Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: út duben 14, 2009 12:59 pm Předmět: |
|
|
Mne se nejvic libi ta origo lopata z Pumy Racing
Kód: | http://www.pumabuild.co.uk/catalog/images/F21-Spoiler-fitted.jpg |
_________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
|
Návrat nahoru |
|
HANS Puma Owner
Registrace: 3.6. 2008 Příspěvky: 64 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: út duben 14, 2009 1:51 pm Předmět: |
|
|
Na to ze pumicka je mensi krasny auto,tak prekryvat jí nečím takovým me prijde děs promin ...
|
|
Návrat nahoru |
|
Rider Puma Owner
Registrace: 29.7. 2007 Příspěvky: 89 Bydliště: Mariánské Lázně, Plzeň
|
Zaslal: út duben 14, 2009 2:41 pm Předmět: |
|
|
to je žehlící prkno jako k---a. Tohle křídlo sedne tak na Nissan Skyline GT-R a ne na pumu! Jinak bych volil jednoznačně křídlo z racing pumy, ale podle možností asi variantu 3.
|
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: út duben 14, 2009 3:06 pm Předmět: |
|
|
nechapem naco vyhadzovat prachy za nieco pod cim mi pravdepodobne casom iba bude kvitnut hrdza. myslim ze kridlo ma zmysel az od nejakych 190 km/h takze v nasich podmienkach nevyuzitelne. no pokial by som si mal vybrat z toho co tu je tak verzia 3, ale puma vyzera ok uz aj bez kridla
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
Patrik_X Puma Owner
Registrace: 10.3. 2009 Příspěvky: 97 Bydliště: Humenné, Slovakia
|
Zaslal: út duben 14, 2009 3:09 pm Předmět: |
|
|
bez urazky ale ani jedno z nich.... kebyze nebol iny vyber tak rozhodujem medzi 2. a 3... ale skor to 2:
mne sa pacilo jedno kridlo co som videl na jednej pumke.. ak zozeniem fotku tak prilozim aby ste sa aj vy pokochalli =)
.
.
.
ale to orig. z PR je fakt pecka .. moj nazor...
|
|
Návrat nahoru |
|
pali666pali Puma Driver
Registrace: 8.3. 2009 Příspěvky: 117 Bydliště: Michalovce
|
Zaslal: út duben 14, 2009 3:24 pm Předmět: |
|
|
urcite ti to kridlo pomoze pri cuvani ...ja si myslim ze puma ma dost obmedzeny vyhlad dozadu a naco to este zhorsovat takymi tuzingovymi vecam......uplne staci take male decentne kridlo a je to
|
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: út duben 14, 2009 3:27 pm Předmět: |
|
|
na Citroene XM som mal to kridlo uz od vyroby (ale tam sa aj hodilo) a jedine na co som ho vyuzival bolo otvarane kufrovych dveri, lepsie sa to za neho chytalo
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: út duben 14, 2009 3:31 pm Předmět: |
|
|
Lucius napsal: | myslim ze kridlo ma zmysel az od nejakych 190 km/h takze v nasich podmienkach nevyuzitelne. |
V tom se pleteš. Aerodynamický odpor roste s kvadrátem rychlosti a od cca 80km/h se už velmi projevuje. Dobře namodelované křídlo má pak za následek to, že se ti auto při "prase*ině" ve vysoký rychlosti "nežvejkne". Před lety jsme s klukama měli za úkol navrhnout odtrhovou hranu, která měla snižit spotřebu danému automobilu. Možná, že ještě někde najdu fotky z měření v laboratořích.
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Pumaci Puma Novice
Registrace: 12.1. 2008 Příspěvky: 19 Bydliště: Praha / Křenice u Říčan
|
Zaslal: út duben 14, 2009 10:59 pm Předmět: |
|
|
to třetí mám doma. 800kč
|
|
Návrat nahoru |
|
satan77 Puma Driver
Registrace: 29.12. 2008 Příspěvky: 229 Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)
|
Zaslal: út duben 14, 2009 11:34 pm Předmět: |
|
|
Pume sa krídlo nehodí.
Len aby som ho o dáky rôčik nemal aj ja
Mimo: Keď sme už pri krídlach, nemá niekto stránku kde sa dozviem o krídlach viac? Resp. ak by som dal krídlo, tak nie kvôli vzhľadu ale jazdným vlastnostiam a spotrebe.
Inak, počul som, že to pri vjazde do tunela môže narobiť peknú šarapatu!
Johnik Ja som zasa počul, že krídlo má zmysel od 160 kmh. Síce pri Porsche carrera GT sa vysúva od 80 kmh, ale to je minmum.
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: st duben 15, 2009 10:17 am Předmět: |
|
|
Co k tomu mám je vše v tištěné podobě a v EN jazyce. Můžeš zkusit wikipedii.
ANO, odpor vzduchu při jízdy v tunelu se počítá trošku jinak, ale auta tím až tak ovlivněna nejsou. Tím jsou ovlivněni především vlaky (metro), kteří ten vzduch vytlačují před sebou.
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: st duben 15, 2009 4:29 pm Předmět: |
|
|
nechces mi vypocist jake by pro moje kridlo bylo idealni nastaveni?!posiiiim!
|
|
Návrat nahoru |
|
Beny Puma Owner
Registrace: 23.8. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: st duben 15, 2009 6:49 pm Předmět: |
|
|
hele muj naroz je ze to druhy vylepsuje tvar auta,ty ostatni ho jen zhorsujou,ja mam to druhy a pumka vypada moc dobre s nim
|
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st duben 15, 2009 8:12 pm Předmět: |
|
|
2 Vet: Ideální by bylo ten obří headcutter úplně sundat.
Sry, neber to osobně, prostě jsem si nemohl pomoct...
|
|
Návrat nahoru |
|
|