Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - RESETOVANIE Pocitaca ZE-TEC
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
RESETOVANIE Pocitaca ZE-TEC
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2007 8:22 am    Předmět: RESETOVANIE Pocitaca ZE-TEC Citovat

Následujúce riadky patria iba majiteľom značky FORD, ktorý majú motor ZE-TEC.
.........často sa stretávam s vetou „ten môj ZE-TEC – to je žrút benzínu“.... takže čím to je? Tiez sa da pouzit VZDY ked ste mali odpojenu BATERIU... nariklad ten pripad s klimov...

Akonáhle odpojíte batériu na pár hodín, alebo robíte niečo s motorom , či ste mali auto u klampiara a ten mal baterku odpojenú 2 dni , počítač sa nastaví do tzv. núdzového režimu .... auto stratí výkon a len žere ... ale nieje nič stratené. Dole popísaný postup nám dali v našom skvelom servise FORD-RAŠINO Hodonín , takže urobte všetko ako je tam napísané a keď sa Vám spotreba neupraví tak ho urobte ešte raz ! lebo ste to asi neurobili správne.
Tento reštart počítača je len na motory ZE-TEC ! Takže majitelia iných motorov nech skúsia niečo iné Smile))


NA 1 HODINU ODPOJIŤ BATÉRIU (stačí 1 pól )
PRIPOJIŤ, NAŠTARTOVAT, NECHAŤ NA VOĽNOBEH 3 MINÚTY
2 MINÚTY DRŽAŤ OTÁČKY 1200ot/MIN (mierne zvýšený voľnobeh)
NAJAZDIŤ S AUTOM 8 AŽ 10 KM V METSKOM CYKLE (rozbiehať sa, zastavovať, podraďovať, radiť – všetky režimy jazdy)
CELÝ CYKLUS BEZ VYPNUTIA MOTORA !!!!!
ďalších 100km už môžete jazdiť bežne a spotreba sa upraví .....

_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FiRO
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 9.6. 2006
Příspěvky: 15
Bydliště: Prostějov, Brno (CZ)

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2007 10:58 am    Předmět: Re: RESETOVANIE Pocitaca ZE-TEC Citovat

ZDROJ:

www.FordClub.sk
...

...že???... (viz http://www.fordclub.sk/index.php?kat=2&clanok=1)
...Myslím, že není od věci to uvést.

_________________
ESCORT XR3i Cabriolet 1,6-EFi-CVH (02/1990) MkIV
Puma 1.7 16V Zetec-SE VCT (06/1998) PRODÁNO (08/2012)
---------------------------------------------
www.KABRIOLETY.com
www.FordClub.sk
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2007 3:37 pm    Předmět: Citovat

Tento postup je uveden i v TIS manuálu a možná, kdybych hledal (nechce se mi) tak ho minimálně jednou najdu i zde na fóru ve starých příspěvcích. Idea
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: po květen 14, 2007 11:19 pm    Předmět: Citovat

Já měl baterku taky odpojenou a se spotřebou rozhodně problém nemám. Cool
_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: út květen 15, 2007 4:40 pm    Předmět: Citovat

IMHO jak kdy - může se to stát a nemusí. Možná, že jsi ten postup "provedl" mimoděk Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út květen 15, 2007 5:03 pm    Předmět: Citovat

Já už měl baterii odpojenou snad stokrát a nikdy žádný problém. A že by motor po odpojení baterie běžel v "nouzovém režimu" se mi nezdá. Pokud mám info, tak se stane to, že se ztratí provozní hodnoty, které si jednotka uchovává, aby kompenzovala opotřebení a "jedinečnost" každého motoru.

Bez těchto informací se může nanejvíš stát, že motor nepůjde až tak hladce do otáček, případně může lehce pokuckávat. Ale s tím se vypořádá za pár minut sama (osobní zkušenost)

Citace:
Dole popísaný postup nám dali v našom skvelom servise FORD-RAŠINO Hodonín


Tohle bylo myšleno ironicky ? Já mám s tímto "skvělým" servisem takové zkušenosti, že mě tam nikdy neuvidí.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund