Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - ŠPÉRA
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
ŠPÉRA Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út srpen 17, 2010 5:10 pm    Předmět: ŠPÉRA Citovat

Zdravim... Smile

Věděl by někdo, kde sehnat samosvor do pumy? Dá se to vůbec sehnat? Popřípadně z jiného forda? dík za info Idea
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
sebera
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 19.7. 2007
Příspěvky: 73
Bydliště: Orlova

PříspěvekZaslal: út srpen 17, 2010 7:50 pm    Předmět: Citovat

Kód:
http://www.highperformanceparts.cz/samosvorny-diferencial-quaife-ford-puma-ib5.7986
Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Charon
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.3. 2010
Příspěvky: 151
Bydliště: Praha/Chrudim

PříspěvekZaslal: st srpen 18, 2010 9:14 am    Předmět: Citovat

Skoro zadarmo Very Happy
_________________
Life is racing, everything else is just waiting
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Vamp
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 8.6. 2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Šumperk

PříspěvekZaslal: st srpen 18, 2010 9:52 am    Předmět: Citovat

taky jsem po nem koukal asi pred mesicem ale ta cena me celkem odradila Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Milous
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvky: 109
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: st srpen 18, 2010 8:48 pm    Předmět: Citovat

je kluci par hodin v praci navic a je to tam asi tak 250hodin...co vi na to? to je snad v pohode ne??? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Vamp
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 8.6. 2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Šumperk

PříspěvekZaslal: st srpen 18, 2010 8:55 pm    Předmět: Citovat

no proc ne ze Very Happy ale byla by to pekna vec mit ten samosvor Surprised
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
skier
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.7. 2010
Příspěvky: 395

PříspěvekZaslal: čt srpen 19, 2010 7:30 pm    Předmět: Citovat

sorry, ze se tak blbe ptam, ale k cemu to je vlastne dobre? Vsude se o tom mluvi, ale ja absolutne nevim vo co go Confused Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Vamp
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 8.6. 2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Šumperk

PříspěvekZaslal: čt srpen 19, 2010 8:44 pm    Předmět: Citovat

samosvor prenasi jinak sílu motoru na kola. normalni diferak prenasi na min zatizeny kolo. ale samosvor to prenasi na vic zatizeny nejdriv a pak to vyrovnava na obe. takze v zatackach ti snizuje nedotacivost. pokud se nepletu Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: čt srpen 19, 2010 9:05 pm    Předmět: Citovat

Samosvorný diferenciál Quaife ATB (Automatic Torque Biasing) je snadno vyměnitelný za původní sériový otevřený diferenciál. Zajišťuje maximální trakci všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, minimální ztráty výkonu. Je ideální jak pro silniční provoz, tak pro závodní účely. Je vhodný jak pro vozy s předním náhonem, tak i pro vozy se zadním náhonem nebo 4x4. Zejména u vozů s poháněnou přední nápravou se výrazně projeví hladký chod a na rozdíl od lamelových samosvorných diferenciálů se neprojevuje nepříjemné škubání volantem. Diferenciál se uzavírá progresivně podle vzrůstajícího kroutícího momentu. Neobsahuje žádné spojkové lamely, které by se mohly opotřebovat, jako je tomu v případě konkurenčních lamelových samosvorných diferenciálů. Je extrémně silný a odolný a vzhledem k použití šnekového mechanismu místo lamel nepotřebuje žádnou údržbu. ATB diferenciály jsou velmi účinné především u vozů s předním náhonem v boji s nedotáčivostí a také samovolným stáčením při prudké akceleraci. ATB diferenciály Quaife vám umožní rychlejší akceleraci a průjezd zatáčkou díky trvalému přenosu síly na všechna poháněná kola. Běžný diferenciál pohání vždy to kolo, které má menší odpor (a tedy menší adhezi). ATB diferenciál dělá pravý opak a přenáší vždy co nejvíce síly na kolo s lepší adhezí, zároveň ale přenáší odpovídající výkon i na druhé kolo. Při akceleraci ze zatáčky přenáší diferenciál Quaife větší sílu na vnější kolo, eliminuje prokluz vnitřního kola a umožňuje tak začít akcelerovat dříve a opustit zatáčku ve vyšší rychlosti. Při jízdě na kluzkém povrchu (bláto, sníh, led) se zase diferenciál Quaife postará o trvalé otáčení obou poháněných kol. Jízda s ATB diferenciálem Quaife je však stejně komfortní jako s běžným diferenciálem. ATB diferenciál Quaife nabízí maximální trakci, zlepšuje ovladatelnost a přenáší výkon tam, kde je nejvíc potřeba.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Vamp
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 8.6. 2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Šumperk

PříspěvekZaslal: čt srpen 19, 2010 9:56 pm    Předmět: Citovat

no to jsem rekl vicemene jen ve zkratce Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: čt srpen 19, 2010 10:04 pm    Předmět: Citovat

A já zkráceně použil CTRL+C a CTRL+V přímo ztoho odkazu Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Vamp
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 8.6. 2010
Příspěvky: 34
Bydliště: Šumperk

PříspěvekZaslal: čt srpen 19, 2010 10:07 pm    Předmět: Citovat

ja si to aspon zopakoval Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po srpen 23, 2010 5:45 pm    Předmět: Citovat

Shocked docela drahý.. za 10 bych to bral všema deseti!! ale myslim, že špéra je to co chybí pumě nejvíc... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Charon
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.3. 2010
Příspěvky: 151
Bydliště: Praha/Chrudim

PříspěvekZaslal: út srpen 24, 2010 8:42 am    Předmět: Citovat

PUMAra napsal:
ale myslim, že špéra je to co chybí pumě nejvíc... Smile

Spíš bych bral tak padesát kobylek navíc Very Happy

_________________
Life is racing, everything else is just waiting
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so září 11, 2010 5:45 pm    Předmět: Citovat

k čemu by ti bylo padesát koní naví když by ti byly jen na obtíž v zatáčce když by se to auto přetáčelo a nefungvalo jak by mělo Very Happy a právě proto by se hodila špééra Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund