Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
douda Puma Driver
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: čt srpen 27, 2009 9:17 pm Předmět: Blinkry |
|
|
Zhruba už měsíc mi zlobí směrovky a, postupně se to zhoršuje. Někdy fungují jako zamlada, ale někdy můžu páčku málem ulomit, a nazabliká a nezabliká. Stejně tak zlobí i varovné blinkry.
Připadá mi to jako by byl někde v okolí páček na volantu špatný kontakt. Jde něco rozebrat, pročistit kontakty, prostříknout Kontaktolem nebo něco podobného? Nebo to nemá cenu, a rovnou se koukat po nových nebo zánovních dílech?
Zdálo se mi, že tady někdo už něco podobného řešil, ale nepovedlo se mi to najít ...
Je to pitomá závada, když to přestane blikat ve městě za provozu, tak je ke karambolu kousek ... |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: čt srpen 27, 2009 9:23 pm Předmět: |
|
|
mel jsem uplne ten samej problem jako ty myslim ze ho mel i anubis. je to prerusovacem porid novej prerusovac a vsechno bude OK sedne ti to z lecjakeho forda ja jsem tam napriklad dal prerusovac z mondea myslim ze mam jeste nekde dalsi 2 z escorta a scorpia a je to vsechno stejne! |
|
Návrat nahoru |
|
douda Puma Driver
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 4:09 pm Předmět: |
|
|
OK, zkousím to. Kde ten přerušovač najdu? Tipuju správně pojistkovou skříňku? |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 8:13 pm Předmět: |
|
|
nene musis sundat plasty okolo bolantu! je to pod packou blinkru je takova cerna kostka (vypada to jako releee! |
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 10:34 pm Předmět: |
|
|
Stačí vyndat přerušovač, vzít kleště a ty 3 plochý kontakty trochu natočit do vrtule. Ja jsem je pro jistotu ještě osmirkoval na pájkou na ně natáhl tenkou vrstvu cínu. Pak to tam šlo nasadit kapku ztuha - pravda, ale kontakty dsedí pevně a bliká to jak nový. _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: so srpen 29, 2009 12:38 am Předmět: |
|
|
nebo jeste nez budes kupovat novej prerusovac tak ho zkus rozebrat ja to delal ted na srazu mel jsem vyklepanej kus dratu primo v tom relatku pripajkoval sem ho a vse je ok _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
douda Puma Driver
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 9:06 am Předmět: |
|
|
Tak přerušovač byl úplně v pořádku, měl jenom špatný kontakt. Tak jsem kontakty lehce zkroutil a zase mi to bliká jako o život
Pro podobné "mechaniky" jako já jsem udělal pár fotek, tak to sem časem přidám ...
Díky za rady všem |
|
Návrat nahoru |
|
|