Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Shell V- Power
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Shell V- Power Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: pá květen 05, 2006 9:25 pm    Předmět: Shell V- Power Citovat

CO tankujete?


Tankujete nekto N 95 Shell V-Power. Uvadza sa
( testovane http://www.amic.sk/info/p05.php ) ze N95 je robena
na odstranovanie necistot, usadenin v motore a v celom palivovom
trakte, a Shell V-Power RAcing N100( http://www.autoserver.sk/spravy.asp?id=11974 ) , ta uz je special na vykon motoru.
Question
Arrow Exclamation Ja len ci sa oplati vyhodit tie 2 koruny na vyse za liter?, Exclamation
Question
ja chcem skusit tankovat ( uz som aj zacal) aspon 3 mesiace Shell V-Power
a potom prejdem bud na standart 98, alebo ak budem na tom
s peniazkami lepsie tak probnem ten V-power Racing 100

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: út květen 09, 2006 11:12 am    Předmět: Citovat

Podla mna su to vyhodene peniaze.

Skor by som investoval do naozaj dobreho oleja ako do o 2 koruny drahsieho benzinu....

Ale to je len moj nazor....

_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: út květen 09, 2006 11:10 pm    Předmět: Citovat

toto téma už se tu taky někde řešilo, výsledek byl takovej, že to prej líp táhne odspodu, ale žádnej zázrak to není.
_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út květen 09, 2006 11:35 pm    Předmět: Citovat

Já bych to spíš viděl na "Placebo" efekt a geniální marketingový tah. Věřil bych možná tomu vyčištění motoru, ale zvýšení výkonu ani náhodou.
_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st květen 10, 2006 7:07 am    Předmět: Citovat

Šotnik napsal:
toto téma už se tu taky někde řešilo, výsledek byl takovej, že to prej líp táhne odspodu, ale žádnej zázrak to není.


jo, to jsem do nějakého příspěvku našmudlal já Rolling Eyes ... další debata myslím nemá cenu ...

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: čt květen 18, 2006 7:32 pm    Předmět: Citovat

MAd napsal:
Já bych to spíš viděl na "Placebo" efekt a geniální marketingový tah. Věřil bych možná tomu vyčištění motoru, ale zvýšení výkonu ani náhodou.

A tady je odstaveček z puma příručky, viz.: příloha.



benzin.JPG
 Komentář:
 Velikost:  4.43 kB
 Zobrazeno:  13645 krát

benzin.JPG



_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: so červenec 08, 2006 8:11 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:16 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po červenec 10, 2006 2:10 pm    Předmět: Citovat

to Maw : já bych přímo nepsal o kritice, spíš jde o to, jakej benzín jsi tankoval předtím, něž jsi začal tankovat V-Power (Racing);
pokud to byl nějakej humus, jako se mi podařilo jednou natankovat u Avanti, tak ten rozdíl bude znát docela dost, ale já jsem většinou tankoval u Aralu nebo OMV, takže jsem z toho rozdílu až tak odvázanej nebyl, ale je fakt, že už druhej rok tankuju pouze V-Power Racing Cool Smile

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: po červenec 10, 2006 2:16 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:17 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
majacik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.6. 2007
Příspěvky: 106
Bydliště: Banovce nad Bebravou

PříspěvekZaslal: pá červenec 06, 2007 2:10 am    Předmět: Citovat

nie je benzin ako benzin, moja osobna skusenost, este len prechadzam na Shel V power, ale osobne si myslim ze nie je oc velky rozdiel ci je to 95tka od OMV ci slovnaftu o otm cisteni motora, to by som aj veril a ci miesto 205 pojdes 225 myslim ze nedosiahnes ani jednou z tych benzinovych znaciek. No spoznal som to na spotrebe a radsej natankujem nieco kvalitnejsie aj tak na 30 litrov je to rozdiel 50-70 korun co je nic a jeden drink vecer v bare si odpustim a viem ze moj motor ma nieco chutne, pravda a rada nad zlato ! NETANKUJTE NA PUMPACH ZE TESCO A PODOBNE
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
redgoblin
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 2.10. 2006
Příspěvky: 677
Bydliště: Praha (Nová Paka)

PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2007 4:53 pm    Předmět: Citovat

Ono i když si vemete oktanové číslo 95 a 98 nebo 100 tak mezi nima není velký rozdíl a tak asi nebude moc znát ani u výkonu. To že by to zvětšílo maximálku to pochybuji, spíše se asi k ní dříve dostaneš díky čistějšímu spalování.


Muj lajckej názor Surprised
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2007 5:43 pm    Předmět: Citovat

A můj:
oktanové číslo benzinu je přímo úměrné jeho odolnosti proti detonacím (tj. předčasným vznícením směsi ve válci), což je v podstatě jediný důvod výroby benzínů s různým okt. číslem... Takže když výrobec motoru předepíše 95okt benál, tak to značí, že v tom motoru nedetonuje. A nebude v něm tudíž detonovat ani benz 98okt, ani 101okt ani jakýkoli víceokt, jenže tím se nic nevylepší => nulový přínos použití víceokt. paliva nežli je předepsáno.

Z vlastní zkušenosti ale můžu říct, že na mém předchozím autě (T613), kterého motor měl předepsán bývalý olovnatý Super (96 oktanů), jenž se přestal vyrábět a byl nahrazen bezolovem, bohužel o jednu jednotku menší o.č., tak ten jeden oktanový bodík byl teda ale kur***ky znát a bezolovnatý super jsem vždycky raději tankoval půl na půl (nebo aspoň 2:1) s devadesát osmičkou.

_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2007 9:02 pm    Předmět: Citovat

2 Cochee: jak se to konktertne na te T613 chovalo? co to delalo??
_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2007 12:12 am    Předmět: Citovat

On to je velice pružný motor - ale jízda do kopce byla utrpení, okamžitě znatelná ztráta výkonu a cvrlikání ventilů. A protože jsem jezdíval víceméně stále stejnou trasu, pořád do kopce, tak si to cuclo asi o litr-litrapůl benzínu více, protože ho bylo nutno držet o jednu rychlost níže a tudíž více plynu.

Nutno podotknout, že jsem měl model 2 ("chromka"), ovšem s motorem poslední generace, ale stále na karburátorech - se "stříkačkou" jsem neměl tu čest. Prý se to nedalo srovnat, navíc jsem měl i původní 4 stupňovou převodovku (ve stříkačkách už byly pětikvalty).

_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2007 10:15 am    Předmět: Citovat

Uz je tady ta debata znova... No nic napisu to zas...poznatek z praxe: Kdyz nam na kita staveli zavodni motor, byla jednotka nabrzdena na 98oktanovej benzin a kdyz to nakrmite treba 100 oktanovim ze shellky nezvedne se vam vykon ani o jedinyho kone a kdyz, tak maximalne jako chyba mereni...Sam jsem byl svedkem...Kdyz jsme pozdeji prechazeli na 100oktanovej benzim musel se upravit komplet software v jednotce... Takze vam muzu zarucit, ze kdyz budete lejt do pumy neco s vyssim oktanovym cislem nez 95 vykon se nezvedne! (kdyz je okt. cislo mensi, je to neco jinyho...) V-Power ma maximalne nejaky cistici slozky, to je vse Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund