Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Čidlo teploty vzduchu
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Čidlo teploty vzduchu
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mrfunky
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 14.1. 2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: ne červen 10, 2007 11:39 pm    Předmět: Čidlo teploty vzduchu Citovat

Jedu si to taklhle z Budejic k nam do Varu, po sto kilacich smer Vary slapnu spojku a otacky tradaa zacaly stoupat. Tak o 1500-2000, pak to kleslo. Nekolikrat v prubehu se to opakovalo (tak 20x). Rikal jsem si, mozna to bude zašpiněná klapka, ale mozna taky ne... a tak jsem radsi vzal na diagnostiku a prd: chyba cidla teploty vzduchu. Jinak vsechno ok. Servisman mi rekl, ze to cidlo je normalne v seriovym airboxu, ale vzhledem k tomu, ze mam K&N vzduchovej konusovej filtr, tak muze bejt kdekoli a je to prej naprd, ze si to takle muze myslet kdovico a pak to tak mava s tema otackama. Dosud jsem s Pumi najezdil asi 5000km a nedelalo to...nemate nekdo radu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Puman
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006
Příspěvky: 181
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: ne červen 10, 2007 11:54 pm    Předmět: Citovat

V airboxu, že by bylo nějaký čidlo teploty? To vubec nevim kde by bylo... Neni to spíš někde u váhy vzduchu? A ten KN máš jako kit nebo jenom uni konus? Kit si myslim, že by s čidlem počítal, jestli tam teda nějaký má bejt...
_________________
1.7 VCT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: po červen 11, 2007 12:23 pm    Předmět: Citovat

ja tam čidlo teploty mam,ale mam takovej pocit že na 1,7není možná se pletu
tady je braz motoru: vpravo dole nad datumem je to huř vidět Surprised čidlo teploty
po přiblížení je to vidět trochu lépe
čidlo2
detailní foto 1,7 ma MACANY

_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.


Naposledy upravil Lopez dne po červen 11, 2007 12:44 pm, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: po červen 11, 2007 12:32 pm    Předmět: Citovat

čidlo teploty vzduchu je v airboxu u 1.4 a možná u 1.6, ale u 1.7 je v sacím potrubí a je i dobře přístupné.. kdyby si ho potřeboval, samozřejmě u mě.. Smile
603 167 331
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: po červen 11, 2007 12:34 pm    Předmět: Citovat

Koukal jsem na ten obrazek a 1,7 tam stopro nic takovyho nema... Rolling Eyes Mam taky celej kit sani a funguje to bezproblemu...zadny cidlo jsem nemusel resit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: po červen 11, 2007 12:41 pm    Předmět: Citovat

Chlapi věřte mi.. Wink
na obrázku je 1.4 a tam je skutečně čidlo v airboxu.. úplně nahoře s šedivým kroužkem
u 1.7 není v airboxu a je skutečně v sacím potrubí a tak na rozdíl od 1.4, když dáš otevřený filtr sání, tak to řešit nemusíš.. uf..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: po červen 11, 2007 12:50 pm    Předmět: Citovat

Eltone tobě snad nejde nevěřit Wink
kolik si jich už rozebral???

_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: po červen 11, 2007 2:15 pm    Předmět: Citovat

7 ks.. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: po červen 11, 2007 3:24 pm    Předmět: Citovat

Cool Mám 1.6ku a tam byla stejně,jako u 1.4ky.Nyní jí mám tady,když jsem ji měl odpojenou,tak to vůbec nenastartuji! Surprised zde
_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
mrfunky
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 14.1. 2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: po červen 11, 2007 9:26 pm    Předmět: Citovat

Lidicky diky za radu, Eltone kdyztak se ozvu, ted jsem bohuzel pujcoval auto brachovi - svy daval do servisu, tak zjistim co a jak az pristi tyden. Kazdopadne diky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 9:56 am    Předmět: Citovat

2 puma dědek:a funguje ti to normal?? ja to řešil taky ale místo otevřenyho sem koupil sport vložku
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 10:43 am    Předmět: Citovat

Cool FUNGUJE to normálně,tedy stejně,jako v airb. Idea
_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 11:04 am    Předmět: Citovat

tak do toho pudu taky cetl sem tu diskuzi ohl vzduchače a mam na to stejnej nazor navic už sem vyhodil 15 stovek za vložku tak ted nebudu kupovat konus za 4ku Wink
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund