Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá květen 20, 2011 5:47 pm Předmět: |
|
|
taky se těšim doufám že mas v planu nejaky promo videi StradaPumy
|
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne květen 22, 2011 7:42 pm Předmět: |
|
|
Libova fotka jen tak dal foť foť toč videa toč ffakt pěknej projekt:) jsem zvědav na první natočení motoru a 0-100km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
|
Návrat nahoru |
|
Jonage Puma Driver
Registrace: 23.2. 2010 Příspěvky: 212 Bydliště: Jablonec nad Nisou, Praha
|
Zaslal: st květen 25, 2011 8:01 am Předmět: |
|
|
To bude uplně závodní stroj.... Paráda... nejvíc se mi líbí to sání....
To je prostě paráda, co jsi z pár trubek dokázal udělat.
Jinak se chci zeptat, z technickýho hlediska, jak to sání funguje? je to taková velká bedna a co do ní vede za vstupy, bude tam turbo?
|
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: st květen 25, 2011 8:21 am Předmět: |
|
|
To sani je jen velky zasobnik vzduchu, takze kdyz se na to slapne, tak motor ma vzdy idealni mnozstvi vzduchu na jizdu, tudiz bude lepe reagovat, dalsi vec je, ze asi skratil cestu vzduchu..., zadne turbo
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: st květen 25, 2011 10:19 am Předmět: |
|
|
Ze jsem skratil cestu je asi lepsi ne ? Zavodaky nemaj treba vubec zadny a funguje to nejlip, si vem dlouhy brcko parkrat ho ohni a natahni a pak vem kratky a rovny a kde lip natahnes ? Cim kratsi cesta tim je to lepsi bych rekl ja. Je to atmosfera tak ze to funguje podtlakem tak ze vsechny ty ohyby musi motor prekonat u turba tu je jedno, tak to tlaci tlak.
O turbu premyslim ale asi ne na seriovej motor, no nechme se prekvapit co casem vytvorim
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 25, 2011 7:27 pm Předmět: |
|
|
CHapu taky bych nechtěl řezat do haupny, ale když jedu rychle a v tomdle počasí ještě tak je pod haupnou fakt hic jinak nastrojení fakt hezký!!
|
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: st květen 25, 2011 7:30 pm Předmět: |
|
|
No tak to urcite, ale kdyz prsi tak tam tece a v zime taky zadnej slagr, ja myslim ze to naporove sani tam bude tlacit dost vzduchu
Jinak dikes
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 25, 2011 7:36 pm Předmět: |
|
|
ten déšť a ta zima už tuplem bude fakt na prd no ale něco by to chtělo alespoň na odvětrání, popřípadě něco jako má sti jen dírou do zadu a nižší kamarád to ma na civicu (300koní)a dost to chválí.. jak dlouho ti to ještě bude trvat? nemůžu se dočkat
|
|
Návrat nahoru |
|
tom237 Puma Owner
Registrace: 14.2. 2011 Příspěvky: 63 Bydliště: Zbiroh
|
Zaslal: st květen 25, 2011 8:31 pm Předmět: |
|
|
Fakt nadhera, klobouk dolu...
|
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: st květen 25, 2011 9:42 pm Předmět: |
|
|
No nejsem žádnej odborník na dynamiku kapalin, ale délka sání (spolu s průměrem, rychlostí vzduchu a jeho vířením) má docela zásadní vliv na chování motoru. Od začátku tvýho vlákna mi vrtá hlavou jestli to máš nějak spočítaný nebo ne. Protože kratší samozřejmně neznamená lepší.
Dlouhé sání zvyšuje točivý moment a zlepšuje reakce motoru v nízkých otáčkách a naopak krátké saní je výhodnější pro vysoké otáčky.
Dále jsou taky v sání různé slepé a reznonanční komory které především zajišťují optimální plnění všech válců za všech podmínek.
Určitě to není taková sranda a výrobci určitě vědí, proč používájí sání s promněllivou délkou a různé swirl klapky.
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt květen 26, 2011 2:34 am Předmět: |
|
|
No fýzle to je slovo do pranice
|
|
Návrat nahoru |
|
|