Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 5:10 pm Předmět: ŠPÉRA |
|
|
Zdravim...
Věděl by někdo, kde sehnat samosvor do pumy? Dá se to vůbec sehnat? Popřípadně z jiného forda? dík za info |
|
Návrat nahoru |
|
sebera Puma Owner
Registrace: 19.7. 2007 Příspěvky: 73 Bydliště: Orlova
|
Zaslal: út srpen 17, 2010 7:50 pm Předmět: |
|
|
Kód: | http://www.highperformanceparts.cz/samosvorny-diferencial-quaife-ford-puma-ib5.7986 | |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: st srpen 18, 2010 9:14 am Předmět: |
|
|
Skoro zadarmo _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
Vamp Puma Owner
Registrace: 8.6. 2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: st srpen 18, 2010 9:52 am Předmět: |
|
|
taky jsem po nem koukal asi pred mesicem ale ta cena me celkem odradila |
|
Návrat nahoru |
|
Milous Puma Driver
Registrace: 4.12. 2008 Příspěvky: 109 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: st srpen 18, 2010 8:48 pm Předmět: |
|
|
je kluci par hodin v praci navic a je to tam asi tak 250hodin...co vi na to? to je snad v pohode ne??? |
|
Návrat nahoru |
|
Vamp Puma Owner
Registrace: 8.6. 2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: st srpen 18, 2010 8:55 pm Předmět: |
|
|
no proc ne ze ale byla by to pekna vec mit ten samosvor |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 7:30 pm Předmět: |
|
|
sorry, ze se tak blbe ptam, ale k cemu to je vlastne dobre? Vsude se o tom mluvi, ale ja absolutne nevim vo co go |
|
Návrat nahoru |
|
Vamp Puma Owner
Registrace: 8.6. 2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 8:44 pm Předmět: |
|
|
samosvor prenasi jinak sílu motoru na kola. normalni diferak prenasi na min zatizeny kolo. ale samosvor to prenasi na vic zatizeny nejdriv a pak to vyrovnava na obe. takze v zatackach ti snizuje nedotacivost. pokud se nepletu |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 9:05 pm Předmět: |
|
|
Samosvorný diferenciál Quaife ATB (Automatic Torque Biasing) je snadno vyměnitelný za původní sériový otevřený diferenciál. Zajišťuje maximální trakci všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, minimální ztráty výkonu. Je ideální jak pro silniční provoz, tak pro závodní účely. Je vhodný jak pro vozy s předním náhonem, tak i pro vozy se zadním náhonem nebo 4x4. Zejména u vozů s poháněnou přední nápravou se výrazně projeví hladký chod a na rozdíl od lamelových samosvorných diferenciálů se neprojevuje nepříjemné škubání volantem. Diferenciál se uzavírá progresivně podle vzrůstajícího kroutícího momentu. Neobsahuje žádné spojkové lamely, které by se mohly opotřebovat, jako je tomu v případě konkurenčních lamelových samosvorných diferenciálů. Je extrémně silný a odolný a vzhledem k použití šnekového mechanismu místo lamel nepotřebuje žádnou údržbu. ATB diferenciály jsou velmi účinné především u vozů s předním náhonem v boji s nedotáčivostí a také samovolným stáčením při prudké akceleraci. ATB diferenciály Quaife vám umožní rychlejší akceleraci a průjezd zatáčkou díky trvalému přenosu síly na všechna poháněná kola. Běžný diferenciál pohání vždy to kolo, které má menší odpor (a tedy menší adhezi). ATB diferenciál dělá pravý opak a přenáší vždy co nejvíce síly na kolo s lepší adhezí, zároveň ale přenáší odpovídající výkon i na druhé kolo. Při akceleraci ze zatáčky přenáší diferenciál Quaife větší sílu na vnější kolo, eliminuje prokluz vnitřního kola a umožňuje tak začít akcelerovat dříve a opustit zatáčku ve vyšší rychlosti. Při jízdě na kluzkém povrchu (bláto, sníh, led) se zase diferenciál Quaife postará o trvalé otáčení obou poháněných kol. Jízda s ATB diferenciálem Quaife je však stejně komfortní jako s běžným diferenciálem. ATB diferenciál Quaife nabízí maximální trakci, zlepšuje ovladatelnost a přenáší výkon tam, kde je nejvíc potřeba. |
|
Návrat nahoru |
|
Vamp Puma Owner
Registrace: 8.6. 2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 9:56 pm Předmět: |
|
|
no to jsem rekl vicemene jen ve zkratce |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 10:04 pm Předmět: |
|
|
A já zkráceně použil CTRL+C a CTRL+V přímo ztoho odkazu |
|
Návrat nahoru |
|
Vamp Puma Owner
Registrace: 8.6. 2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 10:07 pm Předmět: |
|
|
ja si to aspon zopakoval |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po srpen 23, 2010 5:45 pm Předmět: |
|
|
docela drahý.. za 10 bych to bral všema deseti!! ale myslim, že špéra je to co chybí pumě nejvíc... |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: út srpen 24, 2010 8:42 am Předmět: |
|
|
PUMAra napsal: | ale myslim, že špéra je to co chybí pumě nejvíc... |
Spíš bych bral tak padesát kobylek navíc _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so září 11, 2010 5:45 pm Předmět: |
|
|
k čemu by ti bylo padesát koní naví když by ti byly jen na obtíž v zatáčce když by se to auto přetáčelo a nefungvalo jak by mělo a právě proto by se hodila špééra |
|
Návrat nahoru |
|
|