Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Chyba P0443
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Chyba P0443
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
flyingislife
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 12.5. 2013
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st leden 01, 2014 5:02 pm    Předmět: Chyba P0443 Citovat

Ahojte,
nedávno som sem písal že mi svietila kontrolka motora.
Dnes som zohnal diagnostiku a ukázala mi kód P0443 - evaporative emission system purge control valve circuit.
Nevie mi niekto poradiť čo s tým? neviem ani čo to vlastne znamená.
Ďakujem za každú radu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
WaynE
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 22.2. 2011
Příspěvky: 466

PříspěvekZaslal: st leden 01, 2014 6:15 pm    Předmět: Citovat

Tak podla google translate :D to je "obvod ventilu odpařovací systém pro regulaci emisí". Podla mna to moze byt lambda sonda.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
flyingislife
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 12.5. 2013
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st leden 01, 2014 6:26 pm    Předmět: Citovat

Je to vraj nejaký ventil, ktorý sa otvára a výpary v nádrži na výpary sa vracajú z tej nádržky späť do motora kde sa znova spália skôr, akoby sa dostali voľne d atmosfeŕy.
toto som vyzistil.
ale Kde to je a ako to opraviť netuším.
Mám takú diagnostiku čo vie ukazovať aj napätiie lambda sond a myslím že tie sú OK, resp rád by som najprv našiel ten obvod benzínových výparov.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
flyingislife
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 12.5. 2013
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st leden 01, 2014 9:02 pm    Předmět: Citovat

Ja to vraj táto vec, zakrúžkovaná na obrázku,
meral som pri naštartovanom motore napätie na konektore a je tam rovnaké ako na autobaterke, ako viem ale doma overiť ten ventil? vybrať ho a pustiť mu napätie?
V definícií tejto chyby píšu že to môže byť chyba v obvode, nie nevyhnutne chyba ventilu.
vďaka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: čt leden 02, 2014 7:49 am    Předmět: Citovat

co čtu na netu tak to má něco společnýho se solenoidem a VCT protože přes VCT jsou řízený i regulace emisí

třeba tady něco píšou

Kód:
[url]http://engine-codes.com/p0443_ford.html[/url]


jen se divím že ti diagnostika u neřekla co to přesně je

mod.edit.:likn mimo "CODE"

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt leden 02, 2014 10:58 am    Předmět: Citovat

flyingislife napsal:
Ja to vraj táto vec, zakrúžkovaná na obrázku,
meral som pri naštartovanom motore napätie na konektore a je tam rovnaké ako na autobaterke, ako viem ale doma overiť ten ventil? vybrať ho a pustiť mu napätie?
V definícií tejto chyby píšu že to môže byť chyba v obvode, nie nevyhnutne chyba ventilu.
vďaka.


http://img31.imageshack.us/img31/5554/817v.jpg


ten solenoid je ovládaný PWM signálem. Nicméně pokud ho připojíš na 12 V měl by cvaknout. Pokud ne, tak je KO.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
flyingislife
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 12.5. 2013
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: čt leden 02, 2014 11:23 am    Předmět: Citovat

VCT solenoid je podľa mňa niečo iné ako toto.
Solenoid je vlastne cievka, a tá podľa mňa podľa napätia ktoré ide cez ten konektor do toho ventilu buď ten ventil otvára alebo zatvára.
Variabilné časovanie ventilov podľa mňa v tomto nehrá rolu. Okrem toho motor stále ide rovnako. Keby bolo niečo s VCT asi by sa to prejavilo na chode motora.
Takže skúsim teda vybrať ten ventil a a pripojiť ho na 12V a uvidím či cvaká, nvedel by niekto zmerať aj odpor tejto cievky?

EDIT:
Nedá sa to vybrať z auta, jedna hadica je tam snaď nalepená, takže sa s tým musím popasovať.
Na ebay stojí ten diel od 5 do 20eur,
Vo Forde za to chcú 140eur....

Je to číslo 9C915 ak by to náhodou niekoho zaujímalo a chcel by sa na to pozrieť.

EDIT2:
Tak som dal kľúč do druhej polohy, na konektore bolo napätie asi 12,4V tak som to pripojil a ventil bol ticho, nič necvaklo. Takže ak je správna teória s tým že to má cvakať tak to mám asi KO.

EDIT3:
Má sa to dať prefúknuť keĎ je ten ventl otvorený, tak som to vybral a chcel prefúknuť, nešlo. tak som to napojli na 12V s origo konektorom a nič sa nezmenilo, je to teda zrejme v keli, nedá sa na tom uŽ namerať ani odpor, takŽe cievka je asi v keli

EDIT4:
Doma na zdroji ventil cvaká, ale pri pripojení venitlu na volnobehu aj keĎ je na konektore 14,2V to nejde. Asi sa zopne vo vyšších otáčkach, takže som odpojil autobaterku, pol hodiny čakám a uvidíme, keď som mal tuto chybu odpojil som ju minule len na minútu a možno sa to nezmazalo všetko a správne, netuším, takže počkám, potom pripojím ten ventil do obvodu a prebehnem auto aby som nakalibroval RJ a hodím to na diag.
Ak má niekto nejaké nápady sem s nimi(:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
flyingislife
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 12.5. 2013
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st leden 15, 2014 12:37 am    Předmět: Citovat

Napriek tomu že tu nikto nič neprispel tak pre nejaké ďalšie generácie to tu pripíšem.
Vymenil som ventil,
vo forde chceli 140eur, kupil som ho z inej Pumy za 5eur, vymenil som ho a chyba je preč.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund