Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Klima, motor cuká
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Klima, motor cuká
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dedaj
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.5. 2007
Příspěvky: 40
Bydliště: Brno - Tvarožná

PříspěvekZaslal: so květen 12, 2007 1:07 pm    Předmět: Klima, motor cuká Citovat

Když zapnu klimu motor jede nějak divně, trhaně, není to nic strašnýho, ale nezdá se mi, že by to bylo v pořádku. Sad
_________________
Aleš - 1999 1,7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so květen 12, 2007 2:10 pm    Předmět: Citovat

A neměl jsi před tím odpojenou baterku.Dělá to tak než se s tím počítač sehraje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
dedaj
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.5. 2007
Příspěvky: 40
Bydliště: Brno - Tvarožná

PříspěvekZaslal: so květen 12, 2007 2:39 pm    Předmět: Citovat

Byla měněná, takže co teď s tím? Jezdit s klimou, aby se to sehrálo?
_________________
Aleš - 1999 1,7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
saolin
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 30.3. 2006
Příspěvky: 145
Bydliště: okr. Kolín

PříspěvekZaslal: so květen 12, 2007 2:58 pm    Předmět: Citovat

Hele me to taky delalo..(po výměně baterie) ale nejak zahadne se to spravilo. Skus jezdit s klima a uvidis. Určitě se to spravi samo. Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so květen 12, 2007 4:33 pm    Předmět: Citovat

JO jezdi s tím vypínej zapínej.Jako by se nic nedělo.cca po deseti km se to sehraje a bude to 0.K.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
dedaj
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.5. 2007
Příspěvky: 40
Bydliště: Brno - Tvarožná

PříspěvekZaslal: ne květen 13, 2007 9:35 pm    Předmět: Citovat

Už jsem najel x desítek km a furt cuká na uvidíme, budu trpělivý
_________________
Aleš - 1999 1,7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2007 6:38 am    Předmět: Citovat

kdyby se to nezlepsovalo tak zajet na diagnostiku ř.j..
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2007 7:21 am    Předmět: Citovat

IMHO by stálo za to se podívat i na klimu, pokud to s ní souvisí. Může se stát, že ti utekla náplň na kritickou úroveň a protože má (nevím, jestli přesně Puma taky, ale bývá to na systému) klima dvě čidla, jedno na tlak (plnost) média a druhé na teplotu média, že ti to tlakové čidlo vypíná a zapíná a pak se stále spíná kompresor přes svou elmag. spojku, co má na řemenici (řemenice kompresoru se stále točí spolu s řemenem a když sepne spojka, začne se točit i vlastní kompresor), což se vyznačuje oním trhnutím do motoru, jak sepne nový odpor kompresoru. Třeba při jízde na vyšší otáčky je ten "trh" dost razantní (daný velkým rozdílem otáček - motor x tisíc, kompresor nula a během okamžiku stejné otáčky s motorem)a proto se doporučuje např. na dálnici klimu vypínat, protože tím velmi trpí řemenice na klice motoru, která je dvouhmotová (dva kusy spojené vulkanizovanou gumou, kvůli utlumení rázu) a pak se stává, že se v té gumě utrhne a vnější díl se začne na vnitřním protáčet. Dost rozšířená závada řemenic. Zkontroluj (nech zkontrolovat) náplň, resp. její množství..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2007 8:25 am    Předmět: Citovat

Pozri si prispevok RESETOVANIE Pocitaca ZE-TEC ... dal som to zvlast do prispevku lebo sa da pouzit aj na ine ako je tvoj problem....
_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund