Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: pá květen 05, 2006 9:25 pm Předmět: Shell V- Power |
|
|
CO tankujete?
Tankujete nekto N 95 Shell V-Power. Uvadza sa
( testovane http://www.amic.sk/info/p05.php ) ze N95 je robena
na odstranovanie necistot, usadenin v motore a v celom palivovom
trakte, a Shell V-Power RAcing N100( http://www.autoserver.sk/spravy.asp?id=11974 ) , ta uz je special na vykon motoru.
Ja len ci sa oplati vyhodit tie 2 koruny na vyse za liter?,
ja chcem skusit tankovat ( uz som aj zacal) aspon 3 mesiace Shell V-Power
a potom prejdem bud na standart 98, alebo ak budem na tom
s peniazkami lepsie tak probnem ten V-power Racing 100
_________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: út květen 09, 2006 11:12 am Předmět: |
|
|
Podla mna su to vyhodene peniaze.
Skor by som investoval do naozaj dobreho oleja ako do o 2 koruny drahsieho benzinu....
Ale to je len moj nazor....
_________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: út květen 09, 2006 11:10 pm Předmět: |
|
|
toto téma už se tu taky někde řešilo, výsledek byl takovej, že to prej líp táhne odspodu, ale žádnej zázrak to není.
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 09, 2006 11:35 pm Předmět: |
|
|
Já bych to spíš viděl na "Placebo" efekt a geniální marketingový tah. Věřil bych možná tomu vyčištění motoru, ale zvýšení výkonu ani náhodou.
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 10, 2006 7:07 am Předmět: |
|
|
Šotnik napsal: | toto téma už se tu taky někde řešilo, výsledek byl takovej, že to prej líp táhne odspodu, ale žádnej zázrak to není. |
jo, to jsem do nějakého příspěvku našmudlal já ... další debata myslím nemá cenu ...
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: čt květen 18, 2006 7:32 pm Předmět: |
|
|
MAd napsal: | Já bych to spíš viděl na "Placebo" efekt a geniální marketingový tah. Věřil bych možná tomu vyčištění motoru, ale zvýšení výkonu ani náhodou. |
A tady je odstaveček z puma příručky, viz.: příloha.
Komentář: |
|
Velikost: |
4.43 kB |
Zobrazeno: |
13645 krát |
|
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: so červenec 08, 2006 8:11 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:16 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červenec 10, 2006 2:10 pm Předmět: |
|
|
to Maw : já bych přímo nepsal o kritice, spíš jde o to, jakej benzín jsi tankoval předtím, něž jsi začal tankovat V-Power (Racing);
pokud to byl nějakej humus, jako se mi podařilo jednou natankovat u Avanti, tak ten rozdíl bude znát docela dost, ale já jsem většinou tankoval u Aralu nebo OMV, takže jsem z toho rozdílu až tak odvázanej nebyl, ale je fakt, že už druhej rok tankuju pouze V-Power Racing
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: po červenec 10, 2006 2:16 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:17 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
majacik Puma Driver
Registrace: 21.6. 2007 Příspěvky: 106 Bydliště: Banovce nad Bebravou
|
Zaslal: pá červenec 06, 2007 2:10 am Předmět: |
|
|
nie je benzin ako benzin, moja osobna skusenost, este len prechadzam na Shel V power, ale osobne si myslim ze nie je oc velky rozdiel ci je to 95tka od OMV ci slovnaftu o otm cisteni motora, to by som aj veril a ci miesto 205 pojdes 225 myslim ze nedosiahnes ani jednou z tych benzinovych znaciek. No spoznal som to na spotrebe a radsej natankujem nieco kvalitnejsie aj tak na 30 litrov je to rozdiel 50-70 korun co je nic a jeden drink vecer v bare si odpustim a viem ze moj motor ma nieco chutne, pravda a rada nad zlato ! NETANKUJTE NA PUMPACH ZE TESCO A PODOBNE
|
|
Návrat nahoru |
|
redgoblin Puma Racer
Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
Zaslal: po červenec 09, 2007 4:53 pm Předmět: |
|
|
Ono i když si vemete oktanové číslo 95 a 98 nebo 100 tak mezi nima není velký rozdíl a tak asi nebude moc znát ani u výkonu. To že by to zvětšílo maximálku to pochybuji, spíše se asi k ní dříve dostaneš díky čistějšímu spalování.
Muj lajckej názor
|
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po červenec 09, 2007 5:43 pm Předmět: |
|
|
A můj:
oktanové číslo benzinu je přímo úměrné jeho odolnosti proti detonacím (tj. předčasným vznícením směsi ve válci), což je v podstatě jediný důvod výroby benzínů s různým okt. číslem... Takže když výrobec motoru předepíše 95okt benál, tak to značí, že v tom motoru nedetonuje. A nebude v něm tudíž detonovat ani benz 98okt, ani 101okt ani jakýkoli víceokt, jenže tím se nic nevylepší => nulový přínos použití víceokt. paliva nežli je předepsáno.
Z vlastní zkušenosti ale můžu říct, že na mém předchozím autě (T613), kterého motor měl předepsán bývalý olovnatý Super (96 oktanů), jenž se přestal vyrábět a byl nahrazen bezolovem, bohužel o jednu jednotku menší o.č., tak ten jeden oktanový bodík byl teda ale kur***ky znát a bezolovnatý super jsem vždycky raději tankoval půl na půl (nebo aspoň 2:1) s devadesát osmičkou.
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: po červenec 09, 2007 9:02 pm Předmět: |
|
|
2 Cochee: jak se to konktertne na te T613 chovalo? co to delalo??
_________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út červenec 10, 2007 12:12 am Předmět: |
|
|
On to je velice pružný motor - ale jízda do kopce byla utrpení, okamžitě znatelná ztráta výkonu a cvrlikání ventilů. A protože jsem jezdíval víceméně stále stejnou trasu, pořád do kopce, tak si to cuclo asi o litr-litrapůl benzínu více, protože ho bylo nutno držet o jednu rychlost níže a tudíž více plynu.
Nutno podotknout, že jsem měl model 2 ("chromka"), ovšem s motorem poslední generace, ale stále na karburátorech - se "stříkačkou" jsem neměl tu čest. Prý se to nedalo srovnat, navíc jsem měl i původní 4 stupňovou převodovku (ve stříkačkách už byly pětikvalty).
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: út červenec 10, 2007 10:15 am Předmět: |
|
|
Uz je tady ta debata znova... No nic napisu to zas...poznatek z praxe: Kdyz nam na kita staveli zavodni motor, byla jednotka nabrzdena na 98oktanovej benzin a kdyz to nakrmite treba 100 oktanovim ze shellky nezvedne se vam vykon ani o jedinyho kone a kdyz, tak maximalne jako chyba mereni...Sam jsem byl svedkem...Kdyz jsme pozdeji prechazeli na 100oktanovej benzim musel se upravit komplet software v jednotce... Takze vam muzu zarucit, ze kdyz budete lejt do pumy neco s vyssim oktanovym cislem nez 95 vykon se nezvedne! (kdyz je okt. cislo mensi, je to neco jinyho...) V-Power ma maximalne nejaky cistici slozky, to je vse
|
|
Návrat nahoru |
|
|