Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: st únor 07, 2007 11:48 am Předmět: MAGNETIZÉR |
|
|
Magnetizér - systém aktivátorů palivových motorů
Je bezpečné, jednoduché a patentované zařízení, které díky svému funkčnímu principu opřenému na technologii jednocestných magnetizérů, garantuje úsporu paliva v řádu 10-20% a způsobilo revoluční průlom v automobilovém průmyslu. MAGNETIZÉR instalovaný na palivovém přívodu, mění molekulární strukturu paliva, tvoří vysocehořlavé palivové uhličité svazky. Zvětšuje energetickou aktivitu paliva. Tvoří uspřádané vazby obohacující sytost a strukturu paliva.
Díky zvýšené energii spalování získáváš:
- úsporu paliva 10 - 20%
- snížení toxických spalin o ok. 50%
- snažší spuštění motoru
- nárust síly motoru
MAGNETIZÉR je:
- bezproudové, bezobsluhové a naprosto bezpečné zařízení
- produkt se světovým renomé prošlým četnými atesty a doporučeními
- aktivátor motorů poskytující doživotní záruku trvalosti a funkčnosti zařízení
MAGNETIZÉR a vzduchový filtr:
Spalovací motor pro spálení 1 litru paliva potřebuje až 10.000 litrů vzduchu. Znečištění filtru způsobuje, že motor nabírá více paliva, které stejně nemůže spálit. Vzrůstá tvorba množství uhličitanů, zanášení svodů, výfukových potrubí i množství mazutu ve splodinách. Lavinově narůstá zatížení na pružinách tłaků, závorách i na prstencích. Nastupuje úpadek síly i zrychlení spolu se zvýšením hlučnosti a spotřeby motoru. Toto se děje v každém, i v nejmodernějším automobilu. Počítače i úpravy jsou proti tomuto jevu bezmocné. Magnetizované palivo samozřejmě potřebuje odpovídající přísun čistého vzduchu. Doporučuji výměnu fabričního vzduchového filtru na filtr s propustností 10-15 000 nebo instalaci sportovního vzduchového filtru se zvýšeným průtokem vzduchu a daleko větší životností v porovnání se standardním papírovým nebo houbovitým filtrem.
Recenze specialistů:
"Mým hlavním protivníkem v prestižních závodech byl... chybějící MAGNETIZÉR. Teď už vůbec bez tohoto amerického vynálezu na závodní dráhu nevyjíždím."
Włodzimierz Pawluczuk, závodní řidič rallye - Mistr Polska
"Největším spřízněncem na okruhu je pro mne jednoznačně... americký MAGNETIZÉR. Kdybych mohl, dal bych mu Oskara!"
Slavomír Fiedor, profesionální řidič stíhacích závodů - Mistr Polska[/b]
Komentář: |
|
Velikost: |
8.58 kB |
Zobrazeno: |
17227 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
11.47 kB |
Zobrazeno: |
17227 krát |
|
_________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: st únor 07, 2007 11:50 am Předmět: |
|
|
aby to nebylo jak vysousec vlhkosti, jak byl v "na vlastní oči"
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Fibicek Puma Driver
Registrace: 7.11. 2006 Příspěvky: 185
|
Zaslal: st únor 07, 2007 12:38 pm Předmět: Fibi |
|
|
Tak to by mě taky zajímalo
|
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: st únor 07, 2007 12:47 pm Předmět: |
|
|
chcelo byt to aj nejaky iny test zdroj v Nemecku alebo tak...
_________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: st únor 07, 2007 1:43 pm Předmět: |
|
|
No jasně - shánějte recenze a pište - proto jsem to tady dal. Bohužel německy neumím, takže něco musej nahrabat členové bydlící západně od Prahy. Nakousl jsem téma s naším fyzikářem a ten povídal, že by na tom mohlo něco být - prý intenzivní magnetický pole dokáže ve směsi svázat částice, ale co se týče výkonu a spotřeby - prý tomu nerozumí.
Každopádně to nevyžaduje žádný zásahy do palivového systému a nijak to motor nepoškodí. Jde jen o to, sehnat informace jestli je to pravda.
_________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: st únor 07, 2007 5:51 pm Předmět: |
|
|
Anubis napsal: | No jasně - shánějte recenze a pište - proto jsem to tady dal. Bohužel německy neumím, takže něco musej nahrabat členové bydlící západně od Prahy. Nakousl jsem téma s naším fyzikářem a ten povídal, že by na tom mohlo něco být - prý intenzivní magnetický pole dokáže ve směsi svázat částice, ale co se týče výkonu a spotřeby - prý tomu nerozumí.
Každopádně to nevyžaduje žádný zásahy do palivového systému a nijak to motor nepoškodí. Jde jen o to, sehnat informace jestli je to pravda. | Verim ,ale na kolik to prijde.Sehnat se da dnes vse...
_________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st únor 07, 2007 5:58 pm Předmět: |
|
|
To si děláte srandu nebo tomu vážně věříte ? Už jsem viděl i "zázračné" pilulky, které se přidávají do nádrže (spotřeba klesne o 20%)
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: st únor 07, 2007 6:08 pm Předmět: |
|
|
Tajemství a vývoj Magnetizérů.
Magnetické aktivátory byly vyvinuty pro zbrojní průmysl za druhé světové války v německými inženýry firmy Messerschmitt za účelem zvýšení výkonu spalovacích motorů a zmenšení palivových splodin v leteckém průmyslu. Menší spotřeba byla považována za vedlejší účinek těchto aktivátorů, na který nebyla brána v druhé světové válce příliš velká zřetel. Po druhé světové válce bylo vývoje spolu s dalšími pokusy zanecháno. Proces od teorie k praxi byl dokončen teprve nedávno díky vědeckému týmu pod vedením doktora Petera Kulisha pracujícího v raketovém výzkumu NASA. Po montáži na spalovací motor dochází k aktivačnímu procesu kdy se magnetizují tři různé části spalovacího motoru až do fáze stabilizace, což je zhruba 1700 km nebo měsíc intenzivní jízdy. Tento aktivátor byl testován na šesti osobních automobilech a jednom autobusu.
Výsledné údaje jsou:
menší spotřeba paliva o 20%
zvýšení výkonu motoru o 10%
menší toxicita výfukových plynů o 50%
Magnetizér se montuje na palivový přívod, přívod vzduchu, a oleje/vody (dle konstrukce a stáří motoru) což není podmínkou. Důležitý je přívod paliva viz. přiložený obrázek.
Takže to opravdu funguje. Samozřejmě si tento německý vynález nechali patentovat američani. Sada magnetizérů vyjde na 390,- zlotých což je zhruba 3120,- korun. Pumaři z polska s tím jezdí přes rok a půl, a jsou spokojení. Právě oni mi poskytli i odkaz na tento článek, který jsem přeložil z polštiny, ale jak to váže elektrony částic apod. jsem nepřekládal.
Komentář: |
montáž na spalovací motor |
|
Velikost: |
23.75 kB |
Zobrazeno: |
17171 krát |
|
_________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: st únor 07, 2007 6:14 pm Předmět: |
|
|
Citace: | To si děláte srandu nebo tomu vážně věříte ? Už jsem viděl i "zázračné" pilulky, které se přidávají do nádrže (spotřeba klesne o 20%) |
Věříme a samozřejmě kupujeme!!! Za měsíc jedu opět do Ostravy, takže přejedu čáru a pořidím ho - Ať se pumí má [/quote]
_________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: st únor 07, 2007 9:14 pm Předmět: |
|
|
...ja si pockam na reakcie od vas bratru cechu, a az potom zacnem o tom uvazovat.... (jaksika stale neverim)
_________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st únor 07, 2007 11:23 pm Předmět: |
|
|
Asi před třemi lety to testovali v mladé frontě a výsledek:bez jakých koliv rozdílů mezi motorem s magnetizérem a bez
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: st únor 07, 2007 11:29 pm Předmět: |
|
|
Tak vás asi zklamu , ale ve škole (ČVUT fakulta dopravní) v předmětu konstrukce automobilů nám říkali, že je to blbost .
Kdyby to bylo tak zázračný, tak už by se to seriově dávalo do všech aut. Připomíná mi to tu magnetickou kouli, co se dávala do pračky, aby to líp pralo
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Sopen Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 235 Bydliště: Česká Lípa
|
Zaslal: čt únor 08, 2007 12:24 am Předmět: |
|
|
Velice stara vec, ktera se moc neosvedcila.
Kdyby to melo nejakej efekt tak je to dnes ve vsech autech
Ano funguje to, jen ty procenta zlepseni jsou trochu jiny
O dost jiny. A to takovy, ze zanedbatelny. Proto se od toho jaksi pomerne ustoupilo.
Dalsi veci je fakt, ze k vytvoreni dostatecne silneho magnetickeho pole je zapotrebi vetsi mnozstvi elektricke energie, ktera je samozrejme cerpana z alternatoru, který pri odberu zatezuje motor a tedy minimalni narust spotreby. Sice minimalni, ale je tam
Kdysi davno s tim prisel kamarad jeste kdyz jsem jezdil fiestou tak jsme se tim zabyvali az se nam nakonec potvrdilo, z nekolika stran, ze je to na dve veci
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: čt únor 08, 2007 12:31 am Předmět: |
|
|
Já myslel, že je to permanentní magnet, to by žádnou elektriku nežralo.
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: čt únor 08, 2007 6:55 am Předmět: Re: MAGNETIZÉR |
|
|
Anubis napsal: | Magnetizér - systém aktivátorů palivových motorů
Lavinově narůstá zatížení na pružinách tłaků, závorách i na prstencích. Nastupuje úpadek síly i zrychlení spolu se zvýšením hlučnosti a spotřeby |
Nejvíc mě vyděsilo, co se děje na těchto částích motoru. Ještě, že nevím, které to jsou.
Jinak, tohle je neskutečně staré. To vyběhlo už za mého mládí jako naprostá revoluce. Několikrát se to objevilo a zaniklo to po zjištění, že je to na ....... Asi jako slavné japonské magnetické náramky . Narozdíl od jiného emerického vynálezu typu PS a podobně, co se lejí do olejů, paliv i jinam, by to alespoň, když už to nepomůže, nemělo uškodit. Jediný efekt by tam byl ten - placebo.
|
|
Návrat nahoru |
|
|