Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: po leden 09, 2012 10:02 pm Předmět: |
|
|
Ja myslim ze by to mohlo byt dobre, jeste premyslim zda to nechat takhle nebo to prodlouzit az k mlhovkam. Jinak pokud se ti to bude libit, muzu pak udelat jeden kousek na vic |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 09, 2012 11:21 pm Předmět: |
|
|
myslim, že k těm mlhovkám by to nebyl špatnej nápad a pokud se ti to povede tak ti asi přivezu muj zadní nárazník aspon ti castecne zafinancuji další úpravy;) dík za nabídku |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver
Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: út leden 10, 2012 9:37 am Předmět: |
|
|
Já bych to za tak neřešil Autu to určitě neublíží a bude to vypadat hezky |
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: út leden 10, 2012 10:24 am Předmět: |
|
|
Asi tak, je to spise zalezitost vzhledu nez funkcnosti. Puma neni zas tak rychle auto aby potrebovala pritlak jako napr ferrari pri vysokych rychlostech, tam je to propracovane aby to fachalo. Ten rucne namalovanej je jen ilustracni, urcite podle toho to rezat nebudu.... |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 10, 2012 5:02 pm Předmět: |
|
|
puma mi přijde, že přítlak od 130km/h nahoru fakt potřebuje.. mam to podkoplý o 4 čísla 17 kola o 3 cm venku a stejne to prostě lítá ze strany na stranu už jsem přemejšlel i o ježkovi ala Lancer evo VII + difuzor, protože fakt nemam rád křídla a k pumě mi přijde že se nehodí tak váám nevim chlapíí.. |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út leden 10, 2012 5:09 pm Předmět: |
|
|
No já ti nevím, jestli když ti to od 130 lítá ze strany na stranu, to spíše nemáš nějak podvozkově rozesraný. |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 10, 2012 5:33 pm Předmět: |
|
|
tak víš jak spíš párkrát foukne a sem u svodidla, chtělo by to podle mě nějaký přítlačný a aerodynamický prvky zapojit dyť puma je jen takový srandovní vajíčko, který všechny předjíždí |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver
Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
Zaslal: út leden 10, 2012 6:32 pm Předmět: |
|
|
na to je to auto moc maly lehky a vysoky...mozna nejvic bys ji prospel kdybys zakrytoval treba motor nebo tak zespodu...a nebo přiber ! já mám 96kg a problém s lítacím autem nemám! _________________ AR 147JTDm | 2007 | Distinctive
K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat
http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: út leden 10, 2012 6:48 pm Předmět: |
|
|
no já vám řeknu, že rozdíl oproti sériové Pumě a teďka focusu (podovzek Eibach, ale 14" plecháče ) je neskutečný!!!
V Pumě jak jsem jel 180 tak jsem myslel, že se pomalu poseru strachy, jelo to kam chtělo a hazelo ze strany na stranu, kdežto ve Focusu to je cestovní rychlost (s vírem v nádrži ) |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út leden 10, 2012 6:53 pm Předmět: |
|
|
To bylo spíše o stavu podvozku! Mně puma nikam necestuje ani při 20 km/h, tak zrovna ani při 180 km/h. Tj. jedna z jejich vlastností proč jí mám rád
Ale dost už, tohle do tohoto tématu nepatří |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: út leden 10, 2012 9:19 pm Předmět: |
|
|
Kvalitne pneumatiky a nikdo sa nepo*ere strachom. A je pravda že aj stav podvozku ma významný vplyv na chovanie auta ...
Čo sa týka krídiel a podobných "high performance" prvkov na Pume to význam nemá, ale na ten difuzor som aj tak zvedavý. _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: út leden 10, 2012 9:21 pm Předmět: |
|
|
¨byly tam nové Toya T1R |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: út leden 10, 2012 9:33 pm Předmět: |
|
|
Mě ve 190km/h Puma jezdí celkem dobře. Opravdu záleží na stavu podvozku a pneumatikách. Jestli to je Focus nebo Puma je jedno pokud to bude vrak, jízdní vlastnosti budou o ho_ně! Je to o penězích. Já už to vzdal a koupil si Bandita 600 A to je zas trochu jiný šálek čaje. |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: út leden 10, 2012 11:56 pm Předmět: |
|
|
No ja jezdim s pumkou pres 200km/h (na německé dálnici) casto a problem s tim nemam, ale je fakt, ze podvozek je z 95% v poradku (neni prece uplne novy) a gumy taky udelaji hodne. Kdyz jsem mel prvni pumku, tak tam se ulozeni, tlumice a pod byly pred vymenou a bylo to znat od 180km/h to bylo nerozni a hopsave, ale podvozek furt fungoval, jen uz proste byl nekde na 60% a to uz je poznat, takze radim vymenit ulozeni, silentbloky, tlumice, cepy, stabiky a normalni gumy..., pak bude drzet i pri 200hm/h... _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
|