Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - ETHANOL
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
ETHANOL Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
WaynE
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 22.2. 2011
Příspěvky: 466

PříspěvekZaslal: st březen 09, 2011 10:20 pm    Předmět: Citovat

Ja si myslim ze Fordacky motor toho znesie dost Smile Preco nie Ethanol Very Happy Very Happy Very Happy ...... Ved pockaj ono ta to niekde necakane necha a budes tlacit Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po duben 02, 2012 12:18 pm    Předmět: Citovat

jak pokračuje experiment?Smile
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
R.o.u.
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2007
Příspěvky: 387
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: po duben 02, 2012 5:29 pm    Předmět: Citovat

Omylem jsem E85 nátankoval taky... Auto chytalo normálně, ale při plnym sešlápnutí plynu v nízkých otáčkách střílelo do výfuku, nemělo takovej výkon. Když jsem to doředil 100okt. benzínem tak akorát přestala střílet, jinak výkon byl na tom stejně. Nalil jsem sice jenom 20litrů a naředil to 5l benzínem, ale už bych to nikdy nenalil. Toť jen můj názor, mám své 2 Pumy rád...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
thepromise
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 22.9. 2012
Příspěvky: 3
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: so září 22, 2012 12:14 pm    Předmět: Citovat

zdravím lidi z fora, sem tu nový Surprised uvažuji o koupi pumy, proto tohle forum, které mi bylo doporučeno z jiného fora o jiných vozech Smile ale zpět k tématu...
s ethanolem se dělá hodně pokusů se škodovkama, dokonce takový, že se starou feldou sem jezdil 50:50 20 tis. km... motor zakarbonovaný a černý ( spalovací prostory ), po této částce se vyndal motor a .. bohužel jelikož je hliníkový, štefty mezi hlavou a blokem už nešly povolit bez destrukce Very Happy ale motor byl naprosto krásně čistý a po tom všem už ani památka, v pc mám fotky bohužel jen ty po tom.. sehnal sem jiný motor za pár kaček, rozdělal a vše jako v tamtom ( karbon, černé usazeniny ) ... dal ho do auta a jezdí se dál, opět ho nechám "čistit" Very Happy...
nicméně co se postřehů týče na ethanol ve starém autě kde je každý kg a kůn na víc znát.. auto více nejede, možná se mu na ethanol chce hůře z nižších otáček ale alespon má i felda nějakou výkonovou špičku, auto o litr na 100 víc papá a je tišší! ale jinak jezdí bez problému s min. úprav a po nějaké korozi uvnitř ani stopa, feldu spíš rozeříva voda ze venku Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: so březen 16, 2013 12:33 pm    Předmět: Citovat

Už mám najeto přes 11tis na čistý ethanol bez ředění benzínu jen občas naleju benzin aby se mi vytvořilo trochu karbonu na ventilech. Rozdíl oproti benzínu za studena startuje ok jen se musí nechat cca 3-5minutek ohřát před jízdou jinak se dusi a kucka jakmile se ohřeje už není rozdíl řekl bych že se líp zbira z nízkých otáček. Ale je znát při dosažení max rychlosti nejede přes 200 jako na benzin ale ruku na srdce jak často tolik litate Smile spotřeba je o cca 1 až 1,5 l nahoře žádný jiný zásadní problém sem neshledal. Ještě informace. Při originální přestavbě na Bio se upravuje čas a síla zapalování a to jak software. Tak hardware výměnou za silnější zapalování meni se sedla ventilů za tvrdší, protože při výrobě na benzin se počítá s karbonem který sedla do jiste miry chrání a ethanol má dekarbonizacni účinky proto po provozu na ethanol je moturek čistý jak detska prdelka. Ještě cena nyní tankuju za 25kč na litr což je hodně znát na obsahu mého konta a také jezdím víc protože si stále říkam že je to taaaaak levný Very Happy
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Crash
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.4. 2007
Příspěvky: 198
Bydliště: Malá Morávka

PříspěvekZaslal: ne březen 17, 2013 10:09 pm    Předmět: Citovat

Já už pokusnou pumu na ethanol pohřbil, zemřela na křižovatce v Příbrami po brutálním útoku Logana, který mě sundal nečekaně z vedlejší silnice.
Nicméně, motor mám v garáži, plně funkční a připraven k okamžitému použití.
Jinak E 85 už mi nepřipadá nijek zvlášť výhodný, myslím tím 50:50.
Při jízdě na čistý E 85 je to sice pořád lákavé, ale už to není puma, dusí se a jek naschvál vždy, když to člověk nejméně potřebuje.
A proto jsem se rozhodl E 85 odstavit a do nové (v pořadí už třetí) pumy bych chtěl LPG.
Tak nechám prostor pro názor na Plyn v autě.



