Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Katalyzátor vs. Trubka
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Katalyzátor vs. Trubka Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá leden 28, 2011 7:07 pm    Předmět: Katalyzátor vs. Trubka Citovat

Má tu někdo kus trubky místo katíku? Smile Chci si ji tam navařit a chci si vyslechnout kritiku, výhody popřípadě tloušťku, průměr a délky trubky.
Dík Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: so leden 29, 2011 12:04 pm    Předmět: Citovat

..co od toho ocakavas? zvisenie vykonu?zabudni,akurat problem na STK,ja mam komplet ladeny vyfuk a ziadny citelny narast vykonu sa nekonal Sad
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so leden 29, 2011 1:47 pm    Předmět: Citovat

čekám spíš jen takovej ten ječákSmile pěknej zvouček kterej nebude tak hlubokej spíš ječivej Cool viz něco takového
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=cOYsa00d094

A řekl bych že průběh výkonu by mohl bejt citelnější a reakce na plyn lepší,.. Co myslíš? Smile

mod.edit: link mimo forum patri do code
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: ne leden 30, 2011 11:50 am    Předmět: Citovat

Nevím, co to udělá s Pumou, ale třeba MX-5 NA sériově bez katu má úžasnej zvuk...

U Pumy bych do toho, ale nešel, motor by měl mít odpor, navíc před technickou bys tam ten kat musel dát...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Lucius
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvky: 455
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: ne leden 30, 2011 2:26 pm    Předmět: Citovat

pokial ti funguje kat a nemas s tym problemy tak by som na to kaslal ak nie tak by som namiesto rury radsej kupil rezonator ten ma aj nejaky odpor zvuk lepsi a hlave vyzera ako katalizator takze minimalne policajti by si to nevsimli a na stk podla toho na koho narazis. Aj tak tu vacsina ludi chodi na stk za "vsimne" Smile

inak najviac ma seru takzvani eko aktivisti nech sa pozru na exhalaty vypustane Cinou, Indiou, USA potom su vsetky euro normy na prd akurat sa na tom niekto potrebuje nabalit

_________________
Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne leden 30, 2011 3:56 pm    Předmět: Citovat

STK neřešim dělám ji bez auta za pár korun:) a dostatečnej odpor tam snad zajisti stredovej tlumic vejfucku:) nebo co myslíte, že by mohlo způsobit nedostatečnej odpor ? padajicí volnoběh? jak vubec vypada vnitřek stredovyho tlumice je to labyrint? Cool díkec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Lotr
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 3.10. 2010
Příspěvky: 306
Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava

PříspěvekZaslal: po leden 31, 2011 7:16 pm    Předmět: Citovat

doslechl jsem se, že záměnou místo katalizátoru byl dán rezonátor a u Lancie 66kW byl nárust výkonu až překvapující...tak nevím jak u pumy ale do truby bych určitě nešel spíš ten rezonátor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 31, 2011 8:15 pm    Předmět: Citovat

nebude to mít ten debilný hlubokej zvuk když tam dám rezonator? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Lucius
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvky: 455
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: po leden 31, 2011 8:21 pm    Předmět: Citovat

no zvuk sa urcite zmeni ale asi to bude zavisiet od konkretneho druhu rezonatora a samozrejme na kazdom type auta to bude zniet inak.

Inak celkom by ma zaujimalo ci nebude mat vyhodenie katu vplyv na spotrebu. Myslim tym zvysenie

_________________
Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lotr
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 3.10. 2010
Příspěvky: 306
Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava

PříspěvekZaslal: po leden 31, 2011 8:22 pm    Předmět: Citovat

známá to měla na Renaultu a zvuk byl spíš křilavý plechový reonující Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: po leden 31, 2011 9:21 pm    Předmět: Citovat

mam po katalizatoru jenom obal pak jen dlouhou trubku a sport konec a pohoda kazdy rika ze to ma pekny zvuk!
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út únor 01, 2011 11:55 am    Předmět: Citovat

takže to mas vykuchanej kat, pak místo stredovyho tlumice rouru a misto zadniho tluice sport. koncovku?? Shocked to musí dělat kurva bordel Very Happy to může znít fakt supr nemáš někde video se zvukem to by mě moc zajímalo Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: út únor 01, 2011 12:24 pm    Předmět: Citovat

hlavně bez katu to krásně střílí do vejfucku při puštění plynu z vyších otáček Wink i love that sound Cool
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út únor 01, 2011 12:43 pm    Předmět: Citovat

jakej je průměr u katu? mám 1.7 Smile začnu shánět trubky nebo rezonatory:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: út únor 01, 2011 10:26 pm    Předmět: Citovat

ne sport koncovku ale sport konec jako posledni tlumic teda jestli se tomu tak da rikat Very Happy zvuk to ma opravdu dobry zitra ti to muzu nahrat uvidime Smile jeste sem kutil takovou vychytavku konec je vlastne jen valec ve kterem je vata a perforovana trubka premyslel jsem ze bych do te perforovane trubky nacpal obyc trubku aby to jakoze vyradilo konec ale to jenom tak kdybych cetel delat bordel!
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund