Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Tuning filtru
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Tuning filtru Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Haro
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 28.2. 2008
Příspěvky: 140
Bydliště: Opavsko

PříspěvekZaslal: út duben 15, 2008 11:49 am    Předmět: Citovat

Ja jsem to vyresil jinak,spodni cast airboxu jsem tam nechal,na nej jsem polozil filtr a hadicku odfuku jsem nechal na vsem miste.Vsiml jsem si ucpavky airboxu ve spodni casti kousek pod svetlem,tak jsem ji vytahnul a hle.....za jizdy ma postarano o dostatek vzduchu Smile Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: út duben 15, 2008 12:03 pm    Předmět: Citovat

Cool Když jsem to měl,tak jsem to řešil,tímto způsobem Surprised

Nyní je v projekci podobný.... Wink
Doufám,že se na mě Fibicek nezlobí.že mu zasí...m,jeho přísp.... Surprised

_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.


Naposledy upravil PumaDedek dne út duben 15, 2008 2:15 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: út duben 15, 2008 12:08 pm    Předmět: Citovat

PumaDedek Toto riešenie sa mi pozdáva viac.Je to good work... Smile
_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange


Naposledy upravil Beastie dne so říjen 09, 2010 1:35 pm, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
koco
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.3. 2007
Příspěvky: 272
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út duben 15, 2008 3:09 pm    Předmět: Citovat

Haro napsal:
Ja jsem to vyresil jinak,spodni cast airboxu jsem tam nechal,na nej jsem polozil filtr a hadicku odfuku jsem nechal na vsem miste.Vsiml jsem si ucpavky airboxu ve spodni casti kousek pod svetlem,tak jsem ji vytahnul a hle.....za jizdy ma postarano o dostatek vzduchu Smile Cool
nejde ti teraz bordel z vonku rovno na filter?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Haro
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 28.2. 2008
Příspěvky: 140
Bydliště: Opavsko

PříspěvekZaslal: út duben 15, 2008 3:20 pm    Předmět: Citovat

Jeste nejezdim auto mi stoji u lakosa,na to jsem myslel tak behem provozu to zjistim a popripadne tak dam silonku nebo neco vymyslim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Fibicek
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.11. 2006
Příspěvky: 185

PříspěvekZaslal: út duben 15, 2008 5:56 pm    Předmět: Fibi Citovat

To PumaDedek:to je ok kámo,mě nic nevadí...... Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: st duben 16, 2008 7:37 pm    Předmět: Citovat

od PD to mam ted ja a je to opravdu good work i kdyz jsem si to trochu upravil to uchiceni u baterie mi moc nevyhovovalo stejne jako to plast kolinku Idea
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund