Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Veronika Eva Puma Novice
Registrace: 20.7. 2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Česká Lípa (Stvolínky)
|
Zaslal: st únor 18, 2009 1:08 pm Předmět: karbonové folie |
|
|
Zdravím vás, sice už delší dobu Pumičku nemám, ale u Fordu jsem zůstala. Chtěla bych své černé Mondeo v karbonu. Nemáte s tím někdo zkušenost, dělá se to airbrushem nebo by kvalitní karbonová folie stačila? Díky za rady
|
|
Návrat nahoru |
|
redgoblin Puma Racer
Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
|
Návrat nahoru |
|
sqo Puma Driver
Registrace: 17.2. 2008 Příspěvky: 281
|
Zaslal: st únor 18, 2009 1:36 pm Předmět: lepit foliu urcite nie |
|
|
Lepit foliu urcite nie, to je na kratku dobu pekne potom to bude vyzerat zle. Davat striekat airbrush sa sice da, ale stat to bude nemale peniaze, to uz rovno mozes dat potiahnut orig plechy karbonom a prelakovat cirim lakom.
Rozmyslam ze tak spravim kufor pre skusku na svojej pume. Ked sa mi to bude pacit tak aj strechu si potiahnem karbonom.
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: st únor 18, 2009 2:25 pm Předmět: |
|
|
Jako airbrush jsem to snad nikde neviděl. V motorsportu se používá komplet díly. Pokud to chceš jen kvůli vzhledu, tak se používá jedna vrstva tkaniny na původním dílu překritá čirym lakem nebo právě ta folie. Když se koukneš z blízka, tak je to poznat.
FOTO:
Zrcátko je Carbon díl.
Adaptér je folie.
Komentář: |
|
Velikost: |
463.82 kB |
Zobrazeno: |
11551 krát |
|
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Veronika Eva Puma Novice
Registrace: 20.7. 2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Česká Lípa (Stvolínky)
|
Zaslal: st únor 18, 2009 2:34 pm Předmět: |
|
|
Opravdu jde znát, co je folie a co ne. A co takové potažení karbonem stojí? Nemáte nějaké odkazy. Díky
|
|
Návrat nahoru |
|
sqo Puma Driver
Registrace: 17.2. 2008 Příspěvky: 281
|
Zaslal: st únor 18, 2009 3:00 pm Předmět: karbon |
|
|
Meter stvorcovy karbonu stoji nejakych 33 euro. Treba si najst niekoho kto stym pracuje.
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: st únor 18, 2009 3:17 pm Předmět: |
|
|
Na celé auto to bude šialene drahé... auto sa bude musieť KOMPLET odstrojiť... a stoji to vôbec zato???
Čo ked ten zalakovaný karbon niekde škrabneš??? Ako ti to opravia (v bežnom servise, alebo u lakýru asi nie)???
Treba si takuto investíciu poriadne rozmyslieť
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st únor 18, 2009 3:19 pm Předmět: |
|
|
videl jsem jak delaly R8 do karbonovy folie od folia tecu a fakt bomba jinak cena komplet auta je kolem 10tis a zaruka je na 5 let hlavne se setri barva auta pod folii skus hledat firmy co se tim zabyvaj neni to nic slozite pokud to umis a mas spravne naradi:lol: a za jeden den je hotovo
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Veronika Eva Puma Novice
Registrace: 20.7. 2007 Příspěvky: 13 Bydliště: Česká Lípa (Stvolínky)
|
Zaslal: st únor 18, 2009 3:49 pm Předmět: |
|
|
Investice to bude asi v každém případě. Nechci to po celém autě, jen třeba přes haupnu, střechu, dozadu. Jdu tedy brouzdat po netu a hledat.
|
|
Návrat nahoru |
|
sqo Puma Driver
Registrace: 17.2. 2008 Příspěvky: 281
|
Zaslal: st únor 18, 2009 6:16 pm Předmět: |
|
|
Johnik napsal: | Jako airbrush jsem to snad nikde neviděl. V motorsportu se používá komplet díly. Pokud to chceš jen kvůli vzhledu, tak se používá jedna vrstva tkaniny na původním dílu překritá čirym lakem nebo právě ta folie. Když se koukneš z blízka, tak je to poznat.
FOTO:
Zrcátko je Carbon díl.
Adaptér je folie. |
To zrkadlo je podla teba Carbon diel ?? heh to urcite nie, hlupa imitacia
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: st únor 18, 2009 9:03 pm Předmět: |
|
|
Podle čeho myslíš, že je to imitace? Ostatní byla folie jen ty zrcátka mi přišli jako carbon (min tam byla vrstva carbonu). Fotil jsem to skoro před rokem.
Pokud si to chceš najít v info o jeho autě:
Ten kluk má v DE nick Ford Freak 2000.
Kód: | http://www.puma-team.eu/forum/thread.php?threadid=1307 |
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
sqo Puma Driver
Registrace: 17.2. 2008 Příspěvky: 281
|
Zaslal: pá únor 20, 2009 1:34 pm Předmět: |
|
|
No krabon poznam dobre, a to na tej fotke je len nejaka textura karbonu. Preto neodporucam nikomu robit z napodobeninami pretoze je to podla mna lacny tuzing.
Skutocne nechapem toho typka preco nezainvestoval do praveho karbonu a dal tam imitaciu. Auto ma celkovo spravene dobre len tymi zrkadlami ...
mod.edit: necituj posledni prispevek v thredu
|
|
Návrat nahoru |
|
|