Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Kvalita Knotek???
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Kvalita Knotek??? Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2009 8:02 pm    Předmět: Kvalita Knotek??? Citovat

Ahoj,

Předem chci říct, že nechci něják kritizovat nebo pomlouvat, ale chci zjistit váš názor, případně radu.

Bohužel žádného známého mechanika nemám, takže se musim spolehnout na cizí praci. Dle vašich zkušeností jsem se na začátku léta rozhodl svěřit auto panu Knotkovi do servisu. Jako "specialistovy na Pumy"

V plánu bylo dělat olej, filtry, rozvody, řemen (vše preventivně po koupi auta). Pan K. mě ještě přesvědčil na výměnu vodní pumpy, že se to vyplatí, souhlasil jsem, nakonec auto vypadala že měněná nebyla...

Zde chci říct že jsem auto odevzdával v naprosto funčním stavu, žádnou závadu jsem nezaznamenal. Po pár dnech jsem si šel pro auto, první věc co mě překvapila, bylo že auto bylo pořád na zvedáku a dělali na něm, přestože jsem několikrát zdůrazňoval, že na to nespěchám a jestli bude potřeba víc času ať zavolá, hlavně aby to bylo v pořádku. Takže jsem měl strach aby ve spěchu něco nezanedbali..., auto jsem si v podstatě pak odvzdušňoval sám Smile

Vyrazil jsem domu, v pořádku jsem dojel, šťastný že se rozvody povedly. Druhý den jsem vyrazil do práce a auto najednou začalo v nízkých otáčkach cukat a kuckat, než jsem do práce dojel, začlo se i přehřívat, řikám si průser...S topením na max jsem se doplazil do cíle. A vpodstatě rovnou vyrazil směr Knotek. Když to zrkátím, kuckání bylo vadným (asi zlomeným) zapalovacím kabelem, takže to znamenalo nové svíčky a kabely (plánoval jsem vyměnit sám), ale co pomohlo to takže jsem to zkousnul a cena byla bez práce. Horší bylo přehřívání, způsobil ho známý problém s ventilem topení a jeho zanesení zbytky těsnění po výměně čerpadla. Pan K. říkal že se to prý občas po výměně pumpy stává. Říkal jsem si že je to možné a že je to slabina Pumy. Šťasný jsem vyrazil domu že už je vše OK.

Jenže po dvou dnech opět zase začala sotoupat teplota motoru, takže opět cesta do servisu. Toto se opakovalo ještě 3x, takže jsem tam byl kvůli přehřívání dohromady pětkrát pokud né šestkrát Smile (že pokaždý bylo vždycky hrozný vedro snad nemusím dodávat Very Happy) A to už se mi zdálo opravdu hodně nestandardní a přišlo mi že to asi vůbec nevyčistili.

No a poslední věcí je, že jsem ho při prvním předávání požádal, zdali by mi zkontroloval chladič, měl jsem podezření že trochu teče. Po jízdě bylo vždy na tom plechu pod ním pár kapek vody...Slíbyl že se podívá. Nic udájně nenašel (já to viděl i bez rozebírání), ale říkal jsem si fajn. Po delší době jsem doléval vodu do ostřikovačů a koukám že chladící kapalina je pod minimem... Takže na to asi zapomněl nebo se nepodíval. Celkově mi přišlo že neměl moc čas...

K tomu se ještě teď přidal výrazný úbytek brzdové kapaliny (asi mám děravý auto neboco...), tudíž bude muset někam na kontrolu kde to teče.
Takže jsem vás chtěl tímto poprosit zdali neznáte někoho (v Praze a okolí)kdo svou práci dělá na 100 %, nebo jestli jsem měl jen smůlu a mám dát Knotkovy ještě šanci Smile

Díky všem co dočetli až jsem Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Hudson
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 28.9. 2008
Příspěvky: 137
Bydliště: Horehledy

PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2009 8:31 pm    Předmět: re Citovat

.....no ja doporučuji servis ford a přesný popis oprav...sice je to otázka peněz,ale je tam záruka na ND a práci.muj názor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2009 11:43 pm    Předmět: Citovat

vodní pumpa se mění s rozvodama jenom u auto co maj pumpu schovanou pod rozvodama(např opel corsa aj....)-logicky.u Zetec motorů je to blbost protože tam tu pumpu vyměníš kdykoliv a nepotřebuješ kvůli tomu sundavat rozvody.nehledě na to že ať ti tam dal jakou koliv pumpu tak to určitě není origo forďácká a každej kdo se v tom pohybuje tak ví že to co tam je z fabriky tak je nejlepší a žádná druhovýroba už neni taková.takže měnit pokud teče jinak to jsou vyhozený peníze.to je asi vše co ti k tomu můžu říct.u rozvodů je to preventivní záležitost která je i daná počtem km.ale u vodní pumpy?proč?mění se až když teče(pokud teda neni pod rozvodama jak jsem psal).puma neni žádnej technickej zázrak a jde tam jenom o nastavení toho časování-pokud máš přípravek tak to zvládne každej normální mechanik.maximálně za 4 hodiny neni co dělat a originální sada rozvodů stojí 2200Kč.každej chce přece vydělat-to si pamatuj pokaždý když jedeš někam do servisu.
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: čt říjen 15, 2009 7:09 am    Předmět: Citovat

Mam to ale stesti ze nemusim auto nikomu davat na takove "opravovani".
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Milous
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvky: 109
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: čt říjen 15, 2009 11:11 am    Předmět: Citovat

ahoj můj názor je,zže to je maximálně super pitomec takového odborníka nejdeš všude....a jestli chce vydělat,tak takle moc neviděla,jen odradí zákazníky..atd...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2009 6:35 am    Předmět: Citovat

Bohuzel , nemohu posoudit pi. Knotka, ale podle toho co se tady pise, tak jsem rad, ze to co zvladnu si vymenim a opravim a co nezvladnu, tak na to mam pana, ktery opravuje Pumky v Kralovehradeckem kraji a jsem naprosto spokojen...
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2009 1:17 pm    Předmět: Re: re Citovat

Hudson napsal:
.....no ja doporučuji servis ford a přesný popis oprav...


No právě u autorizovanýho servisu jsem měl strach, zkušenost vědšiny lidí je že to jsou jenom vyměňovači dílů... A taky jsem si řikal že tak starý auto tam nebude nikdo znát. Ale třeba se pletu.

To: misaxt: To že se kvůli výměně vodní pumpy musejí sundat i rozvody byl právě hlavní argument + tvrdil to že ty původní pumpy mají plastovou vrtulku, která se prý může rozlámat. Neměl jsem možnost si to ověřit takže jsem obojímu věřil... Ta vyměněná je od SKF. Každopádně kdyby někdo chtěl tak mám doma jednu vodní pumpu, který pravděpodobně nic neni Very Happy

To že chtějí vydělat, to mi je jasný a ani se nedivím. Jenom bych za ty prachy rád dostal pořádně udělanou praci.

To: apsp: Dík, opravdu jsi velmi pomohl Laughing

To: faust54: Věř mi že bych si na tom autě taky rád dělal všechno sám, dokonce si myslím že bych to i zvládnul. Jenže prostě neni kde. Před panelákem budu asi těžko měnit chladič nebo olej. Na tohle je potřeba garáž nebo dílna...Obojí bohužel nemám.

No teď jsem dostal od kamaráda kontakt na jednoho mechanika s kterým je spokojenej, tak ho asi zkusím a uvidím. On tam jezslí s SLK 300 a Z4, tak doufám že Pumu zvládne taky:D Pak už mi zbývá asi jenom ten Ford Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
GoisT
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 14.5. 2007
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2009 1:57 pm    Předmět: Citovat

k panu knotkovi nic nemam ale ta pumpa se proste meni jako prevence pac odchazeji, kazdej druhej clen tady by ti ji doporucil vymenit kdyz uz se delaj rozvody, to je muj nazor Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2009 3:07 pm    Předmět: Citovat

Ano, já vím, právě proto jsem jí taky nechal vyměnit. Mě nevadí že jsem jí měnil, vadilo mi že jsem se kvůli tomu tam musel tolikrát vracet:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2009 6:07 pm    Předmět: Citovat

jenom že s touhle logikou by si moch vyměnit úplně všechno na celim autě Smile.dneska jsem mluvil s člověkem který dálá jenom motory a nebyl mi na 100% schopnej říct jestli je nutný u Pumy ty rozvody sundat při výměně pumpy-možná by se to dalo -takže beru zpět svoje trvzení co jsem psal nahoře že se nemusí dělat protože to nemám potrvzený a nechci šířit žádný fámy.každopádně mě ujistil že u Zetecu pokud pumpa neteče tak se nemění.já mám u focuse namotáno 250000km a nic ani nekápne a nehučí.žádná vodní pumpa z druhovýroby ti nenaběhá 250000km!totéž platí například ze spodníma čepama.spousta lidí jak si pořídí auto tak jim chytrej a kamarádskej technik v servisu řekne že jim vymění všechny čepy.v životě to nedělej te..pokud origo čep neklep nechat ho tam.......po 30000km už tam mám druhý čepy od Febi.Mapco na tom bylo ještě huř.jedinej rejdovej čep Moog vydržel 100000.udělal jsem taky tu blbost že když mi začal klepat po koupení focuse jeden rejdovej čep tak sem poslech chytrou radu a vyměnil všechny.no to jsem si nas...l do bot.jak řikám nikdy už tam nedáš takovej díl jakej tam byl z továrny.jenom bych rád vyved z omylu lidi co si myslej že když tam měli od výroby např. Ferodo že si v krámě koupíš to jistý Ferodo.každej výrobce produkuje díly v několika stupních kvality a tolerancí.samozřejmě čim přesnější a kvalitnější díl je vyšší cena.opravdu snad nepamatuju v práci směnu že by se neřešil nějakej problém s dílama.ten samej problém je třeba i u spotřební elektroniky ale to už je jiná pohádka.tohle je téma na hodně dlouho
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Hudson
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 28.9. 2008
Příspěvky: 137
Bydliště: Horehledy

PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2009 8:34 pm    Předmět: re Citovat

...co jsem slyšel je dobré pumpu měnit při výměně rozvodu nebot na pumpu je spatný přístup.......a mýslím,že je dobré dávat origo ND než náhražky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2009 8:58 pm    Předmět: Citovat

Kamarát si dal robiť na Pume rozvody a o týžden mu odišla vodná pumpa. Muselo sa to znova rozobrať a celkovo ho to vyšlo na cca. 18 000 skk ... Takže ked sa robia rozvody je lepšie nešetriť a urobiť aj pumpu.
Somarina to určite nieje ...

U nás vo Forde čo som počul spokojnosť, nieje to najlacnejšie ale dielne Ford AutoKOIŠ Motorsport hovoria sami za seba.

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2009 9:15 pm    Předmět: Citovat

já jsem měnil rozvody už dvakrát a pumpu ani jednou(myšleno na jednom autě).
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Andy
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvky: 186
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so říjen 17, 2009 8:41 am    Předmět: Citovat

to polda: doporučuji ti Eltona,já jakýkoliv problém řešim přes něj a jsem naprosto spokojená,opravý mi na pumičce co potřebuji a hlavně mám jistotu,že to dělá dobře.Nechávala jsem si u Eltona dělat opravy po bouračce,vyměnoval mi motor a vše o.k. jen je kus od Prahy asi cca 40km směr Ml.Boleslav,ale jinak vřele doporučuji Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: so říjen 17, 2009 5:57 pm    Předmět: Citovat

Neřešte pumpu o tu mi nejde. Věřim tomu že při výměně je potřeba sundat rozvody, takže se její cena vešla do případné ceny za práci.

Andy: No Mladá Boleslav už je docela daleko... A hlavně jsem měl pocit, že elton je hlavně na díly a opravy bouraček? Ne na mechanickou práci...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.15 sekund