Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Zdvihátka vs podložky :(
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Zdvihátka vs podložky :(
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mototom
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 24.8. 2014
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: út září 23, 2014 10:30 am    Předmět: Zdvihátka vs podložky :( Citovat

Ahoj všem,
mám pumu 1,4 16V rok 2000, měřil jsem vůli ventilů a je malinko větší než má být (saní v průměru 0,2 což bylo super, výfuk v průměru 0,4 což už není ideální) ALE... koukal jsem se na nějaké technické výkresy a jsou tam nakreslené i hydroštely i podložky... Tak jsem z toho zmaten... Přiznám barvu že motor klepe... ale už jsem měl jednou velice krásné cabrio ford escort a tam byl jeden hydroštel v pejru a vím jaký to mělo zvuk a přesně takový zvuk má moje puma... Otázkou je proč by dávali podložky i hydroštely...

Měl tu 1,4 někdo rozhozenou?

Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út září 23, 2014 11:14 am    Předmět: Citovat

Starší 1,4 mají hydraulická zdvihátka, novější by měly mít pevná zdvihátka s podložkami, ale nevím to jistě.

Mám rozebranou starší 1,4 (97) a tam jsou hydraulická.

1,7 MHA i MHB mají pevná zdvihátka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
mototom
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 24.8. 2014
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: út září 23, 2014 11:39 am    Předmět: Citovat

No divné právě je že to cvaká pořád což by sedělo na podložky ale kolem dvou tisíc je zvuk přesně totožný jako u špatných zdvihátek, dokonce i v autekelly pod tímto motorem jsou na prodej zvidátka... a rozebírat to budu muset ale nejprve bych rád věděl na čem jsem Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út září 23, 2014 11:42 am    Předmět: Citovat

Napiš r.v. a kód motoru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
mototom
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 24.8. 2014
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: út září 23, 2014 12:47 pm    Předmět: Citovat

VIN: WF0CXXGAECYG44324

Výrobce: Ford Werke AG
Adresa výrobce: Koeln-Niehl
Germany
Značka: Ford
Build Date 18.04.2000
Vehicle Line Puma 1997-2001
Body Style 3 Door Coupe
Version Series 10
Engine 1.4L Zetec-S EFI (90PS)
Transmission 5 Speed Manual Transaxle - B5/IB5
Drive LHD FWD
Axle Ratio 4.25
Emission D4/E4 EEC (EEC 6)
Air Conditioning Manual Air Conditioning
Territory (+)"D"
Paint State Blue (Metallic)
Interior Colour Medium Opal Grey
Interior Fabric Silverstone/Leather (L)
Kontrolní součet: E
Rok výroby modelové řady: 2000
Země: Germany
Sériové číslo: G44324
Minor features: Cologne Plant Built
Less Security Lock Group
Less SVO Application/Label
'Futura'
With Power Front Windows
With Tinted Glass All Round
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út září 23, 2014 12:59 pm    Předmět: Citovat

Tak to už bude ta novější s pevnými zdvihátky. Vymezování se teda asi nevyhneš.

Podle Forda by ty vůle u 1,4 měly být v těchto tolerancích:
sací: 0,17 - 0,23
výfukové: 0,27 - 0,33

A měřeno samozřejmě na studeném motoru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
mototom
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 24.8. 2014
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: út září 23, 2014 1:32 pm    Předmět: Citovat

Takže mám jen podložky a nikoli zdvihátka?

No já to měřil tak na chladném (nebyl zcela studený) a bylo to následovně:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út září 23, 2014 1:37 pm    Předmět: Citovat

Pokud by si měl hydra, tak po stranách uvidíš, jak se dělí na dvě části. Ten ilustrační obrázek autokelly to ukazuje ve stlačeném stavu. Jestliže máš obyčejná zdvihátka, tak je to prostě jeden kus Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund