Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Chadic oleja
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Chadic oleja
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: so březen 13, 2010 9:17 pm    Předmět: Chadic oleja Citovat

(jano)..nazdar,kedze sa nam leto pomaly blizi,trochu som vylepsil chladenie motora,presnejsie oleja,,, Cool


P130310_13.02.jpg
 Komentář:
....
 Velikost:  62.9 kB
 Zobrazeno:  9538 krát

P130310_13.02.jpg



P130310_13.03_[02].jpg
 Komentář:
este riesim umiestnenie chladica,zatial je to len provizorne
 Velikost:  60.48 kB
 Zobrazeno:  9538 krát

P130310_13.03_[02].jpg



puma zzz 004.jpg
 Komentář:
.....
 Velikost:  35.11 kB
 Zobrazeno:  9538 krát

puma zzz 004.jpg



puma zzz 005.jpg
 Komentář:
adapter pod olejovym filtrom
 Velikost:  40.54 kB
 Zobrazeno:  9538 krát

puma zzz 005.jpg



_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 8:30 am    Předmět: Citovat

to vypada moc dobre, mel bych ale dotaz:

motor potrebuje urcitou teplotu oleje k minimalizaci opotrebeni, tuhle optimalni teplotu oleje motor v pume pri BEZNEM pouziti uz ma, protoze presne na tuto teplotu byl navrhnut cely system uz z vyroby.
instalaci pridavnyho chladice se podle me teplota oleje snizi pod optimalni mez, takze budes jezdit s moc studenym olejem podle me.
Jak rikam vsechno je pocitano na bezny provoz, takze si umim predstavit, te pri okruhovym nasazeni bude tenhle pridavnej chladit super, protoze ti pomuze naoplak moc vysokou teplotu oleje snizit na tu optimalni, o ktery sem psal na zacatku.

tot muj skromny nazor, ale muzu se mylit Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
sqo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvky: 281

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 10:06 am    Předmět: chladic Citovat

Mozno ked je horuce leto je tento chladic potrebny. Mne sa zdalo ked som siel na dlhu trasu cca 400km v lete tak puma pri dobrom zohriati zacala stracat vykon. Nastavala akasi diera a tazko sa jej slo do otacok. Neviem ci to nesposoboval tiez ten olej ze bol prehriaty. Podla mna tym nic nepokazi ked tam ten chladic bude mat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 10:19 am    Předmět: Citovat

Janči, umiestni ho do spodnej mriežky predného nárazniku a dorob ostrek vodou. To bude iné kafé ...
_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 10:41 am    Předmět: Citovat

..no som trochu v rozpakoch,s tou pracovnou teplotou oleja,teraz v chladnejsom obdobi sa teplota drzi pri optimalnej jazde cc 70-80C,(podla pridavneho budika)v lete zas budu ine hodnoty(vela zalezi aj na umiestnenie chladica,zatial nie je v priamom napore chladiaceho vzduchu) si zas nemyslim zeby tie teploty mali nejaky vpliv na zvysene opotrebovanie motora(chcelo by to nejakeho odbornika aby sa vyjadril na tuto temu) a zas suhlasim z ,,SQO,, aj ja si myslim ze pri vysokom zahriati strati motor trochu vykon a to z dovodu ze olej nielen maze, ale aj chladi a tesni steny valcov(to si este pamatam zo skoly) Smile PS a na okruh sa toho leta chystam... Cool to Beastie.: tam som to nechcel davat lebo trafim niekde nejaky kamen pri ceste a je to v riti....stojis Sad
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1964
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 3:36 pm    Předmět: Citovat

Co já si pamatuju ze školy, tak olej se ti do spalovacího prostoru nesmí dostat, tomu zabraňují dva těsnící kroužky a jeden stírací (hlavně ten stírací), proto olejem toho moc neutěsníš. Důvod, proč to v horkém počasí jede o poznání méně je z důsledku kyslíku, který mění v závislosti na teplotě svůj objem.

Jano, co si od toho chladiče představuješ? (Včem myslíš, že ti pomůže?)
PS: Pokud chceš, najdu něco odbornýho k téhle tématice. Jestli najdu něco víc o vysvětlení než o konstrukci.

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 3:59 pm    Předmět: Citovat

Nápad dobrý ale má to jeden háček.Takhle se ti to bude ještě mnohem déle zahřívat na provozní teplotu a nemáš jakoukoliv možnost regulace a bude ti ta teplota lítat podle toho jakou rychlosti pojedeš.Podle mě stačí jednoduchá úprava-sežen si tzv kostku tzn, výměník voda olej a je po starostech.olej by se ti dřív zahříval protože voda je zahřátá dřív a přes ten výměník by to bylo optimálnější.největší opotřebení vzniká za studených startů .můj názor je pokud chce někdo jezdit pořádnou střelbu ať si koupí olej 5W50 a je po starostech Laughing .každopádně jak říkám-nápad dobrý ale chce to dotáhnout Very Happy
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 4:21 pm    Předmět: Citovat

..No necakam od toho nic extra,len som sa snazil trochu upravit chladenie v letnych horucavach(nakoniec ak by to bola zbytocna vec tak to nemaju ani auta urcene pre zavody) a s tym ohrevom som zabudol dodat ze ten olejovy adapter ma aj termostat ktory otvori priechod cez chladic pri urcitej teplote Smile
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 4:37 pm    Předmět: Citovat

jo tak s termostatem to je jiná Smile.no olejový chladič měla i stará 120tka LS..určitě to má nějaký smysl.o kolik se ti zvětšil objem oleje v motoru?
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: ne březen 14, 2010 4:40 pm    Předmět: Citovat

,,no daval som aj novy olejovy filter tak cca 0,5L
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
smudlinkaxxl
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po duben 19, 2010 1:05 pm    Předmět: Citovat

Osobně jsem měl zato že olej tu teplotu má hlavně proto, protože je i řitší potom.

Tohle sice vypadá prďácky ale bojim se ež to u serioveho motoru udělá víc paseky než užitku resp nepřinese to vůbec nic Smile

Jak bylo psáno lepší je výměník kterej je našroubovane jna bloku a protéká v něm voda a olej krásně chladí/zahřívá dle celkové teploty.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund