Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: po únor 09, 2009 12:31 am Předmět: Foukani topeni |
|
|
Mel bych dotaz sice na tohle tema je tu dost topicu ale nenasel jsme nikde odpoev , jedna se o to ze jsem rano startnul auto pustim si foukani na okno a najednou ticho , lehce mi prosvicuje cirkulace vzuchu v kabine ale kdyz otocim na stupen I II III IV tak to proste nefuci ani slabe , pojistky jsme prohledl vsechno je ok , byl tu i topic presne tenhle problem ale neni napsane cim to bylo , zkousel jsem vsechno i ty konektory co jsou dolu u spolujezdce ale furt nic , jelikoz venku furt snezi nebo prsi tak uz za jizdy nic nevidim a nebo je tam kosa jak blazen , resili jste to nekdo ? budu rad za kazdou radu
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
Karel Puma Driver
Registrace: 19.8. 2008 Příspěvky: 154
|
Zaslal: po únor 09, 2009 10:46 am Předmět: |
|
|
hmm, dneska ráno nastartuju pustím větrák na IV, a potom když jsem ho stáhnul na I, II, III neběží....jenom na IV pozici. To je docela náhoda Taky by mě zajímalo čím to je??? Díky za odpovědi Karel
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: po únor 09, 2009 10:48 am Předmět: |
|
|
Funguje ti stahování okének, blinkry?
Mě to dělalo jedno relátko. Ale nevim, který. Auto bylo v servisu.
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2868
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Karel Puma Driver
Registrace: 19.8. 2008 Příspěvky: 154
|
Zaslal: po únor 09, 2009 11:06 am Předmět: |
|
|
odpoledne na to mrknu a dám víc info..
|
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: po únor 09, 2009 1:42 pm Předmět: |
|
|
Tohle vypadá na regulační odpor ventilátoru máš na něm vadnou teplotní pojistku právě proto to běží jen na 4 protože ostatní rychlosti jdou právě přes tu teplotní pojistku a odporové dráty.
Taže bych šel po tomhle předřadnym odporu , najdes ho u nohou spolujezdce je to takovy konektor ktery vypada jak iso od radia vedou do neho 4 drty drzi to na jednom sroubku je tam napajeny valecek odpor , provizorne jsem to rozchodil pridelani dratu ale jen docasne je to potreba vymenit
************************************************************
Ale i tak stale hledam odpoved na moji otazku proc to nefunguje cele a jemne prosvicuje cirkulace vzduchu v pojistach je vse ok
Právě že mi všechno funguje i ABS a take veci kompletne vsechno , proste jsme myslel ze to je pojistka protoze jsem nastartoval a jelo to mel jsem to na II a jak jsme to otocil na IV tak zaclo byt ticho a uz to nejede
mod.edit: slouceny prispevky
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
Karel Puma Driver
Registrace: 19.8. 2008 Příspěvky: 154
|
Zaslal: po únor 09, 2009 2:46 pm Předmět: |
|
|
a ten regulační odpor, jak poznám že je KO?? Pasuje z fiesty?? Na kolik ta sranda příjde?? Díky Karel
edit:
tak jsem vyšrouboval ten odpor či co to je a zjistil jsem že tam jeden drátek zkratuje. Nevíte jestli jde ta patice nějak vyndat, třeba i jenom dráty z ní nebo musím dráty přestřihnout?? Dík
mod.edit: slouceny prispevky, viz pravidla ohledne tlacitka edit
|
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: po únor 09, 2009 5:21 pm Předmět: |
|
|
Pokud myslis to co drzi na tom jednom sroubku tak co tam chces strihat ?? kdyz to vysroubujes tak ty draty jdou ztoho vycvaknout jako by jsi odpojoval treba radio ) a ten odpor poznas tak ze kdyz vezmes kus dratu zapnes ventilatory a prilozis je na ty packy na kterych je napaj ten valecek(odpor) tak by to melo jet
*******************VYRESENO********************************
Tak prohrabal jsem pul auta celou pojis. skrin vsechny relatka uplne vsechno promeril a nic , pak mi bylo ale divne kolisave napeti na vypinaci , ale vypinac byl dobry a pak se to stalo vzal jsem pojistku od ventilatoru kuknu na ni vypada v pohode hodim ji na zem a vtom upadla jedna packa rikam co to sakra je ? a hele cely problem byl v tom ze ta pojistka vypada ze je normalni ale pritom byla zlomena v nepochopitelne casti pvc bylo v pohode a jelikoz nebyla pruhledna tak to nikdo nemohl znat , jen me zarazilo ze to je spolecna pojistka urco jeste pro neco jineho ale to fzngovalo vsechno normal ... je to zahada jak ta pojistka mohla prasknout v casti kde bych to fakt necekal
A zase foukame
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: út únor 10, 2009 7:01 am Předmět: |
|
|
No kravina to byla , aspon jsem poznal celou elektroinstalaci sve pumky
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
Karel Puma Driver
Registrace: 19.8. 2008 Příspěvky: 154
|
Zaslal: út únor 10, 2009 11:58 am Předmět: |
|
|
včera jsem vymontoval ten odpor a zjistil že je jeden drátek v konektoru opálený (asi zkratuje) ??
|
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: út únor 10, 2009 12:53 pm Předmět: |
|
|
Zkus zapnout ventilator a zmerit jestli do toho jde proud , jinac pokud to je spalene nebo ohorele bude splaeny i ten odpor (teplotni pojistka) vem kus dratu a spoj ty kontakty co drzi ten valecek , pokud ti to pojede coz by melo bude to ta teplotni pojistka .. zkus to
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: út únor 10, 2009 9:19 pm Předmět: |
|
|
Už jsem to řešil na Renoltech,Focusech atd... a zatim pokaždé to bylo předřadným odporem, jen jednou u Fiata to byl špatní přepinač
_________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
Karel Puma Driver
Registrace: 19.8. 2008 Příspěvky: 154
|
Zaslal: čt únor 12, 2009 8:23 pm Předmět: |
|
|
tak mi známý proměřil tu tepelnou pojistku a naměřil hodnoty 0,8: 1,5:2,2
....vypadá že je oki, ale proč ten opálenýn drát?? Nebude špatná kostra někde ve vypínači, ptž proud jde i do konektoru, ale nefouká
Komentář: |
|
Velikost: |
74.57 kB |
Zobrazeno: |
10511 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
76.4 kB |
Zobrazeno: |
10511 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|