Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Dovoz Pumy z ciziny (Něm.) - jak na to ?
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Dovoz Pumy z ciziny (Něm.) - jak na to ?
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Greener
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.8. 2011
Příspěvky: 82
Bydliště: Prague 8 and 5

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 11:53 am    Předmět: Dovoz Pumy z ciziny (Něm.) - jak na to ? Citovat

Onl. se těm, kteří ví, že už to tady je někde založeno,
ale i přes doporučení, že lepší je to ze Švýcarska (nesolí se tm prý - ovšem nevím jak je to s papírováním a frank je teď docela vysoko...) by mě zajímalo, kolik investic, krom paliva samozřejmě, benzínu (po vl. ose - vlek nemám) a modlit se, aby se něco po cestě nevysypalo, třeba spojka, to už se prý stalo - tak nevíte někdo všechny ty NUTNOSTI zařizování a postupně všecky INVESTICE - poplatky ? Prý je u nich v místě prodeje třeba zaplatit na nějaký úřad + 100 eur za "prodej do ciziny", něco jako odhlášení, u nás pak prý okamžitě má být (?) evidenčka do pár dní (100-200), možná rovnou i technická prohl.+emise, dál prý značky 800 (pár) a ekopolatek, u Pumy snad je to S2 zatím ještě za 3000 (?), od ledna snad už +5000 (navýšení + 2tis.). Co si mám vzít po vyzkoušení projetí a prohlídce nejlépě v jámě či aspoň na rampě od předchozího majitele (či majitelky?). Smlouvu v NJ či AJ či pro jistotu obou jazycích předpřipravenou od nás, jejich nějaké RČ (obdoba) či číslo řidičáku, nějaké jejich nacionále asi ? A jak je to s daněma - Mwst apod. ?
Je na to někde na webu proforma formulář smlouvy o koupi např. z Něm., Rak.ke stájnutí ? Případně dík. jinak zahlédl jsem nedávno na webu nějakou červenou Pumu 1.7 z něm najeto údajně jen 50tkm za asi 1000 e, samozřejmě podezřelé, stáčení tachometrů už je v něm. trestné ? Dík za rady...Samozřejmě, pokud už bych jel ven pro Pumu, nasmlouval bych si v okruhu ideálně 100km v husté něm. aglomeraci 2-3 vozy (záložní) k prohlídce, kdyby to někde vybouchl (doslaovná šrot - či to už stihli prodat), to dá rozum. V bazarech bych se ale Pum bál, dost je jich na jihu NDR, okolo Chemnitz, Dresden, i 1.4 - ty ale nechci a 1.6 bych snad i snesl, ale je to rarita, že...Dík. Gr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 12:52 pm    Předmět: Citovat

sice je to mimo téma, ale v tuhle chvíli je jedna v čr na prodej, která stojí za to

http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4400

_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Jenik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011
Příspěvky: 419
Bydliště: Praha 9

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 12:56 pm    Předmět: Citovat

Záleží jakej rok koupíš, po faceliftu 00/01 s 3.tím brzdovým světlem už Puma plní euro 3 a emise neplatíš.

Btw kvalita německých silnic a dálnic směrem k severu dosti klesá a za Berlínem už je to často jak u nás (směrem na Polsko), takže spíš miř na středozem, západ.

Ber pouze 1.7, vzhledem k těm cenám nemá cenu slabší verze. Vyhni se tuněným vozům, docela ti napoví prošoupaný sedačky a stav volantu, přejeď několik příčných prahů a hledej zvuky od náprav, potom aby ti nehučelo ložisko od spojky (krátkej tlumenej zvuk, hlavně při pomalém rozjezdu), pokud najdeš nějakou s 16cktama kolama nebo jinýma než série, tak je chtěj mít v techničáku..tam snad typový listy neznají a zápis je pohodová záležitost u nich, když je to auto přihlášený na Němce. Mrkni jak moc je orezlý výfuk u tlumiče a jak moc se kýve...

_________________
AR 147JTDm | 2007 | Distinctive

K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat

http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 1:14 pm    Předmět: Citovat

No, je to jednoduche, par pum si vyberes v okoli a nejakou dovezes. Ohledne unifikovane smlouvy, ta se da stahnout na portalu mobile.de
Dale poplatky, potrebujes nejake fifniky na odhlasku, coz by melo byt kolen 20-30ecek, dale zalezi na tobe jake prevozni znacky chces, jsou dva druhy -zluty a nebo cerveny pruh. Zluta je na tyden (100ecek) a je na max 7dni, k ziskani potrebujes povinne ruceni a evidencku. Cervena je myslin na mesic (200ecek), potrebues povinne ruceni a STK. ( ve vysledku to je cca 150-200zluta a nebo 300-350 cervena). Tak a ted trada do CR. U nas musis udelat dovozovou technickou a emise (3000+1500) a nechat si vystavit novy Velky technicak ( cca 2500-5000, podle magistratu) pak ekodan, pokud je 3000 Euro2 a nebo 0 Euro3 (puma vyrobena po 6/2000 - pozor nemci uvadi datum provozu, ne vyroby).

_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 2:47 pm    Předmět: Citovat

Já mám Pumu z německa sám sem si ji dovezl po vlastní ose a vše vyřídil a ten co ti to bude prodávat tak ti rád pomůže na magistrátu zajde s tebou i vylisovat SPZky Wink jsou hrozne ochotny takže pokud umíš dobře německy taxe ničeho neboj a připrav se, že na německym ouřadě neuslyšíš než Zahlen zahlen Very Happy já bych se dovozu nebál ty auta jsou tam v supr stavu já sem doteď neměl s pumou žádný problem neni ani zrezla až na par bublineček na zadnim lemu;) lépe řečeno s německem mám jen ty nejlepší zkušenosti Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Greener
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.8. 2011
Příspěvky: 82
Bydliště: Prague 8 and 5

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 3:24 pm    Předmět: díky Citovat

chlapi díky za rady, ještě mi není jasné, jak tady dlouho lidi mohli jezdit např. okolo r.96-7 na švýcarských značkách - měsíce i rok (Polo, Sierra 4x4 apod.), jináč ty ráfky zapsané v TP, to je jasné, u nás prý jsou na prodej a nejsou, vždyť jsem odepisoval, utekl mi i kus tuším od Lazionky koncem srpna - zelená (ale nevím stav uvnitř, viděl jsem ji jen na chodníku zvenku) atd., pro mě lepší "Puma za míň ale ne úplně zničená" a postupně do ní cpát, dodělávat si a na léto - srazy ji dát do richtiku, než ji kupovat vypucovanou okolo 50tis apod. Kdyby se dala Puma sehnat třeba ve Švédsku, jezdil bych s ní klidně na tamního příbuzného na švédských značkách tady, dal by mi plnou moc, pravda, povinné ručení a technickou bych asi musel dělat tam...? A bazary už vůbec ne, o tom by mohl povídat bratránek, v červenci AutoESA Pha 10 Mondeo2 kombi a jak se ukazuje, přední náprvava je na TOTAL GENERAL, musela mít pěkný náraz, to zapřeli, problémy s nápravou. jen uvedli do papírů: motor slabší opotřebení úměrně nájezdu (185tkm) a nový motor tam byl dáván, to přiznali, jinak pěna, lak atd., klasika.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 3:49 pm    Předmět: Citovat

Jinak pokud mas moznost velkeho auta s kouli, tak pujceni podvalu stoji kolem 700kc na den, tak to vyjde pak o dest mene..., my jsem to tak udelali...
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 7:06 pm    Předmět: Citovat

prd fauste podval je zbytečnej Razz sežeň si nejakou rychlejší káru s tou tam jeď a zpátky domu nejlepší honička po německejch silnicí až domu Very Happy takhle jsme to udělali my a největší zábava Smile kde jinde s čistym vědomím otestovat maximálku Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 7:10 pm    Předmět: Citovat

ja jsem mluvil o fin. nakladech..., jinak maximalku s klidnym svedomim testuji i v CR...
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 7:47 pm    Předmět: Citovat

Ještě bych doporučil kupovat v bazaru, který je opravdu německý a ne turecký nebo polský. Ono to prý v dojčlandu už zase taková 100%ní idylka není. Surprised
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 9:49 pm    Předmět: Citovat

PUMAra: Koupit ojeté auto a hned v Německu zkoušet maximálku, nějaká další rada sebevrahum? Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Greener
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.8. 2011
Příspěvky: 82
Bydliště: Prague 8 and 5

PříspěvekZaslal: út listopad 01, 2011 12:43 pm    Předmět: bazary v Něm. Citovat

No nevím zda firma (bazar) v Něm. či jinde se dá ověřit, kdo jsou společníci-majitelé-jednatelé (Poláci, Turci, dokonce Rusi...?) v nějaké obdobě ARES či Justice.cz, jako je u nás. Osobně bych tu Pumu nějak nehonil, jel bych do 135, hlavně aby dojela, možná by se vyplatilo koupit takovou,které končí v Něm. technická právě v listopadu a právě proto by byla za zajímavou cenu, u nás stejně jsou s přepisem trable a prohlídky, o moc časově to zase nenaroste, jít s tím pak u nás na emise+STK, samozřejmě "po nezbytných úpravách", aby to prošlo. Otázka jsou zimní gumy, aby to mělo kvůli Něm. a kvůli nám, v Něm mi situace není jasná od 1.11., v Rak. jsou snad už povinné po tomto datu, někdy do jara, přesně nevím. Pokud by např. majitel dal k tomu náhodou, jako Dobrák od kosti, i sadu letních ráfků, tak zase bude problém to vše odvézt - poskládat do auta, zvlášť když nás pojede víc (2), stěhovák Puma právě není. I do 1000 eur jsem viděl nedávno na něm. stránkách asi 12-15 Pum, z toho asi 1/3 jsou motor 1.4 které nechci a zhruba 40% jsou bazary.Hlavně nejsou aspoň 2 Pumy poblíž sebe, aby si to člověk objel. Z "dederónie" bych to taky nerad kupoval, taději pojedu třeba k franc. hranicím. Otázka další je Schweiz, ten není v EU, ale "jen" v EHS, jestli tam to odhlášení a papírování bude obdobné. Tady v ČR se dost setkávám s doporučením dovézt Pumu spíš ze Schweizu, možná i kvůli podvozku, snad se tam nesolí (v sev. Itálii určitě, ale tam jsou zase dost často auta hlavně typu Puma uhoněná před smrtí, styl na světlech 1-plyn-vytočit atd.) - ale třeba do naftové Octavie 1 motor 1.9TDI 77kW bych se z Itálie jít nebál (severní - tam je kvalitnější nafta, hodně i OMV, Agip). Gr,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út listopad 01, 2011 1:40 pm    Předmět: Citovat

další rada pro sebevrahy Wink podkopněte si Pumy o minimálně 4 čísla a hoďte na to 17ky kola jako já Wink supr svezení Very Happy ...ne muj prispevek byl spíše k odreagovani Smile ale ted jsem si vlekl e30 na vleku a vzhledem k tomu ze se muze ject s vlekem 80km/h tak je to peknej vopruz, bůhví jak je to v Německu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt listopad 03, 2011 7:13 pm    Předmět: Re: bazary v Něm. Citovat

Greener napsal:
No nevím zda firma (bazar) v Něm. či jinde se dá ověřit, kdo jsou společníci-majitelé-jednatelé (Poláci, Turci, dokonce Rusi...?) v nějaké obdobě ARES či Justice.cz, jako je u nás. ...

No určitě něco podobného mají, ale ono už ti něco napoví personál. Jestli uslyšíš po telefonu čistou echt Němčinu, tak by to mohlo být ok. Oni totiž Poláci i Turci nejčastěji najímají zase svoje krajany, než že by zaměstnávali rodilé Němce. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Greener
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.8. 2011
Příspěvky: 82
Bydliště: Prague 8 and 5

PříspěvekZaslal: so listopad 05, 2011 1:26 pm    Předmět: To: PUMAra Citovat

Vlekl jsi E30 to myslíš jako nějakou řadu BMW?
No já bych rád venku koupil Pumu se kterou dojedu po vlastní ose aspoň do K. Var či někam na naše území. A taky aby jela aspoň 130 (Smile))))
Naposledy když jsem takhle kupoval auto, zjistil jsem, že to nejede víc jak 100 (do kopce),netáhne hrozně čadí - i žere naftalínu. Když jsem ho zkoušel, bylo to ve městě, tak se to nedalo přes 80km/h moc hodnit a tudíž i poznat. Ropáček nakonec skončil tak, že je stále v provozu, naučili jsme ho postupně jezdit, ač se zpočátku vzpínal a zhasínal, na různé kuchyňské pomeje, přefiltrované zbytky olejů a to i motorových vyjetých (karbon nekarbon) a když byla nouze tak friťák nakoupený ještě na podzim 2009 za 17 v Tescu (přesně 16.7 páč 3ks byly za 50).Je to k nevíře, co předkomůrka zastaralá a litin.blok motoru typu KENT ještě překousne, pravda, doproručuji při takové stravě, kdy origo naftu auto vidí jednou za pár dní a to ještě po ránu chrtnutých pár litrů, aby se vůbec (od října) nastartovalo, častěji měnit oleják filtr, ideálně 1x za měsíc, zároveň i olej (stačí nejlevnější minerál splňující API CD, teď už bych tam přes léto na krátší jízdy po městě myslím stačil i CC), čili to jsou další investice 300-400 Kč/měsíc (ovšem při vyšším nájezdu tak 4-5 tis/měsíčně). No ale přes 100 na 5 do mírného kopce prostě nejede, nechtěl bych měřit ty tlaky...(v TP má ale psáno maximálku asi 150). Technickou prošel...Jinak zvláštní je že když píšu do Něm. na ty maily kvůli Pumám, nikdo se neozývá zpět, asi by to rádi prodali u nich, když vidí Praha, CZ, asi je to moc nebere...A volat se mi tam nechce, zvlášť když jde o bazary - a soukr. majitelé mají často uvedeny právě jen ty maily...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund