Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Bigworm Puma Driver
Registrace: 16.6. 2006 Příspěvky: 244
|
Zaslal: út březen 01, 2011 12:02 am Předmět: |
|
|
No ja se ve flockovani nevyznam ale obsit urcite nepujde
koukni treba sem o co jde
Kód: | http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php?f=86&t=48974&start=120 |
|
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: út březen 01, 2011 8:13 am Předmět: |
|
|
i ty moje lemy z golfu jsou krute neprakticke a navic se mi ani moc nelibi...
|
|
Návrat nahoru |
|
Jonage Puma Driver
Registrace: 23.2. 2010 Příspěvky: 212 Bydliště: Jablonec nad Nisou, Praha
|
Zaslal: út březen 01, 2011 12:28 pm Předmět: |
|
|
Btw: Teda, neni nad to se bavit k tématu, o kterém topic je.. Že?
Já ti s tou palubkou fandim... Moc se mi to líbí, udělal bych to stejně... Popř. to potáhnout kůží z čistě praktickýho hlediska - prach, údržba..
Problém je podle mě s tvarem tý palubky, která je dost zakulacená.. Ale odborný autočalounictví by to podle mě mohlo zvládnout...
Tak co půjdeš do toho? Pokud by to bylo vyzkoušený, začal bych o tom asi silně uvažovat... Protože palubku máš stále na očích a takovýhle obšití by najednou zvedlo dojem a pocit z interiéru rapidně nahoru. Akorát by to potom chtělo stejným stylem obšít tapecy, popř. volant a osadit nějaký lepší sedačky, třeba ty recara...
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út březen 01, 2011 7:21 pm Předmět: |
|
|
Teď mi mimochodem odepsali z autočalounictví a přešití palubky a dveřních výplní vyjde na 10 000,- hrubý odhad..koženkou,... docela raketa
|
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: st březen 02, 2011 11:40 am Předmět: |
|
|
Co ta natom pobavilo ?
|
|
Návrat nahoru |
|
Jonage Puma Driver
Registrace: 23.2. 2010 Příspěvky: 212 Bydliště: Jablonec nad Nisou, Praha
|
Zaslal: st březen 02, 2011 6:08 pm Předmět: |
|
|
10no, to jsem tak čekal... přidej ještě zadní sedačky... no Je to dost, ale byl by to luxus Karbon se mi líbí, i když nějaký chromový prvky by taky nebyly špatný... Sedačky jsou super... na kolik by takový přišly???
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st březen 02, 2011 7:39 pm Předmět: |
|
|
je to pekelně drahý na to, že jsem za pumu dal 1390€ takže to asi vidim na černej flok s bílým carbonem, dveře taky v černym floku s bílým karbonem místo výplní a zadní sedačky počkaj
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt březen 03, 2011 12:54 am Předmět: |
|
|
WaynE napsal: |
Co ta natom pobavilo ? |
airbackneboli vzduchzpět
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Falcon Puma Owner
Registrace: 15.7. 2010 Příspěvky: 64 Bydliště: Louny
|
Zaslal: čt březen 03, 2011 2:59 pm Předmět: |
|
|
K tématu poradím jen to, materiál a barvu vybírej pečlivě. Palubní deska je maximálně exponovaná slunečnímu světlu a výkyvům teplot, takže materiál potažení musí mít automotive standard - jinak bude měnit barvu (šisovat se), praskat vlivem teplotní roztažnosti (zvlášť levnější koženka - pořád je to jen PVC nastříkané na textilii; nicméně, koženek existuje mnoho druhů a ty kvalitní předčí ve vlastnostech i levnější kůži) a další nechutnosti.
Černá, matná barva je nejlepší; čím lesklejší a výraznější, tím se líp zrcadlí v čelním skle.
_________________ <i>Když mi bylo šest, měl jsem mnoho přání, ale nebyly prachy... Teď prachy jsou a šest je mi pořád.</i> |
|
Návrat nahoru |
|
Sajmon.Fenix Puma Driver
Registrace: 7.4. 2006 Příspěvky: 239 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: so březen 05, 2011 12:18 am Předmět: |
|
|
Demontáž palubovky byla celkem sranda, i když myslím, že kdybych to dělal podruhý, tak mi to zabere polovičku času, víceméně je tam jen pár šroubů, který stačí vytáhnout. Pak už jen zpětná montáž, kde je trochu práce z kabelovým svazkem, co je za palubkou, pač přez čelní sklo je tam blbej přístup. Ale celkově bych se toho nebál¨. Spíš jestli se to vyplatí finančně, pač veškerý práce s palubovkou sou celkem náročný.
_________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
|