Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Puma Project by Strada
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!
Puma Project by Strada Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt prosinec 22, 2011 6:12 pm    Předmět: Citovat

jednička a dvojka vypadá super, původní návrh je zajímavej ale tam se mi nelíbil ten zub, kterej nejde k celkově oblejm tvarům auta. Jinak souhlas s tim, že spousta lidi na těch autech dělá děsivý kreace, proto auto nechávám jak je:)
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: čt prosinec 22, 2011 7:23 pm    Předmět: Citovat

Ja nechcem nikoho robotu znevažovať, ale dizajnovať niečo nové na Pume je dosť odvážne. Svetlá na Pume su dokonalé ...
_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Wintel
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.9. 2008
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovy Vary - Praha

PříspěvekZaslal: čt prosinec 22, 2011 7:30 pm    Předmět: 3ka Citovat

Já hlasuji pro variantu 3, aby lem houpny šel jakoby v ose hrany batníku až na kraj černého přechodu ve světle a potom se to stočilo. Jinak musím říct, že jak mračítka nesnáším, tak takhle udělaný vzhled se mi líbí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Wintel
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.9. 2008
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovy Vary - Praha

PříspěvekZaslal: čt prosinec 22, 2011 7:39 pm    Předmět: Zesík Citovat

Ještě k montáži zesilovačů - řešeno před zapecírungem, já jsem to u mondea z důvodu chlazeni řešil takto
Kód:
http://100klasa.com/mondeo/

U Pumy klasicky do kufru na plochu zadní sedačky, jak to má asi většina, sice dlouhé kabely, ale to je holt osud Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt prosinec 22, 2011 10:00 pm    Předmět: Citovat

Co řešíte, když má dvě kapoty? Vždyť o nic nejde a spousta lidí tady má na autě o hodně větší hrůzy. Jsem sice zastáncem jen menších odchylek od origo vzhledu Pumy a více se mi rozhodně líbí původní světla na Pumě (btw ta srovnávací fotka není vyfocená pro původní světla z moc lichotivého úhlu), ale kdo si hraje, nezlobí. Wink
Navíc jak máš tak ostře a černě olemovanou tu Pumí hubu, tak by to s těma světlama mohlo vypadat v reálu zajímavě. S mračítkama se to nedá srovnat.
Jdi do toho, bejku! Hlasuju pro variantu 2. Cool
Mimochodem, na tu karbonovou kapotu jsem hodně zvědav. Hlavně zpracování a na cenu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frencisou
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvky: 103

PříspěvekZaslal: pá prosinec 23, 2011 1:45 am    Předmět: Re: Zesík Citovat

Wintel napsal:
Ještě k montáži zesilovačů - řešeno před zapecírungem, já jsem to u mondea z důvodu chlazeni řešil takto
Kód:
http://100klasa.com/mondeo/

U Pumy klasicky do kufru na plochu zadní sedačky, jak to má asi většina, sice dlouhé kabely, ale to je holt osud Smile


ta mriežka na vrchu je humus... inak klobuk dole inštalacia audia Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Frencisou
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvky: 103

PříspěvekZaslal: pá prosinec 23, 2011 2:27 am    Předmět: Citovat

Ja by som to videl jedine neako takto, proste zachovat oble tvary...
(strada dik za foto:)



vs2_359.jpg
 Komentář:
 Velikost:  79.22 kB
 Zobrazeno:  8703 krát

vs2_359.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Strada01
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 575

PříspěvekZaslal: ne prosinec 25, 2011 8:33 pm    Předmět: Citovat

Frencisou: To vypada taky dobre, zalezi uz pak jen na fantazii a jak si clovec s tim dokaze vyhrat. Jinak nemas zac, jsou porece vanoce Wink

s4nch3z: Jsem rad ze se ti to libi kamo Smile No zalezi jak se ta kapota bude delat, jsou dve varianty, bud klasicka karbonova z lisovanych vlaken, ta by vysla draz, nebo laminat a ten se pak pretahne podhlevym platnem karbonu, ktere se prelakuje a ve finale to vypada jako pravej karbon.
Uvidime kolik bude casu a financi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po prosinec 26, 2011 2:14 pm    Předmět: Citovat

Fakt nice! a jestli ti ta kapota zbyde beru ji Wink dík moc Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: po prosinec 26, 2011 5:04 pm    Předmět: Citovat

Sice s tou kapotou taky moc nesouhlasím ale jinak pokračuješ bezvadně Wink (tapeci,rám, brzdy jsou pecka.. )

Akorát jak tak koukám si za chvíli můžeš otevřít SHOP s výrobkama by STRADA Laughing tu zájemce na kapotu, já bych zase strašně chtěl tu zadní rozpěru (dle ceny i přední ) Wink Takže kdyby ti na projekt nevycházeli penízky ozvy se Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Strada01
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 575

PříspěvekZaslal: út prosinec 27, 2011 6:04 pm    Předmět: Citovat

PUMAra: myslim na tebe neboj Wink
Zdeny: no hele tak se muzem domluvit, ja budu mit ted 5dni volno, kdyz nebudu linej a zajedu koupit lahev CO do svarecky, tak bych ti nakou tu vzperu mohl slepit. Chces tu zadni na pevno, nebo vyndavaci jako mam ja ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Strada01
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 575

PříspěvekZaslal: čt prosinec 29, 2011 3:26 pm    Předmět: Citovat

Kdyby mel nekdo zajem o kapotu, tak z echt karbon by vysla tak 9000 pri vyrobe min 10 ks.
Z laminatu a potazena pohledovym vlaknem karbonu tak na 5000 pri vyrobe min 5ks. Dost drahy je prave vyrobit schopnou formu.
Zalezi kolik by se domluvilo lidi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt prosinec 29, 2011 3:45 pm    Předmět: Citovat

Ta oblá varianta bez hrany, co tady nahodil Frencisou, je možná lepší než ty s tou hranou. Více respektuje tvary auta. Ale jak už jsem říkal, pro mě jsou numero uno původní origo světla, ty jsou prostě perfektní. Nicméně nevidím absolutně problém v tom, že si tu kapotu předěláš, jak se ti líbí. Když se to nevyvede, tak holt nasadíš originál kapotu a je to. Wink
S tou karbonovou nebo laminátovou kapotou jsi mi ku*va nasadil brouka do hlavy. Laughing
Karbon kapota na Pumu normálně stojí kolem 20 litrů, takže za 9000 by to vážně stálo za úvahu. Mě nejde o ten carbon look, ale síše ten rozdíl ve váze. Máš zváženou tu normální kapotu? Kolik to může mít, 15 kilo...20? A kolik váží ta karbonová nebo laminát?
Další otázka je zpracování, ať to lícuje. Stějně by se ale asi musely udělat zámky, protože to podle mě bude mít tendenci se klepat, jak to bude lehké.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Strada01
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 575

PříspěvekZaslal: čt prosinec 29, 2011 8:16 pm    Předmět: Citovat

Jo nerikam, ta varianta je hodne luxusni premyslim bud na 2 nebo prave nad Frencisou, nebo to nak dam dohromady Laughing
Tu origo jsem dneska vazil a ma kolem 16kg kolik usetri ten karbon nevim, kdyz se to dobre vyreze a udela myslim ze i pulka by se mohla usetrit. Ta kapota se da delat na vice variant, bud se vyreze co nejvic a necha se jen kostra se zamkem a pantama, ktera se pak potahne bud karbonem nebo tim laminatem a nebo celo karbonove, ale to nevim jak se presne dela, tohle ma zmaknuty kamos, on delal tady v ML ve firme MENSORY co dela kity pro drahy auta napr. Aston Martin atd.
Jinak dneska jsem sundaval tehlice, ktere budu menit za upravene na upgrade brzd.
Poridil jsem jeste jednu beta fotku jak to ve finale bude vapadat Wink



IMAG1463.jpg
 Komentář:
 Velikost:  56.86 kB
 Zobrazeno:  8457 krát

IMAG1463.jpg



IMAG1465.jpg
 Komentář:
 Velikost:  47.13 kB
 Zobrazeno:  8457 krát

IMAG1465.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá prosinec 30, 2011 9:37 am    Předmět: Citovat

Tak jsem trošku googloval a pokud by se ta kapota dělala celá z karbonu, tak ta váha by mohla být pár kilo. Určitě do 5 kg max.
Je ale otázka, jestli to má samo o sobě za ty prachy cenu a taky co to udělá s chováním auta... když jsem např. zkusil vyndat rezervu i s držákem (nějakých 20 kilo mínus), tak se to auto na limitu chovalo hůř, protože se změnilo rozložení hmotnosti - šlo více na předek. Rezervu jsem pak namontoval zase zpátky. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Další
Strana 28 z 38

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund