Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Hrkotanie po vymene rozvodov
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Hrkotanie po vymene rozvodov
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út červenec 09, 2013 11:04 am    Předmět: Hrkotanie po vymene rozvodov Citovat

Tak a je to.... Sad Zo zufalstva a neochoty "mechanikov" v BA som sa pustil do vymeny rozvodov sam. Po celodennom trapeni som dosiel k takemuto vysledku:

motor bezi hladko na volnobeh
diagnostika neukazuje ziadnu chybu
test KOER bez chyby
pri rozbehu na jednotke pri dosiahnuti cca2000 ot/min sa ozve z remenice VCT rachot po presiahnuti cca 2200 ot/min rachot zmizne
vykon motora v zatazi nad 2500 ot/min ako pred vymenou (palba)

pri nasadzovani remena som postupoval presne podla TIS-u akurat som sa nikde nedocital v akej polohe ma byt ten axialny piest vo VCT remenici?Skratka ked su vsetky remenice dotiahnute da sa sacou vackou pohybovat v cca 20 stupnov. Vychodiskova poloha vaciek a kluky pred zatiahnutim vsetkych remenic je jasna. V akej ale polohe ma byt ten vnutorny mechanizmus v sacej VCT remenici??? ma byt na doraz v v zmysle otacania vacky v smere hodinovych ruciciek, opacne ,alebo v strede? Som z toho jelen. Confused

Dalsi poznatok: ked odpojim konektor zo solenoidu hrkotanie prestane ale vykon motora resp. jeho nastup sa rpidne znizi. Evidentne je VCT vyradene z funkcie. Nastup vykonu ziadny ale motor ide hladko a ticho.

Prosím HELP kazda rada vitana.

_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út červenec 09, 2013 9:52 pm    Předmět: Citovat

Kdyz vypnes Vct je jasny ze auto nepojede....

, 7 motor je delanej pro Vct.

JSi si jist ze mas zuby spravne ze ti to neposkocilo

Benzin 1-3 snese ale vykon a zvuk je spatnej.

U Dieselu staci jeden zub mimo a uz nenastartujes treba...

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út červenec 09, 2013 10:38 pm    Předmět: Citovat

Zatím jsem rozvody na Pumě neměl dole, ale aretace je stejná, jako u příbuzných Zeteců (1,6, 1,25...). O VCT řemenici se nikde nepíše. Bohužel jak píši jsem rozvody dole zatím neměl, tak nevím jestli se má nebo nemá volně pohybovat Sad Na druhou stranu při vypnutém motoru není tlak oleje, takže...

Rozhodně pak napiš, jak si to vyřešil Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st červenec 10, 2013 11:05 am    Předmět: Citovat

No, zuby by som v tomto pripade neriesil nakolko vsetky remenice sa daju volne pohybovat ked su povolene cize ak su kluka a obidve vacky zaistene v spravnej polohe mozes tocit remenom ako chces uplne volne na tom je to asi postavene, ak som tomu spravne pochopil. niekde som sa docital ze bez tlaku oleja by sa mal mechanizmus vo VCT remenici vratit do nejakej povodnej polohy co netusim ako skotrolovat pripadne ako som uz pisal aka je ta spravna poloha Sad

kazdopadne ak sa toto podari rozlusknut tak verim ze sa tu vela ludom pomoze vysporiadat s rozhasenymi rozvodmi Smile

_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2013 1:15 pm    Předmět: Citovat

Hotovo Laughing za vsetky problémy mohla napinacia kldka rozvoveho remena. Po tom ako som sam seba presvedčil ze kladka je ok som ju pri kontrole a výmene rozvodoveho remena a vodnej pumpy nechal povodnu . Netušil som koľko maju rozvody nalietane a navyše vyzeralo ze aj boli mene.
Zo zúfalstva som vymenil aj celé VCT. Za dodávku vct dakujem eltonovi. Nakoniec som rád ze je motor pumy aký je. Po počiatočnom zúfalstve je nakoniec vsetko logické. Pumka znova žije a teším sa z toho Laughing
Este jeden poznatok. Nevedel som zohnať kladku so strunou tak som dal verziu bez struny pre motory zetec s. Jediný problém je ze treba vymenit srob ktorý ju drží za kratší inak pasuje dokonale a pri aktuálnej vypredajovej cene v autokelly 25,- eur nije co riešiť. Dokonca sa mi zdá ze je vhodnejsia nakoľko ma menej pohyblivých časti ktoré maju tendenciu pri malom opotrbeni hrkotat.

_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2013 1:21 pm    Předmět: Citovat

Este foto praskliny na kldke:


IMG_20130815_132715.jpg
 Komentář:
 Velikost:  97.49 kB
 Zobrazeno:  7967 krát

IMG_20130815_132715.jpg



_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá srpen 16, 2013 11:39 am    Předmět: Citovat

Tak ještě štěstí, že jsi na to přišel včas a nepraskla úplně Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund