Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1879 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: út červenec 19, 2011 6:40 pm Předmět: Veselé obrázky z Johnikových cest
Zdarec bábovky, tak jak je u nás. Určitě se vám všem po mě stýská.
První destinace mých toulek byla Malta. Všem, kdo mají rádi teplo ji doporučuji. Obvykle tam je velice příjemných 35°C ve stínu, čisté teplé moře, teplé pivo a mraky zpocených holek.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1879 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: so červenec 23, 2011 8:32 pm Předmět:
Pokračování Joníkových cest
Tentokrát jsem se nevydal nikam moc "daleko", ale AMSTERDAM je mezi městy pojem. Na jednu stranu jsem byl zklamaný, čekal jsem možná poněkud více. Možná to bylo dáno tím, že jsem tu byl jen na jeden den a tak jsem si prostředí nemohl dostatečně vychutnat. Grachty jsou úžasné, technicky zajímavé a díky logickému rozmístění jsou i přehledné. Pro příště musím najít "ulici lásky" a Muzeum Sexu .
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
Zaslal: čt červenec 28, 2011 2:23 am Předmět:
Na ty poslední fotce je ta zpocena buchta že _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
Zaslal: st srpen 17, 2011 8:38 pm Předmět:
takže zase žádný baby a to se na ně tak těším Johniku Johniku takhle kamarádi nebudem _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
Zaslal: čt srpen 18, 2011 5:13 pm Předmět:
Ja pouzivam levou to je jak vod cizi ale z tehle holek urcite usnu
pal mi ukazes ty zasysleny _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
S Pumou navštívené motoristické mekky: Nürburgring Nordschleife (D), European Ford Puma Meeting Valkenburg (NL), FordFair in Silverstone (GB), Stelvio Pass (I), 15th Anniversary Ford Puma Meeting Dorsel (D), Isle of Man (GBM) ... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Další
Strana 1 z 8
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory