|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Greener Puma Owner
Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 11:53 am Předmět: Dovoz Pumy z ciziny (Něm.) - jak na to ? |
|
|
Onl. se těm, kteří ví, že už to tady je někde založeno,
ale i přes doporučení, že lepší je to ze Švýcarska (nesolí se tm prý - ovšem nevím jak je to s papírováním a frank je teď docela vysoko...) by mě zajímalo, kolik investic, krom paliva samozřejmě, benzínu (po vl. ose - vlek nemám) a modlit se, aby se něco po cestě nevysypalo, třeba spojka, to už se prý stalo - tak nevíte někdo všechny ty NUTNOSTI zařizování a postupně všecky INVESTICE - poplatky ? Prý je u nich v místě prodeje třeba zaplatit na nějaký úřad + 100 eur za "prodej do ciziny", něco jako odhlášení, u nás pak prý okamžitě má být (?) evidenčka do pár dní (100-200), možná rovnou i technická prohl.+emise, dál prý značky 800 (pár) a ekopolatek, u Pumy snad je to S2 zatím ještě za 3000 (?), od ledna snad už +5000 (navýšení + 2tis.). Co si mám vzít po vyzkoušení projetí a prohlídce nejlépě v jámě či aspoň na rampě od předchozího majitele (či majitelky?). Smlouvu v NJ či AJ či pro jistotu obou jazycích předpřipravenou od nás, jejich nějaké RČ (obdoba) či číslo řidičáku, nějaké jejich nacionále asi ? A jak je to s daněma - Mwst apod. ?
Je na to někde na webu proforma formulář smlouvy o koupi např. z Něm., Rak.ke stájnutí ? Případně dík. jinak zahlédl jsem nedávno na webu nějakou červenou Pumu 1.7 z něm najeto údajně jen 50tkm za asi 1000 e, samozřejmě podezřelé, stáčení tachometrů už je v něm. trestné ? Dík za rady...Samozřejmě, pokud už bych jel ven pro Pumu, nasmlouval bych si v okruhu ideálně 100km v husté něm. aglomeraci 2-3 vozy (záložní) k prohlídce, kdyby to někde vybouchl (doslaovná šrot - či to už stihli prodat), to dá rozum. V bazarech bych se ale Pum bál, dost je jich na jihu NDR, okolo Chemnitz, Dresden, i 1.4 - ty ale nechci a 1.6 bych snad i snesl, ale je to rarita, že...Dík. Gr. |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver
Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 12:56 pm Předmět: |
|
|
Záleží jakej rok koupíš, po faceliftu 00/01 s 3.tím brzdovým světlem už Puma plní euro 3 a emise neplatíš.
Btw kvalita německých silnic a dálnic směrem k severu dosti klesá a za Berlínem už je to často jak u nás (směrem na Polsko), takže spíš miř na středozem, západ.
Ber pouze 1.7, vzhledem k těm cenám nemá cenu slabší verze. Vyhni se tuněným vozům, docela ti napoví prošoupaný sedačky a stav volantu, přejeď několik příčných prahů a hledej zvuky od náprav, potom aby ti nehučelo ložisko od spojky (krátkej tlumenej zvuk, hlavně při pomalém rozjezdu), pokud najdeš nějakou s 16cktama kolama nebo jinýma než série, tak je chtěj mít v techničáku..tam snad typový listy neznají a zápis je pohodová záležitost u nich, když je to auto přihlášený na Němce. Mrkni jak moc je orezlý výfuk u tlumiče a jak moc se kýve... _________________ AR 147JTDm | 2007 | Distinctive
K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat
http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 1:14 pm Předmět: |
|
|
No, je to jednoduche, par pum si vyberes v okoli a nejakou dovezes. Ohledne unifikovane smlouvy, ta se da stahnout na portalu mobile.de
Dale poplatky, potrebujes nejake fifniky na odhlasku, coz by melo byt kolen 20-30ecek, dale zalezi na tobe jake prevozni znacky chces, jsou dva druhy -zluty a nebo cerveny pruh. Zluta je na tyden (100ecek) a je na max 7dni, k ziskani potrebujes povinne ruceni a evidencku. Cervena je myslin na mesic (200ecek), potrebues povinne ruceni a STK. ( ve vysledku to je cca 150-200zluta a nebo 300-350 cervena). Tak a ted trada do CR. U nas musis udelat dovozovou technickou a emise (3000+1500) a nechat si vystavit novy Velky technicak ( cca 2500-5000, podle magistratu) pak ekodan, pokud je 3000 Euro2 a nebo 0 Euro3 (puma vyrobena po 6/2000 - pozor nemci uvadi datum provozu, ne vyroby). _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 2:47 pm Předmět: |
|
|
Já mám Pumu z německa sám sem si ji dovezl po vlastní ose a vše vyřídil a ten co ti to bude prodávat tak ti rád pomůže na magistrátu zajde s tebou i vylisovat SPZky jsou hrozne ochotny takže pokud umíš dobře německy taxe ničeho neboj a připrav se, že na německym ouřadě neuslyšíš než Zahlen zahlen já bych se dovozu nebál ty auta jsou tam v supr stavu já sem doteď neměl s pumou žádný problem neni ani zrezla až na par bublineček na zadnim lemu;) lépe řečeno s německem mám jen ty nejlepší zkušenosti |
|
Návrat nahoru |
|
Greener Puma Owner
Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 3:24 pm Předmět: díky |
|
|
chlapi díky za rady, ještě mi není jasné, jak tady dlouho lidi mohli jezdit např. okolo r.96-7 na švýcarských značkách - měsíce i rok (Polo, Sierra 4x4 apod.), jináč ty ráfky zapsané v TP, to je jasné, u nás prý jsou na prodej a nejsou, vždyť jsem odepisoval, utekl mi i kus tuším od Lazionky koncem srpna - zelená (ale nevím stav uvnitř, viděl jsem ji jen na chodníku zvenku) atd., pro mě lepší "Puma za míň ale ne úplně zničená" a postupně do ní cpát, dodělávat si a na léto - srazy ji dát do richtiku, než ji kupovat vypucovanou okolo 50tis apod. Kdyby se dala Puma sehnat třeba ve Švédsku, jezdil bych s ní klidně na tamního příbuzného na švédských značkách tady, dal by mi plnou moc, pravda, povinné ručení a technickou bych asi musel dělat tam...? A bazary už vůbec ne, o tom by mohl povídat bratránek, v červenci AutoESA Pha 10 Mondeo2 kombi a jak se ukazuje, přední náprvava je na TOTAL GENERAL, musela mít pěkný náraz, to zapřeli, problémy s nápravou. jen uvedli do papírů: motor slabší opotřebení úměrně nájezdu (185tkm) a nový motor tam byl dáván, to přiznali, jinak pěna, lak atd., klasika. |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 3:49 pm Předmět: |
|
|
Jinak pokud mas moznost velkeho auta s kouli, tak pujceni podvalu stoji kolem 700kc na den, tak to vyjde pak o dest mene..., my jsem to tak udelali... _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 7:06 pm Předmět: |
|
|
prd fauste podval je zbytečnej sežeň si nejakou rychlejší káru s tou tam jeď a zpátky domu nejlepší honička po německejch silnicí až domu takhle jsme to udělali my a největší zábava kde jinde s čistym vědomím otestovat maximálku |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 7:10 pm Předmět: |
|
|
ja jsem mluvil o fin. nakladech..., jinak maximalku s klidnym svedomim testuji i v CR... _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 7:47 pm Předmět: |
|
|
Ještě bych doporučil kupovat v bazaru, který je opravdu německý a ne turecký nebo polský. Ono to prý v dojčlandu už zase taková 100%ní idylka není. |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: po říjen 31, 2011 9:49 pm Předmět: |
|
|
PUMAra: Koupit ojeté auto a hned v Německu zkoušet maximálku, nějaká další rada sebevrahum? |
|
Návrat nahoru |
|
Greener Puma Owner
Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
|
Zaslal: út listopad 01, 2011 12:43 pm Předmět: bazary v Něm. |
|
|
No nevím zda firma (bazar) v Něm. či jinde se dá ověřit, kdo jsou společníci-majitelé-jednatelé (Poláci, Turci, dokonce Rusi...?) v nějaké obdobě ARES či Justice.cz, jako je u nás. Osobně bych tu Pumu nějak nehonil, jel bych do 135, hlavně aby dojela, možná by se vyplatilo koupit takovou,které končí v Něm. technická právě v listopadu a právě proto by byla za zajímavou cenu, u nás stejně jsou s přepisem trable a prohlídky, o moc časově to zase nenaroste, jít s tím pak u nás na emise+STK, samozřejmě "po nezbytných úpravách", aby to prošlo. Otázka jsou zimní gumy, aby to mělo kvůli Něm. a kvůli nám, v Něm mi situace není jasná od 1.11., v Rak. jsou snad už povinné po tomto datu, někdy do jara, přesně nevím. Pokud by např. majitel dal k tomu náhodou, jako Dobrák od kosti, i sadu letních ráfků, tak zase bude problém to vše odvézt - poskládat do auta, zvlášť když nás pojede víc (2), stěhovák Puma právě není. I do 1000 eur jsem viděl nedávno na něm. stránkách asi 12-15 Pum, z toho asi 1/3 jsou motor 1.4 které nechci a zhruba 40% jsou bazary.Hlavně nejsou aspoň 2 Pumy poblíž sebe, aby si to člověk objel. Z "dederónie" bych to taky nerad kupoval, taději pojedu třeba k franc. hranicím. Otázka další je Schweiz, ten není v EU, ale "jen" v EHS, jestli tam to odhlášení a papírování bude obdobné. Tady v ČR se dost setkávám s doporučením dovézt Pumu spíš ze Schweizu, možná i kvůli podvozku, snad se tam nesolí (v sev. Itálii určitě, ale tam jsou zase dost často auta hlavně typu Puma uhoněná před smrtí, styl na světlech 1-plyn-vytočit atd.) - ale třeba do naftové Octavie 1 motor 1.9TDI 77kW bych se z Itálie jít nebál (severní - tam je kvalitnější nafta, hodně i OMV, Agip). Gr, |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út listopad 01, 2011 1:40 pm Předmět: |
|
|
další rada pro sebevrahy podkopněte si Pumy o minimálně 4 čísla a hoďte na to 17ky kola jako já supr svezení ...ne muj prispevek byl spíše k odreagovani ale ted jsem si vlekl e30 na vleku a vzhledem k tomu ze se muze ject s vlekem 80km/h tak je to peknej vopruz, bůhví jak je to v Německu |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt listopad 03, 2011 7:13 pm Předmět: Re: bazary v Něm. |
|
|
Greener napsal: | No nevím zda firma (bazar) v Něm. či jinde se dá ověřit, kdo jsou společníci-majitelé-jednatelé (Poláci, Turci, dokonce Rusi...?) v nějaké obdobě ARES či Justice.cz, jako je u nás. ... |
No určitě něco podobného mají, ale ono už ti něco napoví personál. Jestli uslyšíš po telefonu čistou echt Němčinu, tak by to mohlo být ok. Oni totiž Poláci i Turci nejčastěji najímají zase svoje krajany, než že by zaměstnávali rodilé Němce. |
|
Návrat nahoru |
|
Greener Puma Owner
Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
|
Zaslal: so listopad 05, 2011 1:26 pm Předmět: To: PUMAra |
|
|
Vlekl jsi E30 to myslíš jako nějakou řadu BMW?
No já bych rád venku koupil Pumu se kterou dojedu po vlastní ose aspoň do K. Var či někam na naše území. A taky aby jela aspoň 130 ())))
Naposledy když jsem takhle kupoval auto, zjistil jsem, že to nejede víc jak 100 (do kopce),netáhne hrozně čadí - i žere naftalínu. Když jsem ho zkoušel, bylo to ve městě, tak se to nedalo přes 80km/h moc hodnit a tudíž i poznat. Ropáček nakonec skončil tak, že je stále v provozu, naučili jsme ho postupně jezdit, ač se zpočátku vzpínal a zhasínal, na různé kuchyňské pomeje, přefiltrované zbytky olejů a to i motorových vyjetých (karbon nekarbon) a když byla nouze tak friťák nakoupený ještě na podzim 2009 za 17 v Tescu (přesně 16.7 páč 3ks byly za 50).Je to k nevíře, co předkomůrka zastaralá a litin.blok motoru typu KENT ještě překousne, pravda, doproručuji při takové stravě, kdy origo naftu auto vidí jednou za pár dní a to ještě po ránu chrtnutých pár litrů, aby se vůbec (od října) nastartovalo, častěji měnit oleják filtr, ideálně 1x za měsíc, zároveň i olej (stačí nejlevnější minerál splňující API CD, teď už bych tam přes léto na krátší jízdy po městě myslím stačil i CC), čili to jsou další investice 300-400 Kč/měsíc (ovšem při vyšším nájezdu tak 4-5 tis/měsíčně). No ale přes 100 na 5 do mírného kopce prostě nejede, nechtěl bych měřit ty tlaky...(v TP má ale psáno maximálku asi 150). Technickou prošel...Jinak zvláštní je že když píšu do Něm. na ty maily kvůli Pumám, nikdo se neozývá zpět, asi by to rádi prodali u nich, když vidí Praha, CZ, asi je to moc nebere...A volat se mi tam nechce, zvlášť když jde o bazary - a soukr. majitelé mají často uvedeny právě jen ty maily... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|