na víc autech najednou a za asi 2.7, se zmínil...A aut má celkem 5 (ještě Feldu, Citroex AX 1.1. a Suzuku Swift 1.0., to už jsou benzíny)...
Mám ale pocit, že motory 1.8TDCi, 2.0 TDCi a ten nový common-rail 1.6 co teď For má by si asi takovéto palivové směsi nenechal dlouho líbit, stačí že první 1.8TDCi tady v našich podmínkách pěkně zlobili i na tzv. normální naftu (prvada, s asi okolo 5% či kolik té "biosložky")...? Co myslíte? Máte někdo ropáka či jste ještě nedávno měli ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Fordman
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Soběslavice 1

PříspěvekZaslal: ne listopad 06, 2011 10:55 am    Předmět: Citovat

ropáka nikdy. Jsou s tim akorád starosti a když do common railu dáš bionaftu nebo nějakou špatnou tak si dojezdil. A nejhorší je nový renault tam stačí trocha bionafty a je škoda hned v rozmezí 20-60 000.
_________________
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1999 (stříbrná)
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1998 (zelená) - KO
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1997 (oranžová)
Ford Cougar 2.5 125kw 170hp 1999
www.autoservis-sedlacek.eu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky MSN Messenger ICQ
Greener
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.8. 2011
Příspěvky: 82
Bydliště: Prague 8 and 5

PříspěvekZaslal: út listopad 08, 2011 4:55 pm    Předmět: Ropáci Citovat

No je fakt, commonrailová moderna je průšvih - takže pokud diesel, tak nějakou starou sviňu, ještě nezrezlou, ideálně 1.6+1.8 (Ford) či 1.7 (Fiat,Opel) - dobré na povinné ručení, levné díly z vrakáčů, že, z přelomu 80/90 let ještě atmosférickou línou předkomůrku (okolo 40-50kW) s nenáročnými vstřiky (TD už může být problém), starým rotačním čerpadlem (ne elektronickým!) ideálně Bosch (opravitelné levně) a ne Lucas či dokonce Siemens či Bosch VP-44 (opravitelné draze či vůbec). Tam můžete lít a naučit to auto hlavně od dubna do takového konce září jezdit na lecjaké lektvary a směsi, na které by se dnešní choulostivé diesly vůbec nerozjely a vezli by jste to odtahovkou rovnou do servisu. Spálíte tam takřka cokoliv, co je tekuté, ideálně i mazlavé a má nějakou tu výhřevnost. Hlavně aspoň 50% nafty aby bylo na ten rozjezd, když to "zaučujete" na nové směsi a látky...Takové auto můžete mít jako 2. či 3.- auto, dotaháte tím věci na chalupu za městem, na stavbu a když s tím jezdíte hlavně po městě, pokud vám to scípne, není škoda až tak stršná. Hlavně ne s tím na dálnice a do ciziny, to je risk. Ale zase jezdíte za pakatel, ta spotřeba a náklady - krásné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund