Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Naučení IR ovladače pro dálkové ovládání
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Naučení IR ovladače pro dálkové ovládání
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Peak
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: po prosinec 07, 2009 11:37 am    Předmět: Naučení IR ovladače pro dálkové ovládání Citovat

Zdravím vespolek Smile
Můj dotaz se týká často omílaného tématu - naučení IR přijímače v autě na dálkový ovladač (třeba po výměně baterie). Bohužel ten postup, který je i na ostatních webech popsán, nefunguje. Podle něj by to mělo být takto:
1) zapnout zapalování do polohy 1
2) LEDka u hodin se po chvilce rozsvítí

problém je, že se nerozsvítí, ale bliká i nadále. Rozsvítí se až v poloze 2, tzn. před nastartováním. Přitom imobilizér funguje v pořádku, s tím to nesouvisí. Prostě odmítá přejít do učícího režimu.

Jednotka alarmu je na standartním místě - byla ale odpojená. To proto, že předchozí majitel mi dal ovladač nefunkční a z toho důvodu nemohl alarm vypnout jinak než ho zcela odpojit. Je tam typ FG 15K600. Když ho připojím, funguje jak má, spustí poplach při otevření dveří nebo při zapnutí zapalování, akustický trvá 30s, světelný 5min, tak jak je to v manuálu. Při poplachu LEDka u hodin svítí. Ale ani po skončení poplachu nejde klíček naučit..

Poradí mi někdo? Případně máte manuál nebo schéma k tomu alarmu?
Je k dálkovému ovládání jednotka alarmu nezbytná nebo ovládání centrálu funguje nezávisle na alarmu?

Děkuji za Vaše odpovědi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: po prosinec 07, 2009 12:04 pm    Předmět: Citovat

No musis zhruba asi 7x otocit do polohy pred nastarovanim, rychle za sebou, pak ti auto piskne a rozsviti se kontrolka u mlhovky. V teto chvili cvakas na klici tlacitka. Pak to vypnout vylezt ven a zkusit ovladac. Me se to povedlo asi na 3 pokus, ale funguje to.
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Peak
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: po prosinec 07, 2009 1:40 pm    Předmět: Citovat

Shocked tak o tomhle postupu jsem se zatím nikde nedočetl..
Každopádně děkuju a vyzkouším.
Na jednu z předchozích otázek si už teď odpovím sám - pokud je jednotka alarmu odpojená, pak nemůže fungovat ani DO. Je to všechno v jednom - alarm, přijímač DO (samotnej přijímač je pod zpětným zrcátkem, v jednotce se vyhodnocuje kód) a ovládání centrálu. Označení jednotky je FG 15K600. Z týhle jednotky je patrně i ovládaná LEDka u hodin (krom blikání, to zase řídí imobilizér)..
postup vyzkouším, dám vědět
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Andy
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvky: 186
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po prosinec 07, 2009 7:15 pm    Předmět: Citovat

a mě se to ani takto nepovedlo Sad takže mám 2 klíče...nejde mi to naprogramovat na 1klíč a pokoušela jsem se o to (teda Elton) asi 10krát...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Peak
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: út prosinec 08, 2009 8:46 am    Předmět: Citovat

Kdepak..
taky mi to nejde..
Ale zjistil jsem následující:
1) jak už jsem tady psal včera, aby fungoval DO, musí být jednotka umístěná ve sloupku u spolujezdce funkční. V mém případě je tam jednotka 96 FG 15K600, která má funkce alarmu, dvojitého zamčení a dekodéru dálkového ovládání. Vodiče od samotného infra přijímače, který je pod zpětným zrcátkem vedou právě do této jednotky. Pokud není zapojená, je i samotný přijímač nefukční.
2) Pokud jednotku připojím, spustí se poplach. 30s trvá akustický, 5 minut optický. Po skončení poplachu se chová podle popisu, tzn. spouští poplach při otevření dveří, kapoty nebo při zapnutí klíčku do polohy II.

z toho vyplývá, že do učícího režimu se musí dostat jinak než zapínáním klíčku do II polohy.. Odpovídalo by to popisu co je všude na webu, tedy klíček do 1. polohy a vyčkat rozsvícení LEDky u hodin. To ale jednotka stále odmítá.
Na webu je také napsaný postup jak jednotku vyresetovat - někdo měl naprosto stejný problém a vyřešil to reset - spojení pinu 14 na GND. Bohužel ne u této konkrétní jednotky, ale u jiné (větší se 4 nebo 5ti konektory, s rádiovým DO, typ přesně nevím). Posháněl jsem si schémata fiesty a escorta z toho roku a předpokládám, že jednotka tam bude podobná nebo stejná...
uvidíme..
Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Peak
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: st prosinec 09, 2009 6:57 am    Předmět: Citovat

Tak vyřešeno, už to fakčí..
Postup byl takový:
1) připojil jsem tu jednotku alarmu, spustil se poplach.
2) vylezl jsem z auta a u řidiče otočil klíčkem doprava (jako na odemčení dveří), poplach se ukončil
3) vlezl jsem do auta, klíček do první polohy, počkal jsem cca 10s, LEDka u hodin se rozvítila a pak už bylo jasný že dál to půjde podle oficiálního návodu..
tedy:
4) vypnul jsem klíček, vytáhl ze zapalování, namířil na zpětný zrcátko, stiskl horní tlačítko na DO, když blikla na DO ledka, horní tlačítko jsem dál držel a současně 5x stiskl spodní tlačítko. LEDka na DO i u hodin 5x zablikala, u hodin zůstala pak stále svítit.
5) opět klíček do první polohy, LEDKa u hodin zhasla..

šel jsem to vyzkoušet - a funguje.. Současně s tím i dvojitý uzamčení (jak klíčkem ve dveřích, tak přes DO) a taky ruční otevírání kufru, který doposud šlo jen klíčkem.. takže problém vyřešen.

Ten den jsem se pumičce věnoval trochu víc, takže jsem měl rozdělaný i dveře řidiče, kde občas nefungovalo odemykání klíčem - klíček prostě nešel otočit doprava. Zamykání chodilo, odemykání občas ne. Pomohlo promazání zámku, je to OK.

Shodou okolností se mi projevila závada, která by se projevila později, kdy bych určitě neměl tušení co s tím.. projevovala se takto:

1) nešlo otevírání oken, ani jednoho. Při stisku tlačítka na stažení okna zhaslo podsvětlení těch tlačítek a na palubce se rozsvítila kontrolka otevřených dveří.
2) nešlo pohybovat se zrcátky, nešel centrál - ani klíčem.

Naštěstí jsem měl na mysli to, že jsem manipuloval s jednotkou od alarmu, tak první myšlenka byla na špatně připojenej konektor nebo špatnej kontakt u alarmu. Když jsem tam zahýbal kabelovým svazkem, už to zase šlo.. Chyba byla v nedotaženým šroubku kostření, který je kousek pod alarmem.. Nevím jak k tomu došlo a co tam s tím kdy kdo dělal, ale kdyby se náhodou Pumča někomu chovala takhle, tak hledejte tam..

Ještě jeden dotaz - jak Vám houká alarm - přes klasický klaxon, nebo je tam nějaká další sirénka? Sice jsem všude psal, že se spustí poplach - to sice ano (relé v alarmu spíná), ale nic nehouká - měl jsem za to, že předchozí páníček když mu začal klíček s dálkáčem zlobit někde vytáhl pojistku, aby mu to netroubilo když nechce.. Jinak z pohledu řidiče na pravý straně kousek vedle chladiče je jeden nezapojený 2 pinový konektor.. možná má být nějaká siréna tam..?
Díky za odpovědi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: st prosinec 09, 2009 8:25 am    Předmět: Citovat

Me pripadne ze mi alarm troubi klasickym klaksonem...
_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: st prosinec 09, 2009 10:34 am    Předmět: Citovat

Nene, je to extra klaksón, myslim že je vpravo vzadu pod tapecem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Peak
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: st prosinec 09, 2009 1:16 pm    Předmět: Citovat

Jako v interiéru? Smile
Já myslel že je zvenčí..

Jinak ještě jeden dotaz - schémata nebo případně knížku "Jak na to" na Pumču v el. podobě někdo máte?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
koco
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.3. 2007
Příspěvky: 272
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st prosinec 09, 2009 2:19 pm    Předmět: Citovat

klaxon alarmu je na 100% vnutri vzadu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund