Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - PREHRIEVANIE MOTORA POMOOOOC
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
PREHRIEVANIE MOTORA POMOOOOC
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
masterpiece
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 9.8. 2011
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: út srpen 09, 2011 9:31 pm    Předmět: PREHRIEVANIE MOTORA POMOOOOC Citovat

Zdravim vsetkych pumakov a inych odbornikov. Pisem Vam s prosbou o pomoc s mojou pumickou pretoze uz naozaj neviem co mam robit. Moj velky problem je teplota motora.. Ukazovatel teploty motora je skoro stale v cervenom a nabehne na tu cervenu dost rychlo..obcas ked poriadne pridam tak ta teplota sem tam klesne na normal ale ked idem pomalsie tak zaze cervena a niekedy aj za cervenu.. takze postupoval som postupne. Vymenil som termostat. Nepomohlo. Potom cidlo na motore. Taktiez nepomohlo...dal som to na diagnostiku a ukazovalo ze to ma az nejakych 120 stupnov coz asi nie je normalne. taktiez sa mi vyparuje obcas kvapalina cez to veko na vyrovnavacej nadrzke pretoze ju citim az do vnutra. nedavno som skusal cistiaci pripravok na bordel v chladiacej sustave a dal tam novu kvapalinu ale nepomohlo... taktiez niekedy ked je motor horuci tak nie je pravidelny kolobeh vody a pokial viem tak by mala voda od motora striekat cez tu hadicku hore na pravej strane vyrovnavacej nadrzky a nie stale strieka..niekedy mam zase nadrzku uplne plnu kvapaliny az povrch a az ked vypnem motor tak spadne dole. ale vlastne po kazdej jazde ked vypnem motor tak pocujem ako ta voda stale cirkuluje.. taktiez mi vobec nefunguje teply vzduch aj ked som menil tu suciastku co to reguluje. olej sa mi s vodou nemiesa pretoze nevznika ziadna emulzia..ale proste obcas citim na vykone ze jednoducho cosi nie je v poriadku...PROSIM O RADU SOM UZ ZUFALY....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: út srpen 09, 2011 9:40 pm    Předmět: Citovat

Já osobně bych to tipnul na výlámaný lopatky na vodní pumpě páč originál jsou myslim plastový a praskaj a voda málo koluje v okruhu...Chtělo by to samozřejmě to auto vidět pomačkat ahadice atd......rozhodně bych s tim nejezdil nebo se ti zkroutí hlava
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
ici7
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 19.8. 2009
Příspěvky: 50
Bydliště: Snina

PříspěvekZaslal: st srpen 10, 2011 12:47 am    Předmět: Citovat

Zdravim ta.
1. Najhorsia varianta je prasknuta hlava, alebo tesnenie pod hlavou. Mizne ti voda? Dymi auto? hadice su natlakovane?
pozri na to viecko kde sa nalieva olej ci tam nie je taky biely povlak zvnutra.
2. ako spominal misakxt zlomena lopatka na vodnej pumpe
3. vyskusaj chladic ci je rovnomerne teply
4. stretol som sa aj s pripadom, ze prehrievanie motora sposobovalo veko nadrzky chaldiacej kvapaliny. Myslim, ze reguluje tlak...daj ho dole a nastartuj ci sa bude prehrievat.

p.s. mam uplne rovnaky problem s mojim autom a uz ma to nebavilo, lebo som dal vymenit pumpu, ventil topenia, termostat.... tak momentalne menim motor Smile
vela stastia prajem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Kate
Lama
Lama


Registrace: 3.8. 2011
Příspěvky: 1
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: st srpen 10, 2011 1:01 am    Předmět: Citovat

(R.o.u.)
Když netopí, nemůže to být jenom zavzdušnění. Teď, když dělám pravidelnej průplach chladící kapaliny. Stačí sebenší kopec a teplota okamžitě letí nahoru. Stačí jenom postavit se z kopce, povolit víčko ať vyfoukne vzduch a je to dobrý.
Neříkám, že to je tim, je to jenom moje zkušenost...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
masterpiece
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 9.8. 2011
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: st srpen 10, 2011 10:31 am    Předmět: Citovat

tak ano voda mi mizne a je to rozne hlavne ked idem pomaly alebo po meste tak vtedy mizne a aj vidim ako sa vyparuje obcas lebo sa dymi z veka vyrovnavacej nadrzky. no hadicky su dost by som povedal natlakovane ale auto nedymi a nerobi sa mi ani ten povlak ked skontrolujem olej..
Najhorsie na tom je ze ten motor bol meneny len minuleho roku v lete a spravil som na nom len nejakych 4000 km Sad hruza uz ma tolko stalo ze ho chcem predat..no neviem kolko za neho mam pytat..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: st srpen 10, 2011 10:49 am    Předmět: Citovat

proč to prodávat pro boha? chladící okruh v autě je velice jednoduchá věc.vyndat vodní pumpu sundat hlavu a nechat jí natlakovat projít hadice a termostat a musí to chladit i kdyby nechtělo. Spíš je problém v tom že se do toho nikomu v žádnym sevise nechce protože by museli použít hlavu a je s tim práce a hledání a oni potřebujou ti něco prodat na čem maj 100% výdělek. Najdi soukromníka na Fordy. Puma je standartní Zetec - žádná věda.
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: st srpen 10, 2011 11:25 am    Předmět: Citovat

Ja koupil pumu s úplně stejným problémem. Problém byl jak se tu uz píse horší těsnění pod hlavou a úplně mrtvá vodní pumpa. Oprava stala včetně rozvodu necelých 5000,- takže určitě neprodavat. Prodas za par korun zbytečně dobrý auto..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Pirocz
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 28.7. 2011
Příspěvky: 96
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st srpen 10, 2011 3:30 pm    Předmět: Citovat

Tohle může bejt víc příčin jak píšou lidi, každopádně kolik má najet oten motor? jestli by nebylo lepší dát víc peněz a udělat tedy těsnění pod hlavou a rovno uhlavu zkontrolovat jestli neni prasklá/zkroucená.

Zkontroluješ vodní pumpu, ale takhle pokud bude hlava prasklá/zkrouzená tak ti budou tlakovat na 99% hadice a kouřit bíle z výfuku.

taky je paradox že s prasklou hlavou ti to auto jede i lépe Very Happy

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost je nejistá, přítomnost jede smykem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
masterpiece
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 9.8. 2011
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: čt srpen 11, 2011 10:14 am    Předmět: Citovat

no tak motor som kupoval od jedneho chlapika z ciech co robi s pumami a povedal ze motor je z nemecka a ma zhruba 80000 km. no a ja som na nom pojazdil asi tak 4000 km necelych..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
masterpiece
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 9.8. 2011
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: čt srpen 11, 2011 10:26 am    Předmět: prehrievanie Citovat

no tak v servise mi povedali ze to moze byt tiez tesnenia alebo hlava...ale pokial voda cirkuluje a este je aj ventilator zapnuty tak je mozne ze sa stale motor prehrieva? nemoze proste len zle ukazovat teplotu? vcera som nastartoval motor a nechal som otvorenu nadrzku a sledoval som co sa deje ..tak ked som trosku pridal tak voda cirkulovala ale zvysil sa aj objem vo vyrovnavacej nadrzke ale neviem ci to tak ma byt alebo nie..no voda tam striekala z pravej strany cez tu hadicku. skor ako keby sa nestihala ta voda stracat z tej nadrzky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Pirocz
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 28.7. 2011
Příspěvky: 96
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 12, 2011 7:39 am    Předmět: Citovat

Jenom otázka jak dalece je závislej chladící okruh na topení ? mam dojem že si psal že ti to netopí, nemáš zarostlej radiátor a s tim spojené tyto věci? Co vim tak u pár aut to je docela zásadní a může se ti to hřát a klidně zkroutit i hlava kvůly špatný cirkulaci Exclamation
_________________
Minulost je neměnná, budoucnost je nejistá, přítomnost jede smykem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
masterpiece
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 9.8. 2011
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: pá srpen 12, 2011 8:55 am    Předmět: Citovat

no tak neviem povedat ze ako je to topenie prepojene s cirkulaciou tepleho vzduchu ale tie dve hadice ktore idu do toho regulatora obidve su stale horuce...pred tym niekedy som mal promlem ze mi isiel stale len horuci vzduch a teraz je to naopak ide len studeny..som uz zufaly z toho auta...odkedy ho mam len problemy..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
pctun
Lama
Lama


Registrace: 6.3. 2014
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: út duben 07, 2015 8:22 pm    Předmět: Citovat

Povedlo se tento problém vyřešit? Mám teď na své pumě to samé, stalo se to že praskla plastová příruba na napojení chlazení k motoru a vytekla voda, než jsem si toho všimnul tak se motor přehřál. Zavzdušňuje se topení, motor při ostřejší jízdě jde do červeného, vratnou hadičkou do nádržky jde pravděpodobně voda se vzduchem, voda se vicemene neztrácí a když tak opravdu temer neznatelne, tak jestli mam nechat udelat hlavu a rozvody? mechanik mi rekl 6-10 tis podle stavu hlavy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Falty
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.8. 2012
Příspěvky: 164
Bydliště: Letohrad

PříspěvekZaslal: po červen 01, 2015 2:21 pm    Předmět: Citovat

Včera jsem mě nepovedlo nastartovat. Potom jsem si všiml, že mi teče pod autem benzín. Otevřel jsem kaputu. Vystřelila mi benzínová hadička, tak jsem posunul trochu těsnící kroužek a pořádně to dotáhl, ale všiml jsem si, že když dám klíč do pohotovostní polohy, tak mi vystřelí rafička teploty chladící kapaliny do maxima. To bude asi jen zavzdušněný ne?
_________________
Ford PUMA 1.7i 16v VCT r.v. 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund