Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 27, 2009 2:08 pm Předmět: Navýšení výkonu na 260PS (výměna motoru) |
|
|
Tak estli jsem to dobre pochopil tak jsem nasel super motor do Pumky..
Urcite vite jak se tu resilo zvysovani vykonu a temer vsichni jsou nazoru, ze navysovat vykon u tohoto motoru (1.7 VCT) je financne dost narocne a navic z toho nic moc extra nebude..
Na jednom odkazu ktery tu souvisi s necim jinym jsem nasel motor kterej je dle meho specialne upraven do Pumky.. Je to sice 2litr, ale ma o hodne vic kobyl a mel by se tam vejit.. Otazka je jak uz tu zminoval ELTON, cim toto auto pak ovladat a brzdit, ale motor bychom meli:
Kód: | http://www.pumabuild.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=43_52_50&products_id=972&osCsid=ec10a490988585f728ea83edc4118588 |
Myslim si, ze je to sice kapicku drazsi a asi bych osobne radej volil uplne jine auto, protoze dat necelych pul mice jen za motor je dost blaznivy, ale kdo chce mit temer 300PS v Pumce-muze mit |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: st květen 27, 2009 2:27 pm Předmět: |
|
|
osobně si myslim že 260HP už je fakt hodně a už jenom ty poloosy a spodní čepy by zařvaly jako první.každopádně jak jsem tu již psal minule-jako nejlepší řešení bych viděl zástavbu 2.0 z escorta RS2000 kterej má 110 kW v základu a měl by se tam vejít.dneska se dá sehnat už za 30000 kompletní auto.z dnešního pohledu taky ten ecsort neměl bůh ví jak obrovský brzdy a nevim co ještě a jak to bylo parádní auto na ježdění.150Hp je už docela rozdíl nehledě na to že ten motor je dobře upravitelnej.myslim že při troše šikovnosti a času neni problém upravit Pumu tak aby se sní dalo bezpečně jezdit se 150-160HP pod kapotou.moje heslo zní-nejdřív musí auto jet a potom vypadat.k čemu ti jsou mega křídla roztažení blatníky kotoučový brzdy pomalu i na rezervě když ti ujede každý čipnutý 1.9TDi.někdo začně určitě zase psát že v zatáčce by mu ujel ale podle mě je v dnešní době a v nomálnim provozu mnohem důležitejší zrychlení a rychlost v přímce.např start ze semaforu nebo předjíždění.jsem prostě zastáncem toho že pokud se rozhodnu něco "radikálně"vylepšovat tak by se mělo začít motorem(nemyslim ale svíčkama a kabelama). _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 27, 2009 2:35 pm Předmět: |
|
|
No estli se tam ten 2litr s Escorta vejde tak je to asi nejlepsi reseni!
Protoze ten motor co jsem zminoval ja je fakt nerealne drahej.. |
|
Návrat nahoru |
|
saolin Puma Driver
Registrace: 30.3. 2006 Příspěvky: 145 Bydliště: okr. Kolín
|
Zaslal: st květen 27, 2009 2:40 pm Předmět: |
|
|
No já myslím že by stačilo udělat go motoru co tam máme a mnozí by byli překvapeni změnou výkonu. Protože neznamená že když má puma 1,7 psaný 125 koní, tak tam sou navěky. Dost by mě zajímalo jakou hodnotu by mi ukázala brzda na mé 12 let staré Pumce...... _________________ Dámské oblečení
http://www.filimoda.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: st květen 27, 2009 3:25 pm Předmět: |
|
|
Pajos_ napsal: | No estli se tam ten 2litr s Escorta vejde tak je to asi nejlepsi reseni!
Protoze ten motor co jsem zminoval ja je fakt nerealne drahej.. |
Miloš Lang dal ten 2L do Fiesty (1992). Můj názor vejde. Lopez to kdysi chtěl udělat do Pumy. Motor měl a měl to změřený. Kdyby tehdy neměl tu nevýtanou návštěvu na chatě možná by se tady teď neřešilo tohle téma jestli to jde. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
DarthVader Puma Driver
Registrace: 20.2. 2008 Příspěvky: 109
|
Zaslal: st květen 27, 2009 3:43 pm Předmět: |
|
|
Puvodne to je 1.7 VCT motor co tu mnozi mame pod kapotou. No a oni z nej vytvorili toto . Jen si precti, prevrtany, a prakticky vsechny dily custom. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st květen 27, 2009 10:23 pm Předmět: |
|
|
Pokud nekdo koupi escorta rs a bude to chtit udelat rad nabínu návod a pomoc je to snazsi nez se zda a ohleně brždění. RS by měly bez problémů ubrzdit kotouče z mondea a bubny z 1.6 bohužel to nemam odzkoušené
Jedinej problem sme shledavali v tom co na to řeknou poloosy _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: st květen 27, 2009 10:38 pm Předmět: |
|
|
schválně jsem si to propočítal a mělo by to vydržet cca 300Nm. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: čt květen 28, 2009 9:38 am Předmět: |
|
|
Tak to je husty...pres pul mega za motor do pumy... By me zajimalo, kolik jich prodaj... _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner
Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: čt květen 28, 2009 10:44 pm Předmět: |
|
|
Z origo motoru se da dostat 190 koni svody hlava pocitac nedavno ji kamarad prodaval byla udelana na vrchy ted ma ST a to je teda mazec tenn Volvackej motor. |
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: čt květen 28, 2009 10:55 pm Předmět: |
|
|
nejsi nahodou taky policajt |
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner
Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: čt květen 28, 2009 11:13 pm Předmět: |
|
|
Taky bych tomu neveril rikat my to Ty. Ale je to tak. Jmenuje se Jakub Pribyl jesli nekdo zna. |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 1:18 am Předmět: |
|
|
neni náhodou z Heřmaňáku?? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Scary Puma Racer
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 8:29 am Předmět: |
|
|
no robit motor s tym, ze ho nechces pouzivat na beznu cestu nie je az tak zlozite, resp. da sa ist do krasnych vykonov.
ved len profituning co maju lupo.. ma v serii nejakych 70 koni a oni z neho vytlacili 330 a ide to.. _________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... |
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner
Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 10:29 am Předmět: |
|
|
Je z Hermanaku. Je to machr na Fordy |
|
Návrat nahoru |
|
|