Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mototom Puma Novice


Registrace: 24.8. 2014 Příspěvky: 7
|
Zaslal: út září 23, 2014 10:30 am Předmět: Zdvihátka vs podložky :( |
|
|
Ahoj všem,
mám pumu 1,4 16V rok 2000, měřil jsem vůli ventilů a je malinko větší než má být (saní v průměru 0,2 což bylo super, výfuk v průměru 0,4 což už není ideální) ALE... koukal jsem se na nějaké technické výkresy a jsou tam nakreslené i hydroštely i podložky... Tak jsem z toho zmaten... Přiznám barvu že motor klepe... ale už jsem měl jednou velice krásné cabrio ford escort a tam byl jeden hydroštel v pejru a vím jaký to mělo zvuk a přesně takový zvuk má moje puma... Otázkou je proč by dávali podložky i hydroštely...
Měl tu 1,4 někdo rozhozenou?
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út září 23, 2014 11:14 am Předmět: |
|
|
Starší 1,4 mají hydraulická zdvihátka, novější by měly mít pevná zdvihátka s podložkami, ale nevím to jistě.
Mám rozebranou starší 1,4 (97) a tam jsou hydraulická.
1,7 MHA i MHB mají pevná zdvihátka. _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
mototom Puma Novice


Registrace: 24.8. 2014 Příspěvky: 7
|
Zaslal: út září 23, 2014 11:39 am Předmět: |
|
|
No divné právě je že to cvaká pořád což by sedělo na podložky ale kolem dvou tisíc je zvuk přesně totožný jako u špatných zdvihátek, dokonce i v autekelly pod tímto motorem jsou na prodej zvidátka... a rozebírat to budu muset ale nejprve bych rád věděl na čem jsem  |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út září 23, 2014 11:42 am Předmět: |
|
|
Napiš r.v. a kód motoru. _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
mototom Puma Novice


Registrace: 24.8. 2014 Příspěvky: 7
|
Zaslal: út září 23, 2014 12:47 pm Předmět: |
|
|
VIN: WF0CXXGAECYG44324
Výrobce: Ford Werke AG
Adresa výrobce: Koeln-Niehl
Germany
Značka: Ford
Build Date 18.04.2000
Vehicle Line Puma 1997-2001
Body Style 3 Door Coupe
Version Series 10
Engine 1.4L Zetec-S EFI (90PS)
Transmission 5 Speed Manual Transaxle - B5/IB5
Drive LHD FWD
Axle Ratio 4.25
Emission D4/E4 EEC (EEC 6)
Air Conditioning Manual Air Conditioning
Territory (+)"D"
Paint State Blue (Metallic)
Interior Colour Medium Opal Grey
Interior Fabric Silverstone/Leather (L)
Kontrolní součet: E
Rok výroby modelové řady: 2000
Země: Germany
Sériové číslo: G44324
Minor features: Cologne Plant Built
Less Security Lock Group
Less SVO Application/Label
'Futura'
With Power Front Windows
With Tinted Glass All Round |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út září 23, 2014 12:59 pm Předmět: |
|
|
Tak to už bude ta novější s pevnými zdvihátky. Vymezování se teda asi nevyhneš.
Podle Forda by ty vůle u 1,4 měly být v těchto tolerancích:
sací: 0,17 - 0,23
výfukové: 0,27 - 0,33
A měřeno samozřejmě na studeném motoru. _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
mototom Puma Novice


Registrace: 24.8. 2014 Příspěvky: 7
|
Zaslal: út září 23, 2014 1:32 pm Předmět: |
|
|
Takže mám jen podložky a nikoli zdvihátka?
No já to měřil tak na chladném (nebyl zcela studený) a bylo to následovně: |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út září 23, 2014 1:37 pm Předmět: |
|
|
Pokud by si měl hydra, tak po stranách uvidíš, jak se dělí na dvě části. Ten ilustrační obrázek autokelly to ukazuje ve stlačeném stavu. Jestliže máš obyčejná zdvihátka, tak je to prostě jeden kus  _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|