Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ysthe Puma Novice
Registrace: 26.9. 2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: so září 26, 2009 1:13 pm Předmět: |
|
|
Tohle stejný se mi stalo asi týden poté, co jsem si dovezl Pumu domů Ve Fordu jsem koupil originál celého toho plastového dílu a nechal to vyměnit. Chtěli za to asi 1000,-
|
|
Návrat nahoru |
|
ysthe Puma Novice
Registrace: 26.9. 2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so září 26, 2009 1:34 pm Předmět: |
|
|
Zatím jsem improvizovaně zkusila nastavit tu redukci, ale vznikl problém s přehříváním motoru po dolití chladící směsi. Zkoušela jsem ji nechat běžet na volno - četla jsem že pumy mají automatické odvzdušňování - ale nic nepomohlo, tak nevím ... termostat, nebo vodní pumpa. Každopádně voda se vůbec nedostane do chladiče ...
|
|
Návrat nahoru |
|
kuku Puma Owner
Registrace: 24.2. 2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so září 26, 2009 2:31 pm Předmět: |
|
|
Ak ti možem poradit ta to vymeň za nove, čoskoro sa to rozpadne celé ako mne.Pri odvzdušnovaní nalej vodu po maximum,trochu postláčaj tie hrube hadice od chladiča oka keby si pumpovala, vyrovnávaciu nadobku maj ale otvorenú, naštartuj, dolievaj vodu a kontroluj teplotu vody. A možeš ešte zapnut kurenie aby sa voda dostala aj do radiatora. Ak sa voda v nádržke ustály,zavri ju a je to sem tam ešte skontroluj hladinu vody a teplotu.
|
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: so září 26, 2009 4:29 pm Předmět: |
|
|
je to ventil topení.čeká to každýho majitele Pumy(fiesty).určitě kup novej protože když ho seženeš někde použitej tak tě to čeká za rok znova a představ si že si někde 200km od baráku.za to těch 1000Kč nestojí.
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
ysthe Puma Novice
Registrace: 26.9. 2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so září 26, 2009 4:37 pm Předmět: |
|
|
Ten venil topení by seděl, protože pumí netopí.
Takže servis a nechat to vyměnit celý..
díky moc za radu
|
|
Návrat nahoru |
|
Hudson Puma Driver
Registrace: 28.9. 2008 Příspěvky: 137 Bydliště: Horehledy
|
Zaslal: so září 26, 2009 5:54 pm Předmět: re |
|
|
jj jako me....koupit nove a vyměnit,jde to pěkně ztuha..blbý přístup,ale trocha šikovnosti a je to ok.pak odvzdušnit.......
|
|
Návrat nahoru |
|
milopet Puma Owner
Registrace: 26.3. 2006 Příspěvky: 86 Bydliště: Karviná
|
Zaslal: ne září 27, 2009 10:14 am Předmět: |
|
|
ysthe napsal: | problém s přehříváním motoru po dolití chladící směsi. Zkoušela jsem ji nechat běžet na volno - četla jsem že pumy mají automatické odvzdušňování ... |
Já měl ten samý problém, jen na volnoběh se přehřívala,ale pak jsme ji drželi ve vyšších otáčkách a pomohlo to.
_________________ C-Max 1.6TDCi 80kW Ghia
Suzuki Burgman 400 23,5kW max.160km/h
1.3 16V 63kW 120Nm Toyota Corolla max. 195km/h
1.6D 40kW Golf I max.140km/h
1.7 16V VCT 92kW/125PS Ford Puma max.215km/h
1.3 No Comment 136 Škoda Rapid max.150km/h |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: ne září 27, 2009 3:03 pm Předmět: |
|
|
tak na tohle si myslim opravdu servis není potřeba
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
satan77 Puma Driver
Registrace: 29.12. 2008 Příspěvky: 229 Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)
|
Zaslal: ne září 27, 2009 5:01 pm Předmět: |
|
|
Mne sa stalo presne toto isté a musel som meniť elektromagnetický ventil čo je za tou hadicou pod čelným sklom. Aj s robotou v servise cca 80€. Inak ten ventil stojí asi do 50€.
Kód: | http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3156&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
_________________ Ja to auto milujem |
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: ne září 27, 2009 8:49 pm Předmět: |
|
|
Měnil jsem ventil topení asi před 2ma měsícema. Není to vůbec složitý. Celkem brnkačka....určitě to zvladněš, nebo někdo z kamarádů co je trošku šikovnej.
Je celkem šikovný, pokud máš klimu, jelikož se tam dost blbě může protože ty hadice co vedou od motoru jdou přes ventil a pokračujou dál. Blbě se to pak odpojuje, tak je lepší sundat tu přepážku ve kterej ten ventil drží. Je to pár šroubů, ale pozor, jeden je celkem pěkně schovanej pod nádobou na chladící kapalinu. Tu musíš sundat taky. Já jí ani neodpojoval. Jen jsem jí odšroubova a sundal z toho zášprclíku a přivázal do vzduchu.....
Tak good luck...
|
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: pá říjen 02, 2009 8:59 pm Předmět: |
|
|
Ahoj. mám podobnej problém. Někde za přístrojovkou, asi v motorový části, mi jde takový zvuk divný zvuk (tůůůt). Teplota směsi se drží v normálu, ale když to udělá ten zvuk, tak si ručička klidně lehne jakoby byl motor studenej. A pak to zase udělá ten zvuk a ručička se zase vrátí. Dělá to čím dál častěji. Tak mě napadlo, jestli by to taky nemohl být nějaký ten ventil, ale autokelly nebo mjauto přímo elektromagnetický ventil nenabízej. Není to třeba termostat motoru nebo expanzní ventil ? Díky všem moc za radu.
|
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 8:14 am Předmět: |
|
|
Určitě to nebude to co je tu na fotce, tzn. ten ventil topení. Ten s tím nemá co společnýho. ale netušim co by to mohlo dělat. Snad někdo poradí...
|
|
Návrat nahoru |
|
satan77 Puma Driver
Registrace: 29.12. 2008 Příspěvky: 229 Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 4:00 pm Předmět: |
|
|
Ja som mal presne to isté, tiež sa mi tá hadica odlomila a ten ventil musel ísť tiež nový, asi sa zcvokol kvôli tej zlomenej hadici a samozrejme že sa ti prehrieva, lebo nie je odvzdušnená. Či sa odvzdušňuje automaticky, to neviem, ale ak ti bude stúpať teplota vody, tak zastav a otvor víko od nádobky na vodu a keď to spravíš asi 5-6 krát, tak sa to pekne odvzdušní
_________________ Ja to auto milujem |
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 7:13 pm Předmět: |
|
|
To by asi nevysvětlovalo to padání ručičky ne? A přehřívat by se to taky nemělo. Teda jestli si ty dvě hadice co vedou do ventilu topení propojil. Jestli né, tak bych s tím asi ani radši nejezdil ne?
Jinak pumka se odvzdušňuje opravdu sama.....stačí jí nastartovat na chvíli a nechat otevřený víčko od nádržky.
|
|
Návrat nahoru |
|
|