Puma 1.jpg
 Komentář:
Adept na LPG, MOŽNÁ
 Velikost:  192.47 kB
 Zobrazeno:  17498 krát

Puma 1.jpg



Auto.jpg
 Komentář:
Puma na E 85 50:50 Evropská v Příbrami.
 Velikost:  40.91 kB
 Zobrazeno:  17498 krát

Auto.jpg



_________________
Pumka je vlajková loď mé firmyčky. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: ne březen 17, 2013 11:25 pm    Předmět: Citovat

No v poměru 1k1 se to skutecne nevyplatí. Každopádně Já takové problémy jako ty nezanamenavam ale je to možná způsobeno tim že nemám katalyzátor Smile ale u 1.4co jsem měl předtím se to taky nedusilo. Pro lpg bych založil nove téma,ja osobně lpg v autě měl a krom vyšší teploty větší spotřeby a nižšího výkonu jsem si nestezoval ale bylo to v 6valcovym trilitru Very Happy
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: po březen 18, 2013 9:00 am    Předmět: Citovat

za mě plyn patří do zapalovačů a ne do aut Smile

E85 uznávám do aut co jsou na to dělané už z fabriky tzv. flexfuel vozy: ty mají už od základu na to jednotku, seřizení filtry, svíčky a hlavně palilovovou soustavu, výfuk. Vše na e85

Mimo to bych to dal do SAABů ty ačkoliv nenesou flexfuel označení tak motor je na přestavbu už od výroby připraven.

Jináč cpát do auta bez ničeho jen tak čísté či více "E85" ku benzínu je loterie, může se to dusit, pak vypálit katalizátor, podpálit ventily, víc žřát...

Asi takto Smile

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
douda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.10. 2006
Příspěvky: 276
Bydliště: za Prahou

PříspěvekZaslal: po březen 18, 2013 7:55 pm    Předmět: Citovat

Ahoj, ted jsem si vsimnul fotky se samolepkou Bobcat. Pracoval nebo jeste u Bobcatu pracujes? To je legrace Smile Do minuleho mesice jsem u nich pracoval 5 a ctvrt roku a jezdil jsem do Dobrise Pumou kazdy den, ale tuhle Pumu jsem myslim nikdy nepotkal.

Crash napsal:
Já už pokusnou pumu na ethanol pohřbil, zemřela na křižovatce v Příbrami po brutálním útoku Logana, který mě sundal nečekaně z vedlejší silnice.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Crash
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.4. 2007
Příspěvky: 198
Bydliště: Malá Morávka

PříspěvekZaslal: po březen 18, 2013 8:05 pm    Předmět: Citovat

Smile V Bobcatu dělá brácha a když jsme tam byli testovat 38-tunovýho bagra, tak mi dal Arnaud ty polepy na zakrytí drobných kosmetických vad.
_________________
Pumka je vlajková loď mé firmyčky. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
cajda
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 18.4. 2013
Příspěvky: 25
Bydliště: BEROUN

PříspěvekZaslal: so duben 20, 2013 8:17 pm    Předmět: ethanol Citovat

pumu mam jen 4 dny ale jinak jezdim astrou g bez uprav ethanol jede jak z praku za 500 ethanol a tak za 200 benzin ,akorat za mrazu to nechce startovat a jet studeny takze v zime vic benzinu,uprava spociva jen v jednotce ktera pridava delku vstriku na vstrikovaci jinak se zadny jiny upravy nekonaj,me to jede i bez jednotky,o nake korozi nevim nic to je nakej blud je to obycejnej lih videli jste aby lih neco korodoval ja jeste ne teda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne duben 21, 2013 9:07 am    Předmět: Citovat

Jízda bez jednotky je loterie:) někomu to šlape a někomu to vypálilo katalyzátor a podpálilo ventily Smile Navíc bez jednotky to má větší spotřebu. Bez jednotky zimní starty jsou krušnější Smile
_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne duben 21, 2013 9:59 am    Předmět: Citovat

případnou korozi nezpůsobí ethanol sám o sobě, jde o jeho schopnost vázat na sebe vodu, takže tohle bude hrozít spíš ve spojitosti s další netěsností v motoru.. jinak pročet jsem toho dost o E85 abych ho neřešil:) jestli vás štve spotřeba kupte si naftové lupo Cool
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne duben 21, 2013 10:03 am    Předmět: Citovat

Lupo 3l....s tím se dá dojet do chorvatska na jednu plnou....

Jinak Ethanol proč ne, auta co jsou flexifuel a nebo SAABy které mají motor a palivovou soustavu připravenou. Tak stačí jen jednotka, filtry, svíčky.

Ethanol ano, ale musí na něj auto (motor, hadice , jednotky) připravené a dělané..

Diesel umí taky jezdit na přepálenej olej....ale... Smile

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne duben 21, 2013 10:24 am    Předmět: Citovat

jasně pokud na to budu mít auto, tak proč by ne
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund