Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - autoteploměr
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
autoteploměr Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 7:34 pm    Předmět: autoteploměr Citovat

Koupil jsem si autoteploměr ale připojuje se do zapalovače, tam mám většinou ale zapojený jiný věci, ani to není moc estetický když vede od teploměru kabel do zapalovače, takže bych ten kabel chtěl naletovat na nějakej kabel, do kterýho jde proud až po otočení klíčkem, nevíte kde bych nějakej takovej našel? Ten teploměr má podsvícení proto v tom kabelu nesmí bejt šťáva pořád, protože by teploměr pořád svítil a vybíjel baterku...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
sqo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvky: 281

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 8:00 pm    Předmět: napajanie Citovat

Skus popozerat napajania od radia Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 8:26 pm    Předmět: Citovat

radio urcite ne.. to jde pustit i bez klicku v zapalovani = jde tam proud.

kazdopadne pokud se nepletu tak prave do zapalovace proud nejde kdyz neni klicek ne? tak co to napajet zevnitr na zapalovac??

_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 8:28 pm    Předmět: Citovat

já mám pravěže pocit že do zapalovače mi jde pořád, když mam vypnutej motor a klíček venku tak mi normálně jde zapnout antiradar kterej je v zapalovači...

mod.edit: NEQUOTUJ tobe predchazejici prispevek, pouzivej post reply kdyz odpovidas na posledni prispevek ve thredu, viz pravidla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
sqo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2008
Příspěvky: 281

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 8:33 pm    Předmět: Citovat

SiD napsal:
radio urcite ne.. to jde pustit i bez klicku v zapalovani = jde tam proud.

kazdopadne pokud se nepletu tak prave do zapalovace proud nejde kdyz neni klicek ne? tak co to napajet zevnitr na zapalovac??


Urcite tam najdes plus ktory sa objavi len ked otocis klucom !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 8:34 pm    Předmět: Citovat

mno nejsem si jistej jak to v te pumici je.. celou zimu sem v ni nesedel bo sem nemel zimaky.. ale uz se tesim hned jak bude teplo a nebudou ranni mraziky tak ji du vytahnout... juchu :)
_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
dreamcatchers
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.4. 2007
Příspěvky: 185
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 10:02 pm    Předmět: Citovat

Plus po klíčku je tam na 100% takže to chce jen oměřit a připojit
_________________
Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 11:03 pm    Předmět: Citovat

no to jo, po klíčku je tam proud určitě, ale jde o to aby tam bez něj nebyl Smile aby podsvicení toho teploměru nevybíjelo baterku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Puma_racing
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 22.3. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 6:54 am    Předmět: teploměr Citovat

Tam existuje jiné řešení:
1. můžeš si to dát na spínač osvětlení, že po otočení ovladače na sepnutí světel ti to začne svítit.
2. na normální vypínač, zapneš si to manuálně.
no už mě tak nic moc nenapadá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 11:08 am    Předmět: Citovat

Přes rádio by to jít určo mělo.Jsou tam dva napájecí dráty.Jeden stálé napětí(pravděpodobně žlutý) a druhý spínané napětí po otočení klíčku(pravděpodobně červený)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 12:56 pm    Předmět: spínač světel Citovat

s tím spínačem světel je to dobrej nápad, nevíš ale kde ten kabel najdu? a bude mi při tomhle zapojení fůngovat ten na teploměru ukazatel stavu baterie? dik moc, v elektrice se fakt moc nevyznám...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 2:13 pm    Předmět: Citovat

ttoomm: mozna by nebylo od veci sem dat odkaz nebo fotku toho teplomeru co mas, pak ostatni budou mit vic sanci ti poradit, konretne ted jak si napsal ze teplomer ma ukazatel stavu baterie tak si me dost zmatl..
_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 2:18 pm    Předmět: teploměr Citovat

tady přidávám link na teploměr:

Kód:
http://www.dstechnik.cz/digitalni-autoteplomery-analizatory/car-0961-teplomery-do-auta-2183.html?qkk=e8479756684f19daf71b358f1db4df70


je to standartní teploměr s ukazatelem vnitřní a venkovní teploty + ukazuje napětí baterky...

mod.edit: link do CODE, viz pravidla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 3:54 pm    Předmět: Citovat

Tenhle je fajn. Já mám jednodušší, bez "bateriometru" Laughing a ten má podsvícení napájené tužkovou baterkou. Tak jsem místo ní dovnitř prdl dva odpory a napájím podsvětlení přes odporový dělič z těch 12 V.

Co se týká napájení, já jsem zapnul klíček do první polohy a pak hledal voltmetrem v prostoru rádia (rádio nemám, tak to šlo dobře) drát, který má 12 V a když klíček vypnu, tak nula. A na něj jsem udělal odbočku pro napájení teploměru. Vcelku v pohodě.

_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 8:08 pm    Předmět: Citovat

jak pise cochee mam to udelany uplne stejne a v pohode mam ten druhej na tom odkazu dole Wink
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund