Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Snížení zadku
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Snížení zadku
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Beny
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 23.8. 2008
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: čt červen 24, 2010 5:24 pm    Předmět: Snížení zadku Citovat

Chci se zeptat, mam tvrdci a nizsi pruziny, ale zadek se mi zda jeste moc vysoko, uvazoval jsem o 2 moznostech: 1. koupit stahovaky pruzin a proste to stahnout a 2. pruziny riznout, co myslite ze bude lepsi?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: čt červen 24, 2010 6:07 pm    Předmět: Citovat

obojí je na nic..... kolik do toho hodláš dát peněz???hlavně nepiš co nejmíň páč to se nemá cenu do ničeho pouštět...pokud dáš dolů zadek musíš i předek to za prvné.investuj 4000 do 4 pružin od eibachu a je to.ovšem dle mých zkušeností se na úpravy pdvozku vykašli páč série je stejně nejlepší kompromis na ty naše tankodromy.jestli chceš něco ladit dej tam nové origo tlumiče a bude to mít dvakrát větší přínos než řezaní pružin.když už tak to uřízní ale nezapomeň na to že je to nevratná úprava každopádně si myslim že maximálně seženeš za 500Kč jiné nooo.vetší hodnotu nemaj...
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: čt červen 24, 2010 11:01 pm    Předmět: Re: Snížení zadku Citovat

Souhlas, v každé lepší recenzi se dočteš, v čem Puma vyniká-podvozek, takže pokud chceš, aby auto fungovalo, tak jak má, dej podvozek do 100% stavu, budou ti stačit originální díly...

Snížení je u Pumy dobré, tak akorát k tomu, abys někde vorval spodek...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Beny
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 23.8. 2008
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: čt červen 24, 2010 11:43 pm    Předmět: Citovat

jen pro info, ja uz tam mam sportovni snizenej podvozek, akorad jsem chtel jeste trochu vzadu, uz ted se original tomu mimu nemuze rovnat a kdyz to poslu jeste trochu dole, tak ta stabilita bude jeste lepsi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: čt červen 24, 2010 11:54 pm    Předmět: Citovat

No hele, tak si tam hoď dva pytle cementu a ono si to dřepne. Je to bez řezání Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: pá červen 25, 2010 11:22 am    Předmět: Citovat

Zajímalo by mě, jak jsi přišel na to, že tvoje úprava je lepší než originál, na okruhu jsi vyzkoušel oba setupy a pak to hodil do počítače?

Podle mě můžeš srovnat tak akorát komfort...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: pá červen 25, 2010 11:26 am    Předmět: Citovat

jedno reseni je dat na cele auto pruziny od wolfa (primo na pumu), tam je snizeni 35mm a davaji se na origo tlumice..., to by ti melo stacit...
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Beny
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 23.8. 2008
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: pá červen 25, 2010 11:46 am    Předmět: Citovat

tak mi vysvetli proc jsem byl v mimoni 5. ve slalomu a na puma srazu 1. , ver mi ze ta moje uprava je mnohem lepsi nez original, ale uz tu nebudu nic resit, tady se kloudny rady nedockam, a snizeny to mam cely o 3 cm oproti originalu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
redgoblin
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 2.10. 2006
Příspěvky: 677
Bydliště: Praha (Nová Paka)

PříspěvekZaslal: so červen 26, 2010 10:43 pm    Předmět: Citovat

Za nastavená výška má prostě nějaké opodstatnění. Když snížíš zasek, možná to bude hezčí, ale nezhorší se jízdný vlastnosti? Nevím jestli to je pravda, jen můj úsudek. :c)
_________________
www.sportovniturnaje.cz
www.mazoretky-np.ic.cz
www.copyshop.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: so červen 26, 2010 10:49 pm    Předmět: Citovat

To je tak když si někdo myslí, že s flexou dokáže víc než výrobce..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Puman
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006
Příspěvky: 181
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: ne červen 27, 2010 12:24 am    Předmět: Citovat

Souhlasim, že domácí úpravy tohohle typu jsou ošemetná záležitost, ale nemyslim si, že to vždycky musí dopadnout jako zprasenina.
Ty stahováky na pružiny jsou volovina. Zrovna tak je zkracovat asi neni dobrý už jen proto, že nebudou mít při odlehčený nápravě předpětí a mohli by vyskočit z misky.
Ale pokud vyndáš tlumič, tak v hornim uložení je v takovym pogumovanym náboji. Tam si myslim, že zbroušenim patřičnych ploch toho náboje by se to o nějakej centimetr až dva dalo poslat níž. Samozřejmě pak horní část tlumiče vyleze přesně o tolik víc směrem do kabiny, tak se bude muset nějakou podložkou ošetřit vůle tam, což ale neni problém.

Jinak se mi taky zdá, že puma má v sérii divně zvednutej zadek a napadlo mi, že dost možnej konstrukční důvod je prostě jen ten, aby se dala dobře vyndat rezerva...

PS: A jen pro informaci, pružiny na pumu pro wolfa dělá eibach...

_________________
1.7 VCT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund