Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - original svíčky Motorcraft
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
original svíčky Motorcraft Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 8:06 am    Předmět: original svíčky Motorcraft Citovat

Hledal jsem a nenašel. Mohli byste mi napsat, jaké označení mají svíčky Motorcraft určené přímo pro Pumu 1.7?? A jakou mají předepsanou vzdálenost elektrod? Po přečtení všeho možného jsem došel k závěru, že pro Zetec je nejlepší originální svíčka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
stanki
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.11. 2007
Příspěvky: 110
Bydliště: Sabinov, SR

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 9:14 am    Předmět: Citovat

Motorcraft Platinum, AYFS 22PP, 5L . Odtrh elektrody je 1,2mm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
cubec
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.2. 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 1:05 pm    Předmět: Citovat

Osobni zkusenost nemam ale kdyz sem mluvil s mechanikem tak mi rekl ze at do pumy nedavam nic jinyho nez motorcraft. Prej nic lepsiho pro ten motor muzu udelat... Cool
_________________
-=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
supecek
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.2. 2007
Příspěvky: 119
Bydliště: Kojetín okr.Přerov

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 1:27 pm    Předmět: Citovat

Motorkrafty Platinium jsou hodně dobré, ale pokud chceš to NEJlepší, tak dej DENSO IRIDIUM POWER. Už se to tu řešilo mockrát a většina má jen pozitivní hodnocení-kultivovanější volnoběh, lepší starty, motor je pružnější, jde líp za plynem, nižší spotřeba. Mě to udělalo dlouhodobě skoro litr. A když to doladíš těma závodníma kablama od Eltona tak to nebude mít chybu !!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 1:34 pm    Předmět: Citovat

supecek napsal:
ale pokud chceš to NEJlepší, tak dej DENSO IRIDIUM POWER.


MNo, nebyl bych si tak jistý. Pročetl jsem fordfuns a pod. a všude v drtivé většině zjistili, že Motorcraft je pro Zetec nejlepší, bo je dost "vybíravý". Zrovna Denso a NGK dost probírali a stejně to není ono.
K Motorcraftům jsem zjistil, že "první generace" doporučených svíček pro Zetec byla skutečně AYFS22PP, později nahrazené AYFS22F1 a v současnosti předepisují AYFS22CB, které ale nejsou platinové. Vzdálenost ale je udávána na 1.3mm.
Edit: ještě jsem se dočetl, že po vvýměně svíček by se měl udělat reset ŘJ. Dělali jste ho?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
supecek
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.2. 2007
Příspěvky: 119
Bydliště: Kojetín okr.Přerov

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 1:57 pm    Předmět: Citovat

Souhlasím, že jedině výrobce motoru ví NEJlíp co mu vyhovuje... Koupil jsem svou Pumici měla 66000, najel jsem cca 20000 na asi původní Motorkrafty Platinium a pak jsem koupil ty Densa. MOJE zkušenost jen pozitivní a bez resetu ŘJ !!!!
Citace:
hodnocení-kultivovanější volnoběh, lepší starty, motor je pružnější, jde líp za plynem, nižší spotřeba.
Jo a najel jsem na ně prozatím cca 18000... Takže tak..... Cool

Naposledy upravil supecek dne po srpen 18, 2008 2:03 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
koudelka
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 1.4. 2008
Příspěvky: 62
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne srpen 17, 2008 12:19 pm    Předmět: Citovat

Mam Brisky Platinum a pohodička.Předtim tam byli origo a žadny rozdil.
Bavil jsem se s prodejcem co se tim zabyva a rikal,že vyměna sviček podle vyrobce je celkem zbytečne.Pokud nemame nějaky supr motor nebo nove auto.
Reset naco?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po srpen 18, 2008 10:13 am    Předmět: Citovat

ak si znizil spotrebu paliva o liter vdaka svieckam tak gratulujem...

inac tie denso su fakt super...
ako somariny ako zvysenie vykonu a spotreba a bla bla su sice somariny..ale oproti povodnym to startuje fakt jedna radost..
mozno to robi aj nieco s vykonom a dalsimi vecami ale to bude uplne zanedbatelne...

_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: po srpen 18, 2008 10:37 am    Předmět: Citovat

Pokud si přečtete jiná fóra (fordfans, fordclubs apod), dozvíte se, že pro Zetec-y je opravdu nejlepší originál Motorcraft. Ano, můžete říct, že Morotcraft je jenom prodejce (asi jako Tesco), ale svíčky si u výrobce nechává dělat podle přesně daných specifikací a požadavků, které jsou rozdílné od standardního výrobku stejného výrobce. Tak se dozvíte, že alternatívní svíčka z katalogu výrobce není totožná, ale je NEJBLÍŽE hodnotám originálu. Navíc si většina myslí, že originál je zbytečně drahý. Ani to není pravda. Je třeba vědět i to, že zetec-y pracují trošku jinak, než běžné motory. Kromě většího "utopení" svíčky a vyšší nároky na odvod tepla, pracují s větším VN (vysoké napětí) - zatímco standardní motory pracují s VN=30kV, tak Zetec=40kV, navíc mají dvoucívkové provedení (dvě cívky na čtyři válce), takže svíčky "pálí" i když je píst v HÚ ve fázi výfuku, tzn. dvojnásobný počet zášlehů.. Takže větší zatížení svíčky s dopadem na životnost. Výrobci "jiných" značek uvádějí životnost pro "normální" motory. Ford PŘEDEPISUJE výměnu svíček při 60.000 km, což neznamená maximum životnosti, ale prevenci. Teď bez urážky - dá se předpokládat, že věková hranice majitelů Pum bude poněkud nižší, než třeba Fokusů a nad tím, že Motorcraft vydrží 60.000 km, zatímco jiné - lepší, "jen" třeba 10-30.000 km se pousmějí s tím, že v tuningovém e.shopu je doporučují ale jde o motor. V době, kdy závadu začnete pozorovat vy, tato trápí motor už dlouho. Výměna kabelů je předepsána po 120.000km - taky preventivně. Samozřejmě, pokud dáte místo starých svíček nové - jakékoliv, bude to změna k lepšímu v každém případě, ale i otázka životnosti je důležitá. Navíc, tyhle superextraspeciál svíčky, namnoze dražší, než originály, jsou konstruované na výkon, ale ne na výdrž. Podobně jako díly určené pro závodní vozy, které zajistí vyšší výkon, ale třeba jen na jednu sezónu. Žádná svíčka jako taková neovlivní výkon a spotřebu jen svou konstrukcí, ale i svou novotou a bezproblémový provoz po co nejdelší dobu já preferuju nad pocitem, že když namontuji předražené "něco", které ale budu muset rok co rok měnit a v mezidobí budu mít pocit, že to líp jede, tak pro motor dělám to nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
supecek
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.2. 2007
Příspěvky: 119
Bydliště: Kojetín okr.Přerov

PříspěvekZaslal: po srpen 18, 2008 12:35 pm    Předmět: Citovat

Naprostý souhlas se vším co píšeš.Ale hlavní výhoda a přednost svíček Denso Iridium je v materiálu střední elektrody a U tvaru jiskřiště. JE z IRIDIA a jen 0,4 mm silná, tudíž se neopalují hrany a nemění se vzdálenost elektrod = ještě delší životnost než platiniové. Další výhoda je využití vyššího napětí zapalovacích cívek Zetecku, jak správně píšeš a tím pádem vyšší teploty jiskry okolo 2000 st C a logicky lepší zapalování směsi. Nic víc nic míň... Kdo to zkusil ví o čem je řeč....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá září 05, 2008 8:30 am    Předmět: Citovat

Kdo by chcel do budúcna na svoju Pumu objednávať sviečky
Denso iridium power...majú označenie ------> ITV16

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange


Naposledy upravil Beastie dne so září 06, 2008 11:06 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá září 05, 2008 1:03 pm    Předmět: Citovat

na 1,7 sa davaju ine ako na 1,4 a 1,6!!!
je tam iny odtrh...

_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: pá září 05, 2008 11:20 pm    Předmět: Citovat

V pondelok tam ešte zavolám a spýtam sa na ten odtrh...
ale bolo mi povedané že tam rozdiel nieje Idea

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: so září 06, 2008 12:13 am    Předmět: Citovat

takze aj oznacenie mas chybne... ITV16 je puma
1,4 a 1,6 je odtrh 1mm
1,7 je odtrh 1,2mm

_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: so září 06, 2008 11:02 am    Předmět: Citovat

Takže dnes ráno po telefonáte s predajcom som sa dozvedel toto.
Sviečky mám objednané tie čo píše Scary ITV16...(Denso)
(v telefóne som prepočul číslo)

A odtrh sa vraj dá nastaviť...takže v tom problém nevidím.
Už som si myslel,že som objednal dáké iné kua Wink

_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund