Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - MAGNETIZÉR
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!
MAGNETIZÉR Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 11:48 am    Předmět: MAGNETIZÉR Citovat

Magnetizér - systém aktivátorů palivových motorů

Je bezpečné, jednoduché a patentované zařízení, které díky svému funkčnímu principu opřenému na technologii jednocestných magnetizérů, garantuje úsporu paliva v řádu 10-20% a způsobilo revoluční průlom v automobilovém průmyslu. MAGNETIZÉR instalovaný na palivovém přívodu, mění molekulární strukturu paliva, tvoří vysocehořlavé palivové uhličité svazky. Zvětšuje energetickou aktivitu paliva. Tvoří uspřádané vazby obohacující sytost a strukturu paliva.

Díky zvýšené energii spalování získáváš:

- úsporu paliva 10 - 20%
- snížení toxických spalin o ok. 50%
- snažší spuštění motoru
- nárust síly motoru


MAGNETIZÉR je:

- bezproudové, bezobsluhové a naprosto bezpečné zařízení
- produkt se světovým renomé prošlým četnými atesty a doporučeními
- aktivátor motorů poskytující doživotní záruku trvalosti a funkčnosti zařízení


MAGNETIZÉR a vzduchový filtr:
Spalovací motor pro spálení 1 litru paliva potřebuje až 10.000 litrů vzduchu. Znečištění filtru způsobuje, že motor nabírá více paliva, které stejně nemůže spálit. Vzrůstá tvorba množství uhličitanů, zanášení svodů, výfukových potrubí i množství mazutu ve splodinách. Lavinově narůstá zatížení na pružinách tłaků, závorách i na prstencích. Nastupuje úpadek síly i zrychlení spolu se zvýšením hlučnosti a spotřeby motoru. Toto se děje v každém, i v nejmodernějším automobilu. Počítače i úpravy jsou proti tomuto jevu bezmocné. Magnetizované palivo samozřejmě potřebuje odpovídající přísun čistého vzduchu. Doporučuji výměnu fabričního vzduchového filtru na filtr s propustností 10-15 000 nebo instalaci sportovního vzduchového filtru se zvýšeným průtokem vzduchu a daleko větší životností v porovnání se standardním papírovým nebo houbovitým filtrem.

Recenze specialistů:

"Mým hlavním protivníkem v prestižních závodech byl... chybějící MAGNETIZÉR. Teď už vůbec bez tohoto amerického vynálezu na závodní dráhu nevyjíždím."

Włodzimierz Pawluczuk, závodní řidič rallye - Mistr Polska

"Největším spřízněncem na okruhu je pro mne jednoznačně... americký MAGNETIZÉR. Kdybych mohl, dal bych mu Oskara!"

Slavomír Fiedor, profesionální řidič stíhacích závodů - Mistr Polska[/b]



Magnetizér 2.gif
 Komentář:
 Velikost:  8.58 kB
 Zobrazeno:  17155 krát

Magnetizér 2.gif



Magnetizér 1.jpg
 Komentář:
 Velikost:  11.47 kB
 Zobrazeno:  17155 krát

Magnetizér 1.jpg



_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 11:50 am    Předmět: Citovat

aby to nebylo jak vysousec vlhkosti, jak byl v "na vlastní oči" Laughing
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fibicek
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.11. 2006
Příspěvky: 185

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 12:38 pm    Předmět: Fibi Citovat

Tak to by mě taky zajímalo Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 12:47 pm    Předmět: Citovat

chcelo byt to aj nejaky iny test zdroj v Nemecku alebo tak...
_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 1:43 pm    Předmět: Citovat

No jasně - shánějte recenze a pište - proto jsem to tady dal. Bohužel německy neumím, takže něco musej nahrabat členové bydlící západně od Prahy. Nakousl jsem téma s naším fyzikářem a ten povídal, že by na tom mohlo něco být - prý intenzivní magnetický pole dokáže ve směsi svázat částice, ale co se týče výkonu a spotřeby - prý tomu nerozumí.

Každopádně to nevyžaduje žádný zásahy do palivového systému a nijak to motor nepoškodí. Jde jen o to, sehnat informace jestli je to pravda.

_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 5:51 pm    Předmět: Citovat

Anubis napsal:
No jasně - shánějte recenze a pište - proto jsem to tady dal. Bohužel německy neumím, takže něco musej nahrabat členové bydlící západně od Prahy. Nakousl jsem téma s naším fyzikářem a ten povídal, že by na tom mohlo něco být - prý intenzivní magnetický pole dokáže ve směsi svázat částice, ale co se týče výkonu a spotřeby - prý tomu nerozumí.

Každopádně to nevyžaduje žádný zásahy do palivového systému a nijak to motor nepoškodí. Jde jen o to, sehnat informace jestli je to pravda.
Arrow Arrow Arrow Verim ,ale na kolik to prijde.Sehnat se da dnes vse... Arrow Arrow Arrow
_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 5:58 pm    Předmět: Citovat

To si děláte srandu nebo tomu vážně věříte ? Už jsem viděl i "zázračné" pilulky, které se přidávají do nádrže (spotřeba klesne o 20%) Very Happy
_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 6:08 pm    Předmět: Citovat

Tajemství a vývoj Magnetizérů.

Magnetické aktivátory byly vyvinuty pro zbrojní průmysl za druhé světové války v německými inženýry firmy Messerschmitt za účelem zvýšení výkonu spalovacích motorů a zmenšení palivových splodin v leteckém průmyslu. Menší spotřeba byla považována za vedlejší účinek těchto aktivátorů, na který nebyla brána v druhé světové válce příliš velká zřetel. Po druhé světové válce bylo vývoje spolu s dalšími pokusy zanecháno. Proces od teorie k praxi byl dokončen teprve nedávno díky vědeckému týmu pod vedením doktora Petera Kulisha pracujícího v raketovém výzkumu NASA. Po montáži na spalovací motor dochází k aktivačnímu procesu kdy se magnetizují tři různé části spalovacího motoru až do fáze stabilizace, což je zhruba 1700 km nebo měsíc intenzivní jízdy. Tento aktivátor byl testován na šesti osobních automobilech a jednom autobusu.

Výsledné údaje jsou:

menší spotřeba paliva o 20%
zvýšení výkonu motoru o 10%
menší toxicita výfukových plynů o 50%

Magnetizér se montuje na palivový přívod, přívod vzduchu, a oleje/vody (dle konstrukce a stáří motoru) což není podmínkou. Důležitý je přívod paliva viz. přiložený obrázek.

Takže to opravdu funguje. Samozřejmě si tento německý vynález nechali patentovat američani. Sada magnetizérů vyjde na 390,- zlotých což je zhruba 3120,- korun. Pumaři z polska s tím jezdí přes rok a půl, a jsou spokojení. Právě oni mi poskytli i odkaz na tento článek, který jsem přeložil z polštiny, ale jak to váže elektrony částic apod. jsem nepřekládal.



Magnetizer1.jpg
 Komentář:
montáž na spalovací motor
 Velikost:  23.75 kB
 Zobrazeno:  17099 krát

Magnetizer1.jpg



_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 6:14 pm    Předmět: Citovat

Citace:
To si děláte srandu nebo tomu vážně věříte ? Už jsem viděl i "zázračné" pilulky, které se přidávají do nádrže (spotřeba klesne o 20%)


Věříme a samozřejmě kupujeme!!! Za měsíc jedu opět do Ostravy, takže přejedu čáru a pořidím ho - Ať se pumí má Laughing [/quote]

_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 9:14 pm    Předmět: Citovat

...ja si pockam na reakcie od vas bratru cechu, a az potom zacnem o tom uvazovat.... (jaksika stale neverim)
_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 11:23 pm    Předmět: Citovat

Asi před třemi lety to testovali v mladé frontě a výsledek:bez jakých koliv rozdílů mezi motorem s magnetizérem a bez
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 11:29 pm    Předmět: Citovat

Tak vás asi zklamu Crying or Very sad, ale ve škole (ČVUT fakulta dopravní) v předmětu konstrukce automobilů nám říkali, že je to blbost Confused.
Kdyby to bylo tak zázračný, tak už by se to seriově dávalo do všech aut. Připomíná mi to tu magnetickou kouli, co se dávala do pračky, aby to líp pralo Very Happy

_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sopen
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 235
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2007 12:24 am    Předmět: Citovat

Velice stara vec, ktera se moc neosvedcila.
Kdyby to melo nejakej efekt tak je to dnes ve vsech autech Smile
Ano funguje to, jen ty procenta zlepseni jsou trochu jiny Very Happy
O dost jiny. A to takovy, ze zanedbatelny. Proto se od toho jaksi pomerne ustoupilo.
Dalsi veci je fakt, ze k vytvoreni dostatecne silneho magnetickeho pole je zapotrebi vetsi mnozstvi elektricke energie, ktera je samozrejme cerpana z alternatoru, který pri odberu zatezuje motor a tedy minimalni narust spotreby. Sice minimalni, ale je tam Smile

Kdysi davno s tim prisel kamarad jeste kdyz jsem jezdil fiestou tak jsme se tim zabyvali az se nam nakonec potvrdilo, z nekolika stran, ze je to na dve veci Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2007 12:31 am    Předmět: Citovat

Já myslel, že je to permanentní magnet, to by žádnou elektriku nežralo.
_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2007 6:55 am    Předmět: Re: MAGNETIZÉR Citovat

Anubis napsal:
Magnetizér - systém aktivátorů palivových motorů

Lavinově narůstá zatížení na pružinách tłaků, závorách i na prstencích. Nastupuje úpadek síly i zrychlení spolu se zvýšením hlučnosti a spotřeby

Nejvíc mě vyděsilo, co se děje na těchto částích motoru. Ještě, že nevím, které to jsou.
Jinak, tohle je neskutečně staré. To vyběhlo už za mého mládí jako naprostá revoluce. Několikrát se to objevilo a zaniklo to po zjištění, že je to na ....... Asi jako slavné japonské magnetické náramky . Narozdíl od jiného emerického vynálezu typu PS a podobně, co se lejí do olejů, paliv i jinam, by to alespoň, když už to nepomůže, nemělo uškodit. Jediný efekt by tam byl ten - placebo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.13 sekund