Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Nestartuje
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Nestartuje
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Boža
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 3.5. 2006
Příspěvky: 14
Bydliště: Nýřany(Plzeň-sever)

PříspěvekZaslal: pá květen 19, 2006 7:28 am    Předmět: Nestartuje Citovat

Mam takovej problém. Občas se stane, že když chci nastartovat, tak starter vůbec nereaguje. Ani se neotočí. Ale stalo se mi to zatim jenom asi pětkrát. Tak otevřu kapotu zahejbu všema kabelama, zkusim nastartovat a nic. Takhle to dělam dokud se nechytne. Tak nevim jestli je to v kabelech a nebo v něčem jiném. Nemáte s tim někdo zkušenost? Dík
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá květen 19, 2006 7:33 am    Předmět: Citovat

Baterie je OK ?
_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: pá květen 19, 2006 9:40 am    Předmět: Citovat

To jsem byl já, se omlouvám, asi sem se zapoměl přihlásit Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: pá květen 19, 2006 11:06 am    Předmět: Citovat

takto pravdepodobne blbe imobilizer pripadne bateria nema dobry kontakt.

Ak imobilzer nerozozna kluc da sa odomknut volant zapnu sa kontrolky ale starter nepotoci....

_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: pá květen 19, 2006 11:13 am    Předmět: Citovat

Zase já Embarassed , snad se polepším. Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: pá květen 19, 2006 6:23 pm    Předmět: Citovat

Jeden kamoš měl taky problémy se starterem, že to cvaklo a nic, nakonec to byly uhlíky, tak mylím, že to bude něco takovýho.
_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Boža
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 3.5. 2006
Příspěvky: 14
Bydliště: Nýřany(Plzeň-sever)

PříspěvekZaslal: so květen 20, 2006 10:33 pm    Předmět: Citovat

kontrolky pohasínají jako při normálním startování s úpěšným koncem. dioda bliká jasně červeně. Takže i to by mělo být v pořádku, ale pro jistotu baterii v klíči vyměním. zkusím kouknout na ty kabely a v nejhorším případě na ten startér. díky za rady Puma FOREVER
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne květen 21, 2006 8:56 am    Předmět: Citovat

Baterii v klíči rozhodně měnit nemusíš. Ta s tím nemá nic společného. Imobilizér je pasivní systém (resp. funguje na základě indukčnosti)

A víš 100%, že je tvá baterie OK ? Mně loni na podzim se Puma při startu chovala úplně stejně, dal jsem novou baterii a je po problémech. Zkus se mrknout taky na kontakty, případně očistit od rzi a toho bílého prášku, namazat kontakty.

Pak bych to zkusil proměřit.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: po květen 22, 2006 9:02 am    Předmět: Citovat

Boža napsal:
dioda bliká jasně červeně.


A není chyba v tom? Jestli se nemýlím, měla by dioda po zasunutí klíčku a jeho rozpoznání na cca 3 sec. zasvítit trvale a pak zhasnout.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kdo
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 26.4. 2006
Příspěvky: 141
Bydliště: kousek nad Prahou

PříspěvekZaslal: po květen 22, 2006 9:07 am    Předmět: Citovat

MAd napsal:
A víš 100%, že je tvá baterie OK ? Mně loni na podzim se Puma při startu chovala úplně stejně, dal jsem novou baterii a je po problémech. Zkus se mrknout taky na kontakty, případně očistit od rzi a toho bílého prášku, namazat kontakty.

Pak bych to zkusil proměřit.


MAd má pravdu, ale záleží, kdy se ta závada projevuje. Pokud je aku těsně před smrtí, tak snese startování nějakou kratší dobu po vypnutí motoru, ale např. druhý den (a může to být i kratší doba) už ani ťuk z důvodu samovybití. Pokud se to ale projeví tak, že třeba pár dní stojí, nastartuje, jezdí a najednou to nejde, pak bych opravdu hledal jinde. Podle popisu závady jsem vyrozuměl, že když se mu nedaří nastartovat, pokus opakuje a najednou se to zdaří. Pokud by Aku byl vybitý, prostě už nenastartuje. Kondice Aku se dá zjistit i tak, že při startování (i tom nepovedeném) zapneš dálková světla a třeba ventilátor (kvůli odběru) a sleduješ, jak to pohasne při zapnutí startéru. Píšeš, že kontrolky moc nepohasnou, to by svědčilo o jeho dobré kondici.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: po listopad 13, 2006 6:42 pm    Předmět: Citovat

intr napsal:
Ahoj lidi,
mám stejnej problém. Příjdu k auto, strčím klíček, začne jít rádio atd. Jakmile začnu startovat, kontrolky které mají zhasnout tak zhasnou, rádio zahasne, ale to je vše - startér nezačne točit. Stalo se mi to zatím dvakrát. Podařilo se mi to odstranit tak, že jsem po rozdělání pojistkové skříňky u baterky v motoru zahejbal s pojistkama a poťukal relátka. Ale při druhém selhání jsem kolem auta běhal asi deset minut, což už mně začíná dost zarážet.

Milan
Tak to by mohl být třeba imobilizér. Jestli náhodou nemáš na klíčích nějákej kovovej přívěšek, co se mu plete v cestě Idea


klice.JPG
 Komentář:
 Velikost:  9.81 kB
 Zobrazeno:  10379 krát

klice.JPG



_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.12 sekund