Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fibicek Puma Driver
Registrace: 7.11. 2006 Příspěvky: 185
|
Zaslal: út červen 12, 2007 3:36 pm Předmět: Praský silenblock |
|
|
Mám dotaz,mám asi prasklý silenblock ,protože když jedu,tak se zadek trochu klepe a navíc,když zahýbu se zadním kolem tak slyším vrzání.
Je tato závada nějak vážná?Už jsem si zajistil sice opravu,ale rád bych věděl,jak je to závažné.Díky |
|
Návrat nahoru |
|
jjoe Puma Racer
Registrace: 3.6. 2007 Příspěvky: 510 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út červen 12, 2007 5:15 pm Předmět: silenblock |
|
|
ja to mam taky... moc mi to neklepe ale na STK mi to rekli... tak asi budu muset investovat neco pres 1000 Kc ... rad bych taky vedel jak je to vazne... mohu s tim jezdit nebo rozbiju pumu??? mam ted i jine vydavky tak mam v umyslu to nechat 2 mesice tak... vydrzi to??? |
|
Návrat nahoru |
|
Fibicek Puma Driver
Registrace: 7.11. 2006 Příspěvky: 185
|
Zaslal: út červen 12, 2007 5:24 pm Předmět: Fibi |
|
|
Tak oprava cca 2000-2500 včetně asi i materiálu. |
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: út červen 12, 2007 10:00 pm Předmět: Re: Praský silenblock |
|
|
Fibicek napsal: | Mám dotaz,mám asi prasklý silenblock ,protože když jedu,tak se zadek trochu klepe a navíc,když zahýbu se zadním kolem tak slyším vrzání.
Je tato závada nějak vážná?Už jsem si zajistil sice opravu,ale rád bych věděl,jak je to závažné.Díky | Měl jsem to samé..byl to povolený tlumič-nyní bez vrzání.Pokut ti auti trochu plave,je to ono. _________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
Cupis Puma Owner
Registrace: 6.12. 2006 Příspěvky: 50 Bydliště: Orlová
|
Zaslal: út červen 12, 2007 11:02 pm Předmět: |
|
|
Tak mě to před nedávnem dělalo taky,slyšel sem pořád divné vrzání,šlo to ze zadu,prvně sem myslel,že to je plato nebo něco v kufru,pak jela přítelkyně pumou pryč a já si všiml,že mi už na polovinu visí zadní rezerva,dotáhl sem jí a vrzaní je pryč. |
|
Návrat nahoru |
|
Fibicek Puma Driver
Registrace: 7.11. 2006 Příspěvky: 185
|
Zaslal: st červen 13, 2007 10:21 am Předmět: Fibi |
|
|
A jak tedy poznám,že je ten silenblock prasklý? |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: st červen 13, 2007 12:06 pm Předmět: |
|
|
nemusí být prasklý, ale vyběhaný = utržený..
představ si trubku dlouhou cca 15 cm, uvnitř ní menší trubičku a ten prostor mezi nimi je vyplněn gumou.. ježděním se může vnitřní trubička uvolnit, utrhnout od gumy a vrže.. silentblok tak ztrácí svoji účinnost.. |
|
Návrat nahoru |
|
Fibicek Puma Driver
Registrace: 7.11. 2006 Příspěvky: 185
|
Zaslal: st červen 13, 2007 1:54 pm Předmět: Fibi |
|
|
No a k čemu teda slouží??Tlumí nárazy?Může se něco stát,když se s tím nic neděla? |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: st červen 13, 2007 5:46 pm Předmět: |
|
|
je to pružné spojení nápravy s karoserií.. když s tím nebudeš dlouho nic dělat, vůle se zvětší a zadní nápravy bude volnější a bude to při rozjezdech a brždění bouchat, klepat, či vydávat obdobné zvuky a taky budou trpět pneumatiky.. já osobně měním všechny silentbloky za POWERFLEX a bude klid.. |
|
Návrat nahoru |
|
Fibicek Puma Driver
Registrace: 7.11. 2006 Příspěvky: 185
|
Zaslal: st červen 13, 2007 5:48 pm Předmět: Fibi |
|
|
A powerflex je co?Na kolik to výjde? |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: st červen 13, 2007 10:35 pm Předmět: |
|
|
POWERFLEX (Anglická firma )
Polyuretan je známý jako specializovaný plast už asi 30 let. Nicméně, nedávný pokrok umožnil vpravit do tohoto materiálu velmi speciální vlastnosti. Silentbloky jsou jedny z nejvíce namáhaných komponentů instalovaných do motorových vozidel. Podstupují enormní zátěž v nejobtížnějších podmínkách a to bez údržby a lubrikace.
Materiálem ze kterého se vyrábí, je gumová směs obsahující přírodní produkty, které časem chátrají. Stávají se jemnějšími a více poddajnými, méně a méně odolávající tlaku jež je na ně kladen. Tím umožňují více a více pohybu závěsným komponentům a nabízejí méně a méně kontroly nad závěsnou symetrií. To obratem způsobuje zvýšené opotřebení gum, nestabilitu brzdění a špatné ovládání. Toto je ten jediný největší důvod díky jemuž můžete okamžitě říci rozdíl mezi řízením 3 roky starého auta v porovnání s ukázkovým showroom autem.
Nicméně, i nová auta můžou od POWERFLEX silentbloky profitovat, protože jejich kvalitnější design nabízí efektivnější ovládání závěsných komponentů a to do větších rozměrů než normální gumové díly. Díky technologickému pokroku tohoto PU materiálu bylo možné předejít běžnému problému, obvyklému u tvrdších silentbloků, kterým je zvýšená hlučnost. Ze správně vytvořené polyuretanové směsi mohou být vyrobeny o 25-30% tužší silentbloky než nové gumové komponenty , ale se stejnými hluk pohlcujícími vlastnostmi.
závěrem:
prodlužuje životnost pneumatik.
zlepšuje průjezdy zatáčkou.
zlepšuje stabilitu při brždění.
zvyšuje bezpečnost.
tak asi tak.. cena je cca kolem 2000 za pár=2x ramena, 1xstabilizátor, 1x zadní náprava a 2x dorazy a kryty tlumičů.. !! |
|
Návrat nahoru |
|
Fibicek Puma Driver
Registrace: 7.11. 2006 Příspěvky: 185
|
Zaslal: čt červen 14, 2007 9:12 am Předmět: |
|
|
Hm......tak velice vyčerpávající odpověď.Díky.Už je mi to jasnější. |
|
Návrat nahoru |
|
DOM Puma Racer
Registrace: 19.11. 2007 Příspěvky: 507 Bydliště: Bratislava/Michalovce
|
Zaslal: út červenec 01, 2008 3:15 pm Předmět: |
|
|
Elton uz mas powerflwxy aj vzadu? Za kolko ich vies zohnat? (tie zadne?)
Nasadzaju sa jednoduchsie ako klasicke? |
|
Návrat nahoru |
|
|