Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Shell V- Power
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Shell V- Power Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
aVAL
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 8.12. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: LIBEREC

PříspěvekZaslal: po červenec 16, 2007 10:27 am    Předmět: Citovat

ja tankuju jenom u Shellu a kdyz tam naliju Racing, pri stejnejch rychlostech jsou niz otacky, odhadem podle budiku tak o 200 nez kdyz tam byla normalni 95tka ...

a jinak dve kacky sem, dve tam, spis si davam vic pozor na diry a debily na silnicich - a taky kdo sbirate na Shellu body, muzete si vybrat nejaky chujoviny z tech jejich katalogu a nebo tam je zajimava polozka kdy prevedete (venujete svoje body) Kapce nadeje a ta za kazdej bod od vas dostane od Shellu korunu ... trada a charitu mam krasne z krku

Surprised

_________________
-= aVAL =-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
majacik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.6. 2007
Příspěvky: 106
Bydliště: Banovce nad Bebravou

PříspěvekZaslal: so září 15, 2007 12:03 pm    Předmět: Citovat

ale anonym ma pravdu, pretoze rychlost mas priamoumernu otackam, tzn. ze ked mas mensie otacky mas mensiu rychlost a nedokazes benzinom dosiahnut to aby si pri 2000 otackach nesiel 70, ale 90 to proste neodkazes, benzinom a vhodnou upravou riadiacej jednotky, pripadne dalsich motorovych sucasti dokazes jedine zvacsit vykon, alebo to otacky. Aby sa stalo co si nam napisal by ti museli vymenit prevodovku, alebo to mohla robit spojka, na mamkinom peugeote sa mio stale ze nejakym nedopatrenim nedoliehala spojka, cize som auto tlacil na 5tke na 3000otaock a siel som ledva 60, zastal na benzinke, pokukal a v podstate nicoho som sa nechytil, sadol do auta ze idem hned to kuknut do garaze a uz bolo po probleme ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
jjoe
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvky: 510
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st říjen 31, 2007 12:18 pm    Předmět: vpower Citovat

Moc se do toho nevyznam, ale fakt je, ze jsem zacal tankovat Shell V-Power 95 a po nekolika tankovani plny nadrze jsem jednou natankoval v Kosiciach (SK) v Metre (to je jako Makro tady) a jel jsem na ten benzin domu do Ostravy... reknu vam citil jsem rozdil... byl jsem stejne nalozenej jako cestou tam, ale zpet to neslo tak hezky... jakoby jsem mel pomalsi zrychleni, nebylo to tak zive... i kdyz max. rychlost byla asi stejna, ale neslo to tak lehce... takze hned po navrate jsem tankoval V-power... a jeste se mi zdalo ze jsem mel trochu vetsi spotrebu, ale nemeril jsem to presne, a nevim jestli jsem jezdil uplne stejne, ale mel jsem takovy pocit
_________________
už bez Pumy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund