Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá leden 28, 2011 7:07 pm Předmět: Katalyzátor vs. Trubka |
|
|
Má tu někdo kus trubky místo katíku? Chci si ji tam navařit a chci si vyslechnout kritiku, výhody popřípadě tloušťku, průměr a délky trubky.
Dík |
|
Návrat nahoru |
|
july Puma Racer
Registrace: 5.5. 2007 Příspěvky: 586 Bydliště: Sabinov
|
Zaslal: so leden 29, 2011 12:04 pm Předmět: |
|
|
..co od toho ocakavas? zvisenie vykonu?zabudni,akurat problem na STK,ja mam komplet ladeny vyfuk a ziadny citelny narast vykonu sa nekonal _________________ ..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ... |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so leden 29, 2011 1:47 pm Předmět: |
|
|
čekám spíš jen takovej ten ječák pěknej zvouček kterej nebude tak hlubokej spíš ječivej viz něco takového Kód: | http://www.youtube.com/watch?v=cOYsa00d094 |
A řekl bych že průběh výkonu by mohl bejt citelnější a reakce na plyn lepší,.. Co myslíš?
mod.edit: link mimo forum patri do code |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: ne leden 30, 2011 11:50 am Předmět: |
|
|
Nevím, co to udělá s Pumou, ale třeba MX-5 NA sériově bez katu má úžasnej zvuk...
U Pumy bych do toho, ale nešel, motor by měl mít odpor, navíc před technickou bys tam ten kat musel dát... |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: ne leden 30, 2011 2:26 pm Předmět: |
|
|
pokial ti funguje kat a nemas s tym problemy tak by som na to kaslal ak nie tak by som namiesto rury radsej kupil rezonator ten ma aj nejaky odpor zvuk lepsi a hlave vyzera ako katalizator takze minimalne policajti by si to nevsimli a na stk podla toho na koho narazis. Aj tak tu vacsina ludi chodi na stk za "vsimne"
inak najviac ma seru takzvani eko aktivisti nech sa pozru na exhalaty vypustane Cinou, Indiou, USA potom su vsetky euro normy na prd akurat sa na tom niekto potrebuje nabalit _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne leden 30, 2011 3:56 pm Předmět: |
|
|
STK neřešim dělám ji bez auta za pár korun:) a dostatečnej odpor tam snad zajisti stredovej tlumic vejfucku:) nebo co myslíte, že by mohlo způsobit nedostatečnej odpor ? padajicí volnoběh? jak vubec vypada vnitřek stredovyho tlumice je to labyrint? díkec |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: po leden 31, 2011 7:16 pm Předmět: |
|
|
doslechl jsem se, že záměnou místo katalizátoru byl dán rezonátor a u Lancie 66kW byl nárust výkonu až překvapující...tak nevím jak u pumy ale do truby bych určitě nešel spíš ten rezonátor |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 31, 2011 8:15 pm Předmět: |
|
|
nebude to mít ten debilný hlubokej zvuk když tam dám rezonator? |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: po leden 31, 2011 8:21 pm Předmět: |
|
|
no zvuk sa urcite zmeni ale asi to bude zavisiet od konkretneho druhu rezonatora a samozrejme na kazdom type auta to bude zniet inak.
Inak celkom by ma zaujimalo ci nebude mat vyhodenie katu vplyv na spotrebu. Myslim tym zvysenie _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver
Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: po leden 31, 2011 8:22 pm Předmět: |
|
|
známá to měla na Renaultu a zvuk byl spíš křilavý plechový reonující |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: po leden 31, 2011 9:21 pm Předmět: |
|
|
mam po katalizatoru jenom obal pak jen dlouhou trubku a sport konec a pohoda kazdy rika ze to ma pekny zvuk! _________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út únor 01, 2011 11:55 am Předmět: |
|
|
takže to mas vykuchanej kat, pak místo stredovyho tlumice rouru a misto zadniho tluice sport. koncovku?? to musí dělat kurva bordel to může znít fakt supr nemáš někde video se zvukem to by mě moc zajímalo |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út únor 01, 2011 12:24 pm Předmět: |
|
|
hlavně bez katu to krásně střílí do vejfucku při puštění plynu z vyších otáček i love that sound _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út únor 01, 2011 12:43 pm Předmět: |
|
|
jakej je průměr u katu? mám 1.7 začnu shánět trubky nebo rezonatory:) |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: út únor 01, 2011 10:26 pm Předmět: |
|
|
ne sport koncovku ale sport konec jako posledni tlumic teda jestli se tomu tak da rikat zvuk to ma opravdu dobry zitra ti to muzu nahrat uvidime jeste sem kutil takovou vychytavku konec je vlastne jen valec ve kterem je vata a perforovana trubka premyslel jsem ze bych do te perforovane trubky nacpal obyc trubku aby to jakoze vyradilo konec ale to jenom tak kdybych cetel delat bordel! _________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|