Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - klima
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
klima Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mar3
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 4.3. 2009
Příspěvky: 44
Bydliště: kousek od Jablonce

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 7:08 pm    Předmět: klima Citovat

Ahoj ,měl bych pár dotazů ohledně klimy
1)proč by mi měly klesnout otáčky ,když pustím klimu
2) proč tam jsou dva ventily
3)kdybych do trubek pustil jen obyčejnej vzduch (kvůli zjištění těsnosti) stane se něco?
4)proč jsou na klimu dvě relátka?
možná ještě něco vymyslím,zatím díky Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
cyberjak
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 28.3. 2009
Příspěvky: 142
Bydliště: Turnov ( Liberecký Kraj )

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 9:00 pm    Předmět: Citovat

jelikoz nejsem zadny technik tak toho moc newim ale

otazka 1) otacky klesnou kdyz pustis klimu z toho duvodu ze klima ma velky odber proudu coz znamena ze altik jede na fest tim padem motor musi tahnout vetsi zatez a tim padem na chvili klesnou otacky ale vzapeti by to elektronika mela vyrovnat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
mar3
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 4.3. 2009
Příspěvky: 44
Bydliště: kousek od Jablonce

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 9:10 pm    Předmět: Citovat

já myslel,že klima je poháněná přes klíňák,né?




mod.edit: nequotuj posledni prispevek v thredu, viz pravidla v sekci obecne


Naposledy upravil mar3 dne čt duben 09, 2009 10:45 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
dreamcatchers
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.4. 2007
Příspěvky: 185
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 9:18 pm    Předmět: Citovat

Tak Bod 1je vyřešenej a je fakt že elektronika by ti otáčky měla zase zvednout.
2. Dva ventyly jsou že jeden hlídá tlak v okruhu a druhý by měl spínat ventilátor.
3. Moc lidí to neví ale vzduch do klimatizace nepatří. Z jednoho prostého důvodu vzduch obsahuje vodu. V soustavě je sice Dehydrátor ale ten dokáže pojmou cca 5 kapek vody. Ano ta velká bandaska pojme jen tak málo. Takže na vrakovišti jak prodávají díly na klimu odšroubované bez zaslepení je špatně. Když vyndáš třeba chladič nebo cokoliv jiného vše by jsi měl okamžitě zaslepit. No ale to je jedno. to bych se rozepsal na dlouho.
4.A 2 relé tam jsou teď mě omluv nevím jestli to řeknu přesně jedno malý je na řízení celého systému a druhý velký je na spouštění kompresoru.

_________________
Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
mar3
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 4.3. 2009
Příspěvky: 44
Bydliště: kousek od Jablonce

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 10:47 pm    Předmět: Citovat

dík za vyčerpávající odpověď,ale proč a co je na klimě hnaný přes klíňák??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 10:55 pm    Předmět: Citovat

(jano)..kompresor Smile
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 11:09 pm    Předmět: Citovat

to mar3, si otevri tu kapotu a podivej se!!! Neni nic jasnejsiho!! nez klima kompresor!!! Remenice, spojka, kompresor, porad to nechapes???
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
mar3
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 4.3. 2009
Příspěvky: 44
Bydliště: kousek od Jablonce

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 9:10 am    Předmět: Citovat

když je kompresor poháněnej řemenem,proč to ovlivňuje elektriku-že poklesnou otáčky?

...a můžu v domácích podmínkách zjistit ,jestli mám děravou klimu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Pajos_
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 315
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 11:12 am    Předmět: Citovat

Nejlepsi je kdyz si ji zajedes nechat doplnit a oni ti ji rovnou vydesinfikujou a jeste zkontrolujou estli neni derava... Cele to stoji kolem 1000,-Kc...
Maji to za par minut hotovy a ty tady nemusis spekulirovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
dreamcatchers
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.4. 2007
Příspěvky: 185
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 11:26 am    Předmět: Citovat

To je uplne jednoduchý. Kompresor na klimu odebere z výkonu motoru cca 5 koní. Ten vypínač na klimu je spojenej s ŘJ a ta dá motoru povel aby ty kleslý otáčka zase dorovnala. Nejde o to že je kompresor spojenej s motorem klíňákem ale jde o celkový systém. A ŘJ jednotka musí vědět že běží kompresor protože by nepobrala ty kleslý otáčky a snažila by se to různě dohánět přídavkem benzínu nebo vzduchu. Takle je v jednotce naprogramovaný " Běží klima tak stim něco delej "
Takže takhle to nějak funguje s elektrikou a klimou snad jsem na nic nezapoměl

_________________
Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
satan77
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvky: 229
Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 11:41 am    Předmět: Citovat

Pripojím otázku: Počul som, že keď je zapnutá klíma, zvýši sa spotreba. Je to pravda ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dreamcatchers
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.4. 2007
Příspěvky: 185
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 11:50 am    Předmět: Citovat

No to je celkem jasný když ti něco jako je klima začne brzdit motor tak ty tomu musíš víc přidávat aby to jelo stejně. Jedná se cca o 1l
Vše co je na motoru připojené je brzdou motoru jen klima odebírá nejvíc pak tam máš servo, alternátor ale to ty nepocitíš protože to běží pořád. Právě proto se začlo dělat třeba Elektrické servo ale to zase zatěžuje altík takže si moc nevybereš.
Jediný co je na spotřebu nejlepší z oblasti klimy je Klimatronic II generace ale bohužel se dává do novějších a dražších aut.

_________________
Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 2:35 pm    Předmět: Citovat

Pridam taky svoji trosku do mlyna:
Chapu, ze chvili trva, nez ridici jednotka zareaguje na zapnuti klimy, ale pozoruju, ze kdyz ji zapnu, trva cca minutu, kdy mi pri pusteni plynu kdyz stojim na miste auto tak tak nezdechne. Pak jakoby si zvyklo a otacky se jakztakz drzi. A i tak pri volnobehu mi prijde ze auto docela "brzdi".
Mchodem, pripada mi snizeni vykonu vetsi nez onech 5 koni, o kterych se tu mluvi - je mozny, ze mam treba nejakej remen resp lozisko nejakyho napinaku "zadreny"? (pri pusteni klimy se dost znacne zmeni zvuk). Nebo je to normal?

_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
dreamcatchers
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.4. 2007
Příspěvky: 185
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 3:12 pm    Předmět: Citovat

Tak to že ti auto začne chcípat značí nějaký problém. Já když u mondea zapnu klimu tak se mi otáčky zvednou hned a drží výš než bez klimy. A u Pumy mi to dělalo taky.
To jestli je to 5 nebo 6 koní nikdo nepozná to by jsi musel dát na brzdu a změřit to přesně ale přijde mi zbytečný tady řešit koně jestli tolik nebo tolik. Prostě klima ubírá HP a kdyby jsi měl špatný ložisko v kompresoru by jsi poznal je to dost přesně dělaný a malá odchylka na ložisku se projeví děsnym kraválem a i špatnou kladku by jsi poznal.
Že se ti změní zvuk když tu klimu zapneš je normální uvědom si že motor začne být v záběru. Je to jak kdyby jsi jel třeba na 1 bez plynu

_________________
Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
mar3
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 4.3. 2009
Příspěvky: 44
Bydliště: kousek od Jablonce

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 5:01 pm    Předmět: Citovat

takže,když zapnu klimu a otáčky se ani malinko nehnou (nahoru nebo dolu) tak bude asi něco špatně Sad
může na to mít vliv,že je klima úplně prázdná?(poznám to tak,že zamáčknu ten gumovej čudlík v tom napoštěcím ventilku a nic od tamtuď neutíká?)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund