Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MOTYL Puma Driver
Registrace: 7.4. 2007 Příspěvky: 103 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: st leden 02, 2008 5:01 pm Předmět: Aky akumulator? |
|
|
Nazdar Pumeri!!! Potreboval by som poradit. Mam dojem ze akumulator z Pumicky sa chysta do vecnych lovisk. Manzelka trenuje pred autoskolou a teda treba casto startovat a tak mi stale maze ciastkovy ukazatel km. Poradte mi prosim aky typ akumulatora odporucate a jeho parametre a na ako dlho ho pri vymene mozem odpojit aby som neresetol riadiacu jednotku. Diky za rady. |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: čt leden 03, 2008 10:32 am Předmět: |
|
|
Nazdar.Ja som mal v lete podobný problém,akurát s tým rozdielom že mne pôvodná baterka odišla úplne.Trochu som zainvestoval a kúpil som BOSH Silver plus 55 Ah (pôvodná mala 44 Ah) a absolútna spokojnosť.Môžem ti poradiť túto.Do plastového krytu vošla presne,ale musel som trošku prerobiť to uchytenie tou priečkou zhora,lebo je o niečo vačšia.Zlepšilo sa aj štartovanie a na pár rokov som zahojený :
edit: Ešte k tej výmene.Menil som ju sám.Starú som odpojil asi na jednu minútu a dal som novu a nič sa nestalo.Nespozoroval som žiadne problémy.
mod.edit: slouceny prispevky, pouzivej tlacitko edit _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
MiroPB Puma Driver
Registrace: 17.7. 2007 Příspěvky: 328 Bydliště: Považská Bystrica, Bratislava
|
Zaslal: pá leden 04, 2008 1:18 pm Předmět: |
|
|
Ja som menil tie baterku, teraz tam mam Magnetti Marelli 55 Ah... _________________ Ford FOCUS 5D 1,6 16V r.v.2004
PUMA 1,7 VCT r.v.12/1999 - predané
Nissan Almera 3D 1,4 16V 87PS - totálka
-------------------------------
|
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: po leden 07, 2008 1:21 pm Předmět: |
|
|
Ja jsem tam dal kvuli muzice ZAP Silver 72Ah, dal bych tam jeste silnejsi, ale v tom rozmeru se uz nedela...73Ah je uz vetsi a do pumi by se mi nevesla...Btw stejne bych uz asi musel dat i silnejsi altik, aby ji umel nastouchnout do maxima...Jinak ted pres svatky pumi stala v mraze skoro 14 dni a kdyz jsem za ni po ty dobe vzal taxe to roztocilo jeste lip nez s bejvalou 44Ah za tepla |
|
Návrat nahoru |
|
sulostar Puma Driver
Registrace: 25.2. 2009 Příspěvky: 112 Bydliště: bratislava/snina
|
Zaslal: ne květen 24, 2009 5:21 pm Předmět: |
|
|
teoreticky by mala byt cim viac amperhodinova bateria lepsia , a nemalo by sa nic pokazit pretoze starter a vsetky zariadenia v spotrebuju len tolko A kolko potrebuju .. ja mam 60A/h a som uplne spokojny .. startujem za pol sekundy
premyslal som dokonca ze ked kupim audio , zapojim este jednu paralelne a pridam kapacitor
teoreticky je zivotnost baterie obmedzena len vybitim .. ked ju viackrat RYCHLO vybijes bateria sa pokazi lebo sa vo vnutri pokrivia olovene clanky a zacnu skratovat tym padom nedavaju el.energiu , ak mas vsak vela A/h bateriu, sok aky zaziva pri startovani (cca 100A) vybijanim je pre nu mensie zlo ak ich mas viac(baterii) tak je to este lepsie ..
moj ucitel elektrotechniky mal v aute 18-rocnu autobateriu (a vydrzala mu tak dlho lebo mal smejdovu nabijacku z ukrainy ale to tu uz nepatri...) _________________ I don't need sex.Life fucks me whenever it can:)
192797951?
sulostar@googlemail.com |
|
Návrat nahoru |
|
|