Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Ženská jako doplněk k tuningovému srazu
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Ženská jako doplněk k tuningovému srazu
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1965
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: čt listopad 02, 2006 11:37 am    Předmět: Ženská jako doplněk k tuningovému srazu Citovat

něco rad pro něžné polovičky na srazech - mě se to líbilo tak si taky počtěte

Ženská jako doplněk k tuningovému srazu

Už se vám někdy stalo, že jste se dostaly někam a vůbec jste nechápaly, proč tam jste, co tam děláte, co tam budete dělat a jaký to má všechno smysl? Tak přesně takové jsou tuningové srazy, které naši miláčci tolik zbožňují. O tom, jak se na sraz připravit a co od něj, milé dámy, můžete čekat, si přečtěte právě teď a tady. Takže dopnout koženou bundičku, přetřít rty rudou rtěnkou a rozpustit vlasy. Připravit, pozor, bude to jízda!!!

Definice a snaha porozumět

Co si budeme povídat, nejoblíbenější hračkou chlapa je auto. Pak je fajn mít po boku nějakou kočenku, a když se k tomu přidá ještě pivo, sex a počítačová hra, tak jsme vlastně shrnuly smysl chlapského života. Ale to už jsme někde jinde. Když aspoň něco z toho chlap má, je fajn se s tím pochlubit. A od toho jsou tu občas místa, kde se sejdou stovky takových vychloubačů. Speciálně pro tuto příležitost si dají přezdívku, většinou má něco společného s rychlostí, výkonem nebo zní minimálně drsně.

Zásada číslo jedna: takových dvacet metrů před vjezdem na letiště (zde se většinou srazy konají) nahoďte drsnej škleb. Musíte prostě vypadat a tvářit se tak, že vám patří celý svět. To si pamatujte a bez toho na sraz nechoďte. Připravte se na to, že se tak tváří všichni. A snaha porozumět? Ta je naprosto zbytečná.

Miláčku, musíš si vystoupit, jsi moc těžká

Jednou z nejoblíbenějších a možná i přímo nejoblíbenější disciplínou na celém tom tuningovém dovádění jsou sprinty. Vysvětlení: na pomyslnou čáru se postaví dva drsňáci v ještě drsnějších autech. Mezi nimi stojí slečna (zde záleží na tom, o jaký sraz jde, kvalita slečny je přímou úměrou v závislosti na kvalitě tuningového srazu). Slečna zde zastává místo startovací pistole. Start je obdobou spartakiády. Slečna zvedne ruce do upažení, následně do vzpažení a následně mávne jakoby říkala "tak už jděte k čertu".

A na to drsňáci přimáčknou pedál plynu k podlaze, pustí spojku, motory začnou řvát a auta ve velkém oblaku dýmu mizí v dálce. Většinou to bývá 400 nebo 200 metrů. Kdo vyhraje, je King, asi tak na deset vteřin, než se na start postaví další drsňáci. Tady si slečny pamatujte, že pokud na startu stojí vaše drahá polovička, musíte fotit, natáčet, obdivovat a být 100% přesvědčená, že jen ten váš vyhraje. Upozorňuji, že je třeba vychytat a zdokumentovat právě start (i přes ten hnusný oblak kouře) nebo se váš miláček bude zlobit. A dejte si pozor na zakryté objektivy, příliš vzdálený zoom nebo prst před čočkou foťáku. Následně utíkejte ke svému drahému, zulíbejte ho k smrti a vyjádřete obdiv nad jeho nezapomenutelnou jízdou. Oni to potřebují.

A proč si musí ženská před sprintem vlastně vystoupit z vozu? I když vážíte třeba 38 kilo, prostě musíte ven. Tady platí zase pravidlo čím méně tím lépe. Tuningoví nadšenci nevyhodí z auta jen svoji přítelkyni, ale jsou schopni vykuchat z auta zadní sedačky, repráky, koberečky, rezervu, skla vyměnit za plast, oddělat aspoň jedno světlo, jedou bez rádia a samozřejmě bez vaší kabelky... A to všechno pro těch deset vteřin slávy...

Jak se obléci

Velmi důležitou záležitostí je to, jakou roli tam vlastně hrajeme my, ženy a dívky. Myslím, že vám to dojde samotným. Jsme prostě okrasa, ozdoba, doplněk, ocásek... Říkejme tomu jakkoliv. Musíme se samozřejmě také jako ozdoba vypadat a tvářit se tak. Ale myslím si, že oblékání na sraz je velmi jednoduché. Pokud jste blondýnka, máte to ještě jednodušší.

Takže: v podstatě jde o uniformu, při které je třeba dodržovat dvě základní pravidla. První pravidlo říká: co můžete ukázat, ukažte. Jinými slovy: ráno sáhněte po tričku s vééééééélkým výstřihem a k tomu si vezměte sukýnku, která končí tam, kde začínají vaše stehna. Druhé nepsané pravidlo říká, že ať je třicet stupňů nebo deset pod nulou, vždy dodržte pravidlo číslo jedna.

Naštěstí žádné vědomosti se od vás neočekávají. Takže pokud si spletete zadní spojler s bojlerem a čísla jako jedna osm turbo dvacet vé a dvěstě pé es vám nic neříkají, tak si s tím nelamte hlavu. To jsou jen symboly, kterými se výhradně mužské polovičky na takových srazech dorozumívají.

Drobná rada a poučení na závěr

Připravte se, že tuningový sraz není návštěva u tchýně. Neutečete po deseti minutách a na jehlových podpatcích budete muset vydržet minimálně 4 až 5 hodin. Zvolte proto takové jehláče, ve kterých nebudete tolik trpětSmile

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt listopad 02, 2006 1:06 pm    Předmět: Citovat

pravdivej a skvěle napsanej článek Very Happy Very Happy
věta : "Miláčku, musíš si vystoupit, jsi moc těžká " je víc, než přesná Very Happy Very Happy Very Happy

kde jsi to sehnal ?

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1965
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: čt listopad 02, 2006 1:58 pm    Předmět: Citovat

Na tuning-foru kde jinde. Byl tam na to velkej odkaz, tak jsem to sem taky přihodil.
_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: čt listopad 02, 2006 10:00 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:27 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: pá listopad 03, 2006 12:02 pm    Předmět: Citovat

SUPER Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ace
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2006
Příspěvky: 434
Bydliště: Holice

PříspěvekZaslal: pá listopad 03, 2006 1:30 pm    Předmět: Citovat

tak to pak jo Razz Razz Very Happy Very Happy Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Pumička
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 5.3. 2006
Příspěvky: 84
Bydliště: Smržovka

PříspěvekZaslal: pá listopad 03, 2006 3:29 pm    Předmět: Citovat

Musím říct ,že je to fakt dobrý Mr. Green , ale co by jste bez nás dělaly. Wink
_________________
Puma -1,4 16V
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: út leden 02, 2007 7:37 pm    Předmět: Citovat

tak to jo... velmi vystizne. diki bohu moja holka rozumie tym nasim skratkam a dokonca ju to aj bavi....


p.s.: ako viete svoju pumicku som min. rok roztriezkal o svodidla a stlpy,
cca do 2tydnu uz mi vide zo servisu(sice to uz bude "smieska inych pumiciek" a zaujmavych mimotovarnych uprav).... potom hodi clanok

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: út leden 02, 2007 7:44 pm    Předmět: Citovat

Mircelo napsal:
...zaujmavych mimotovarnych uprav...


tak to uz se na clanek moooc tesim Smile

_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1965
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: út leden 02, 2007 8:59 pm    Předmět: Citovat

Mircelo napsal:
tak to jo... velmi vystizne. diki bohu moja holka rozumie tym nasim skratkam a dokonca ju to aj bavi....


p.s.: ako viete svoju pumicku som min. rok roztriezkal o svodidla a stlpy,
cca do 2tydnu uz mi vide zo servisu(sice to uz bude "smieska inych pumiciek" a zaujmavych mimotovarnych uprav).... potom hodi clanok

Paráda Super . Pořád stejná motorizace?

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: čt leden 04, 2007 1:45 am    Předmět: Citovat

Johnik napsal:


Paráda Super . Pořád stejná motorizace?



jj som spriazneny so svojou 1.4= mala poistka(3900SK/rocne),malo najazdene(iba 70000km) a na objem s miniupravami velmi vykonny motor...

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund