Registrace: 5.11. 2011 Příspěvky: 190 Bydliště: Olomouc city a okolí
Zaslal: ne březen 10, 2013 11:29 am Předmět: ABS_doplněk
Byl jsem nucen se podívat na závadu hlásící kontrolka ABS. Tak jsem nafotil přímo
piny na konektoru ABS včetně změřeného odporu. Jak vidno odpor je na všech čidlech u kol
zhruba 1000 ohmů neboli 1 kiloohm. Takže v čidlech na kolech ani na přívodních vodičích závada není. Z foto vyplývá na kerých pinech je nutno měřit. Dávám to sem , kdyby příště někdo potřeboval.
Mám dotaz, zda někdo ví kde je relátko pro obsluhu modulu ABS?
V pojistkové skříni u motoru nebo u volantu nebo jinde?
IMAG0109_.jpg
Komentář:
Velikost:
448.04 kB
Zobrazeno:
18744 krát
IMAG0110_.jpg
Komentář:
Velikost:
461.49 kB
Zobrazeno:
18744 krát
IMAG0111_.jpg
Komentář:
Velikost:
461.08 kB
Zobrazeno:
18744 krát
IMAG0112_.jpg
Komentář:
Velikost:
409.98 kB
Zobrazeno:
18744 krát
_________________ F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
Zaslal: ne březen 10, 2013 12:08 pm Předmět:
ABS nemá relátko. Jen 3 pojistky v pojistkovce v motoru a jednu v pojistkovce v interiéru (pro indikaci na palubce).
Jen aby si mohl 100% vyloučit čidla, tak by bylo lepší měřit napětí za současného otáčení kol. Může být špatný třeba kroužek.
Ale nejlepší bude nejdřív projít ty pojistky
Ono abs funguje asi tak ze ten snimac meria nico ako dlzku impulzu 1 a 0. ked si pozdries ten dierkovany kotuc pri kolese tak ti to bude jasne. Osobne som to nikdy neskumal ale zrejme to bude reagovat na zmenu otacok kolies. cize zmenu rychosti zmeny diera - nediera na tom kotuci.
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory