|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 6:12 pm Předmět: |
|
|
jednička a dvojka vypadá super, původní návrh je zajímavej ale tam se mi nelíbil ten zub, kterej nejde k celkově oblejm tvarům auta. Jinak souhlas s tim, že spousta lidi na těch autech dělá děsivý kreace, proto auto nechávám jak je:)
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 7:23 pm Předmět: |
|
|
Ja nechcem nikoho robotu znevažovať, ale dizajnovať niečo nové na Pume je dosť odvážne. Svetlá na Pume su dokonalé ...
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Wintel Puma Driver
Registrace: 4.9. 2008 Příspěvky: 143 Bydliště: Karlovy Vary - Praha
|
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 7:30 pm Předmět: 3ka |
|
|
Já hlasuji pro variantu 3, aby lem houpny šel jakoby v ose hrany batníku až na kraj černého přechodu ve světle a potom se to stočilo. Jinak musím říct, že jak mračítka nesnáším, tak takhle udělaný vzhled se mi líbí.
|
|
Návrat nahoru |
|
Wintel Puma Driver
Registrace: 4.9. 2008 Příspěvky: 143 Bydliště: Karlovy Vary - Praha
|
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 7:39 pm Předmět: Zesík |
|
|
Ještě k montáži zesilovačů - řešeno před zapecírungem, já jsem to u mondea z důvodu chlazeni řešil takto Kód: | http://100klasa.com/mondeo/ |
U Pumy klasicky do kufru na plochu zadní sedačky, jak to má asi většina, sice dlouhé kabely, ale to je holt osud
|
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt prosinec 22, 2011 10:00 pm Předmět: |
|
|
Co řešíte, když má dvě kapoty? Vždyť o nic nejde a spousta lidí tady má na autě o hodně větší hrůzy. Jsem sice zastáncem jen menších odchylek od origo vzhledu Pumy a více se mi rozhodně líbí původní světla na Pumě (btw ta srovnávací fotka není vyfocená pro původní světla z moc lichotivého úhlu), ale kdo si hraje, nezlobí.
Navíc jak máš tak ostře a černě olemovanou tu Pumí hubu, tak by to s těma světlama mohlo vypadat v reálu zajímavě. S mračítkama se to nedá srovnat.
Jdi do toho, bejku! Hlasuju pro variantu 2.
Mimochodem, na tu karbonovou kapotu jsem hodně zvědav. Hlavně zpracování a na cenu.
|
|
Návrat nahoru |
|
Frencisou Puma Driver
Registrace: 8.3. 2010 Příspěvky: 103
|
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 1:45 am Předmět: Re: Zesík |
|
|
Wintel napsal: | Ještě k montáži zesilovačů - řešeno před zapecírungem, já jsem to u mondea z důvodu chlazeni řešil takto Kód: | http://100klasa.com/mondeo/ |
U Pumy klasicky do kufru na plochu zadní sedačky, jak to má asi většina, sice dlouhé kabely, ale to je holt osud |
ta mriežka na vrchu je humus... inak klobuk dole inštalacia audia
|
|
Návrat nahoru |
|
Frencisou Puma Driver
Registrace: 8.3. 2010 Příspěvky: 103
|
Zaslal: pá prosinec 23, 2011 2:27 am Předmět: |
|
|
Ja by som to videl jedine neako takto, proste zachovat oble tvary...
(strada dik za foto:)
Komentář: |
|
Velikost: |
79.22 kB |
Zobrazeno: |
8703 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: ne prosinec 25, 2011 8:33 pm Předmět: |
|
|
Frencisou: To vypada taky dobre, zalezi uz pak jen na fantazii a jak si clovec s tim dokaze vyhrat. Jinak nemas zac, jsou porece vanoce
s4nch3z: Jsem rad ze se ti to libi kamo No zalezi jak se ta kapota bude delat, jsou dve varianty, bud klasicka karbonova z lisovanych vlaken, ta by vysla draz, nebo laminat a ten se pak pretahne podhlevym platnem karbonu, ktere se prelakuje a ve finale to vypada jako pravej karbon.
Uvidime kolik bude casu a financi
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po prosinec 26, 2011 2:14 pm Předmět: |
|
|
Fakt nice! a jestli ti ta kapota zbyde beru ji dík moc
|
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: po prosinec 26, 2011 5:04 pm Předmět: |
|
|
Sice s tou kapotou taky moc nesouhlasím ale jinak pokračuješ bezvadně (tapeci,rám, brzdy jsou pecka.. )
Akorát jak tak koukám si za chvíli můžeš otevřít SHOP s výrobkama by STRADA tu zájemce na kapotu, já bych zase strašně chtěl tu zadní rozpěru (dle ceny i přední ) Takže kdyby ti na projekt nevycházeli penízky ozvy se
|
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: út prosinec 27, 2011 6:04 pm Předmět: |
|
|
PUMAra: myslim na tebe neboj
Zdeny: no hele tak se muzem domluvit, ja budu mit ted 5dni volno, kdyz nebudu linej a zajedu koupit lahev CO do svarecky, tak bych ti nakou tu vzperu mohl slepit. Chces tu zadni na pevno, nebo vyndavaci jako mam ja ?
|
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 3:26 pm Předmět: |
|
|
Kdyby mel nekdo zajem o kapotu, tak z echt karbon by vysla tak 9000 pri vyrobe min 10 ks.
Z laminatu a potazena pohledovym vlaknem karbonu tak na 5000 pri vyrobe min 5ks. Dost drahy je prave vyrobit schopnou formu.
Zalezi kolik by se domluvilo lidi.
|
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 3:45 pm Předmět: |
|
|
Ta oblá varianta bez hrany, co tady nahodil Frencisou, je možná lepší než ty s tou hranou. Více respektuje tvary auta. Ale jak už jsem říkal, pro mě jsou numero uno původní origo světla, ty jsou prostě perfektní. Nicméně nevidím absolutně problém v tom, že si tu kapotu předěláš, jak se ti líbí. Když se to nevyvede, tak holt nasadíš originál kapotu a je to.
S tou karbonovou nebo laminátovou kapotou jsi mi ku*va nasadil brouka do hlavy.
Karbon kapota na Pumu normálně stojí kolem 20 litrů, takže za 9000 by to vážně stálo za úvahu. Mě nejde o ten carbon look, ale síše ten rozdíl ve váze. Máš zváženou tu normální kapotu? Kolik to může mít, 15 kilo...20? A kolik váží ta karbonová nebo laminát?
Další otázka je zpracování, ať to lícuje. Stějně by se ale asi musely udělat zámky, protože to podle mě bude mít tendenci se klepat, jak to bude lehké.
|
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: čt prosinec 29, 2011 8:16 pm Předmět: |
|
|
Jo nerikam, ta varianta je hodne luxusni premyslim bud na 2 nebo prave nad Frencisou, nebo to nak dam dohromady
Tu origo jsem dneska vazil a ma kolem 16kg kolik usetri ten karbon nevim, kdyz se to dobre vyreze a udela myslim ze i pulka by se mohla usetrit. Ta kapota se da delat na vice variant, bud se vyreze co nejvic a necha se jen kostra se zamkem a pantama, ktera se pak potahne bud karbonem nebo tim laminatem a nebo celo karbonove, ale to nevim jak se presne dela, tohle ma zmaknuty kamos, on delal tady v ML ve firme MENSORY co dela kity pro drahy auta napr. Aston Martin atd.
Jinak dneska jsem sundaval tehlice, ktere budu menit za upravene na upgrade brzd.
Poridil jsem jeste jednu beta fotku jak to ve finale bude vapadat
Komentář: |
|
Velikost: |
56.86 kB |
Zobrazeno: |
8457 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
47.13 kB |
Zobrazeno: |
8457 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: pá prosinec 30, 2011 9:37 am Předmět: |
|
|
Tak jsem trošku googloval a pokud by se ta kapota dělala celá z karbonu, tak ta váha by mohla být pár kilo. Určitě do 5 kg max.
Je ale otázka, jestli to má samo o sobě za ty prachy cenu a taky co to udělá s chováním auta... když jsem např. zkusil vyndat rezervu i s držákem (nějakých 20 kilo mínus), tak se to auto na limitu chovalo hůř, protože se změnilo rozložení hmotnosti - šlo více na předek. Rezervu jsem pak namontoval zase zpátky.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|