Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Bodykit Ford puma Racing
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Bodykit Ford puma Racing
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pikoracer
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 2.5. 2008
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: pá leden 01, 2010 4:35 pm    Předmět: Bodykit Ford puma Racing Citovat

Zdravím, nemáte niekto záujem o bodykit ford puma racing? Nerobí niekto odliatky laminátových dielcov? Keby malo viac ľudí záujem nieje problém dodať laminátový bodykit za cca 740eur. A ak by sa to oplatilo vyrobiť odliatky kto by mál záujem píšte. Bodykit obsahuje predné blatníky, zadné blatníky, predný a zadný nárazník. Je možné dodať prednú laminátovú kapotu ale to je skôr pre racing. Je možnosť objednať aj diely z carbonu ale to je už iná cenová relácia.


843435511_2.jpg
 Komentář:
 Velikost:  12.38 kB
 Zobrazeno:  17189 krát

843435511_2.jpg



843435511.jpg
 Komentář:
 Velikost:  125.14 kB
 Zobrazeno:  17189 krát

843435511.jpg




Naposledy upravil Pikoracer dne so leden 02, 2010 10:54 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
semo1
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvky: 902

PříspěvekZaslal: pá leden 01, 2010 7:47 pm    Předmět: Citovat

no to je sice pekne ale vsetkych by asi zaujimalo ako to vyzera odliate a nie ako to je na obrazku origo pumy racing Wink nikto neda 740€ len tak za to co nevidel Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá leden 01, 2010 8:04 pm    Předmět: Citovat

Tu je Rallyecross bodykit na Pumu. Možno sa to bude niekomu hodiť ... Wink

Kód:
http://www.ks-motorsport.cz/tuning/automobily/index.php?category_right=41&PHPSESSID=d452f7a7f5d013d99ede08cc22aa2a0c

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Pikoracer
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 2.5. 2008
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: pá leden 01, 2010 8:20 pm    Předmět: Citovat

Takže poprvé na obázku nieje origo puma racing. Je to prestavba. A ta cena nieje za odliatok ale komplet Kit. Ak by mal niekto záujem mohli by sme ten kit kúpiť a spraviť odliatky kópie týchto blatníkov a nárazníkov. Myslím že by to mohlo byť finančne dostupné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá leden 01, 2010 8:46 pm    Předmět: Citovat

Jasne že FRP je krajší, som to sem dal len ako alternatívu. Inak laminát asi nebude to pravé na dopasovanie na karosériu (zadné blatníky). Karoséria "pracuje" a mohlo by to praskať, nie ?? Origo FRP bodykit ma zadné blatníky plechové.

už sa to tu riešilo :

Kód:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3537&start=15

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Pikoracer
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 2.5. 2008
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: pá leden 01, 2010 8:51 pm    Předmět: Citovat

Laminát sa bežne používa na kitcarové autá aj zadné blatníky. Karoseria pracuje ale urcite ten laminát nepraskne také vychýlky tam niesu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá leden 01, 2010 9:14 pm    Předmět: Citovat

Nemyslel som že praskne laminátový diel, ale že na tom zvykne praskať farba.

OT : Inak obrázky možeš uploadnuť do jedného príspevku aj s komentom a "necituje" sa posledný príspevok na ktorý odpovedáš.

mod.edit: diky, pres pm jsem prave upozornil....

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
sqo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvky: 281

PříspěvekZaslal: pá leden 01, 2010 11:02 pm    Předmět: puma racing Citovat

Ja som stale nejak nepouceny ako je to s napravami. Rozsirim si plechy a co dalej ? Ved tam je nejakych cca 10cm na obe strany nie ?
Davat podlozky pod kolesa by bola dost gadzovina.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: so leden 02, 2010 10:29 am    Předmět: Citovat

(jano)..jedine rozumne riesenie zvolit disky z primeranim ET + nejake decentne podlozky,ale treba ratat s tym ze napravy aj tak budu namahane,videl som aj 100mm podlozky na aute,to uz je extrem tak na akurat na showcar nie na bezne jazdenie Smile
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: so leden 02, 2010 10:51 am    Předmět: Citovat

july napsal:
videl som aj 100mm podlozky na aute


Janči asi myslíš tu rozšírenú červenú Audinu zo zrazu v Pieštanoch ... inak súhlasím s tým čo si napísal. Smile



DSC02261.jpg
 Komentář:
 Velikost:  269.06 kB
 Zobrazeno:  17305 krát

DSC02261.jpg



_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1965
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: so leden 02, 2010 1:49 pm    Předmět: Citovat

Zas tak složité to není Wink . Je nutné si vyřešit několik otázek. Předpoklad je aby zůstaly kvalitní jízdní vlastnosti. Budu uvažovat, že se zachovají původní body uchycení, tzn. uložení ramene a tlumiče.

1)Na to rozšíření bude nutné použít individuální ramena. Je to jen pár kusů, takže bych volil svařenec, dural by byl drahej.
2)Hlava kola bude muset mít upraveno uchycení tlumiče a pružiny pod vyšším úhlem. Tlumič s pružinou můžou být až pod úhlem 45° na které se určitě nedostanete, takže z toho bych neměl strach. To uchycení jsem vyděl že šlo udělat otočné na 2 šrouby (1 se povolil a měl krátkou dráhu na doladění).
3)Nutnost použít delší poloosu.
4)Pravděpodobně by to chtělo stejně vyřešit úhly a geometrii nápravy, ale na to jsem moc línej a neznám rozměry (nemám je naměřené).

Na 10cm podložky a podobný pí*oviny bych se vy*ral.

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: so leden 02, 2010 5:59 pm    Předmět: Citovat

(jano)..sa mi zda dost vela roboty kolo toho JOHNIK E este si zabudol na dlhsie tycky riadenia Smile jedine zohnat casti prednej napravy z Racingu+poloosi a riadenie a zadok sa da rozsirit bez vacsich problemou Cool
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
sqo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvky: 281

PříspěvekZaslal: so leden 02, 2010 7:18 pm    Předmět: puma racing Citovat

No a tieto veci som mal na mysli, ze to neostane len pri bodykite. Treba riesit aj podvozok a to nieje uz len tak. Aspon ja v garazi by som si to nedokazal spravit. Jednak sa do toho velmi nerozumiem a jednak to stoji vela dalsich penazi.

Rozmyslal som kupit pumu racing z anglicka a prehodit volant a zbytok. Napr. drziak volantu sa da odbodovat a na druhej strane je vsetko akoby nachystane na znova pribodovanie. Kamarat robil taku prestavbu klasickej pumy a a dokazal to v domacich podmienkach prestavat.

A bolo by tam hned viac uprav nielen bodykit.

Len na to treba aspon 5000€ a mozno aj viac ... cena zavisi na vselicom...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: ne leden 03, 2010 3:39 pm    Předmět: Citovat

přestavba auta z anglie neni jen volant musiš počítat světla rízení pedály uchycení brzd válce přehozeni elektroinstalace vyměna sedadel a kupa dalších věcí už jsem o tom přemýšlel ale cenově se to absolutně nevyplatí dostaneš se stoprocentně nad 50tis plus cena auta dovoz a další serepetičky nehledě na nemožnost legal.přihlášení bez českych papiru
Nicmeně pokud by o tom někdo přemýšlel mužu sehnat auto z anglie jakekoliv . Wink

_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund