Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Zvyšování výkonu Puma 1.7 VCT
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Zvyšování výkonu Puma 1.7 VCT Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 9:44 pm    Předmět: Citovat

na jednu stranu chápu, že tam kdekdo chce mít víc koní - i já, ale...

Jak říkal Frostík - vyhozený peníze, s našima autama to nemá cenu - nejde z pumy udělat ferrari.. Wink

na začátku je podle mě třeba se zamyslet z čeho vycházím a kam směřuju a podle toho zvolit postup.. čím je puma vyjímečná?

proto každému, kdo mi volá a píše s dotazem jak zrychlit pumu odpovídám:

zrychli podvozek! uložení, tlumiče, pružiny a hlavně brzdy. pak dej dobrý filtr, kabely, svíčky a výfuk. kup pořádné pneu a zbytek peněz vraž do benzínu a do holek.. Wink

kluci neblbněte, máme pumy max 1.7 a taková kategorie nikde není, nastupujeme s dvoulitry a starý GSI, nebo CRX nám to nandá vždycky..

jen takový šťouravý dotaz: jak chceš ubrzdit těch 170 koní se sériovýma brzdama a podvozkem?.. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kackaj
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvky: 122
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 11:32 pm    Předmět: Citovat

Spravne Elton. Moja rec. Nic tak tomu autu nedoda vacsi vykon ako jeho odlahcenie. Vyhadzes interier, zmenis podvozok,pneu vsetko za kvalitnejsie a lahsie, vyhodis rezervu , das ho dole povedzme o 200 kg a ides sa porovnavat s 2 litrami Very Happy
_________________
drinking, stinking, never thinking

Neduveryhodna osoba Very HappyVery Happy

Sklerotik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Wintel
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.9. 2008
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovy Vary - Praha

PříspěvekZaslal: čt květen 14, 2009 10:43 am    Předmět: Citovat

I pritelkyne pravila: Hubnu, aby auto jelo rychleji Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt květen 14, 2009 6:49 pm    Předmět: Citovat

Souhlas s Eltonem a kackajem. Spousta lidí utratí hodně peněz za úpravy, které za ty prachy IMO nestojí (myslím poměr Kč / přidaný výkon). Nehledě na životnost, spolehlivost a bezpečnost... aniž by vůbec začali s odlehčením a podvozkem. Odlehčení auta dělá divy. Vyházet z auta "nepotřebné" krámy jako třeba super truper sound system, zadní sedačky, rezervu, spojlery, křídla, spolujezdce atd. ... je to zdarma a má to efekt. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Macany
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 13.7. 2006
Příspěvky: 804
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá květen 15, 2009 7:30 pm    Předmět: Citovat

Jinak já tam mám vzduchový filtr od greena a laděný výfuk a na brzdě to ukázalo 129HP. což je celkem slušné... 170HP tam bez Turba(nebo něčeho takového) nedostaneš... Těch +-150 je maximum...
Jediná firma, která ti dostane z Pumy 170HP je abc Chiptuning a zvládnou to u tebe před domem na parkovišti za 5 minut a to bez jakýchkoliv dalších úprav a stojí to jen necelých 7tisíc... tomu se říká chytrý kup... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
______________________________________________
navod na FTP: http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=42121#42121
Fotky:
4. ford puma sraz komlet od vsech: http://picasaweb.google.com/4fordpumasraz
Mimonske valky XIII: http://picasaweb.google.com/macisek/MimonXIII
Motokary: http://picasaweb.google.com/macisek/Motokary
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Pepen
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 31.5. 2006
Příspěvky: 33
Bydliště: Třebíč

PříspěvekZaslal: so květen 16, 2009 12:08 pm    Předmět: Citovat

Podle me nema smysl cpat do takovyho auta zbytecne kacky, pokud ale prece jen upravy, melo by se to brat komplexne. Jen jestli se nepletu ST 160 ma 160 koblih a je to upravena klasicka 1,7 a kompresoru se tam nic nepise, ale opravte me jestli se pletu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: po květen 18, 2009 1:58 am    Předmět: Citovat

Asi se opakuji ale myslim, ze vse uz bylo vymysleno, jmenuje se to motor z Pumy Racing.

1700cc Remap by Ford Racing
It can enable your 1700cc engine to give 150bhp with all the other FRP modifications Manifold, Exhaust ,Inlet plenum and Cams.

Tak ze koupite Remap Ford Racing. Manifold, Exhaust ,Inlet plenum and Cams dle specifikace Pumy Racing.

Je to udelane primo od Fordu (Ford Racing), tak ze se da predpokladat ze to proti jinym vecem funguje.
Kód:
http://www.pumaspeed.co.uk/category.php?catid=3&subid=13
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=277


Tak staci si udelat vylet do UK a udelaji Vam to skoro na pockani. Pak jsou uz jen dve cesty, jine auto (treba Fiesta, Focus ST) nebo jiny motor treba 2,0 Duratec, ktery se do Pumy vejde.

To co rikal Elton:
Citace:
kup pořádné pneu a zbytek peněz vraž do benzínu a do holek..

To podepisuji. ne ze bych si nemyslel, ze by seriovy podvozek Pumy nezvladne tech 170+ koni, vykonne brzdy jsou zaklad u kazdeho sportovniho auta, jako ze efektivnejsi je auto odlehcit nez pracne ladit samotny motor.
To co rika on plati vseobecne, kazda uprava proti serii nese i zapory, vetsi opotrebovani dilu, spotreba, jine chovani auta jako celku, tezsi serizeni, pokud se vubec poradne povede.
Cestu si musi kazdy vybrat sam.

_________________
Ford
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po květen 18, 2009 11:45 am    Předmět: Citovat

musim ta sklamat, tie upravy ziadne nevyhody nemaju..
zivotnost je len lepsia, jazdne vlastnosti su lepsie...
jedina nevyhoda je ze to nie je zadarmo

_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: út květen 19, 2009 12:03 am    Předmět: Citovat

Scary neprodavas nahodou tuning dily ve volnem case? Very Happy Ad "zivotnost je len lepsia" u tech dilu co vymenis nebo ty, ktere tam nechas? Jen nas pouc. Ale konkretne. Prohlaseni typu vse je lepsi si nech do politiky.
_________________
Ford
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út květen 19, 2009 7:21 am    Předmět: Citovat

priklad: vzduchovy filter.. bavlnene a tie z inych materialov mas v podstate dozivotne pouzitie, papierovy menis raz rocne

vacsie brzdy co tu ma vacsina ludi: ako to znizuje zivotnost????

nerez vyfuk: nemas ho hrdzavy za 3 mesiace.....

atd atd

_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: út květen 19, 2009 7:58 am    Předmět: Citovat

Myslim, ze Deadlift narazel na veci primo v motoru... Tam bych to s delsi zivotnosti tak jednoznacne nevidel... Laughing
_________________
************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
smudlinkaxxl
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po únor 15, 2010 3:25 pm    Předmět: Citovat

No dlouho jsem se nepobavila takhle Very Happy

To co se tady řeší co tam nacpat a co odlehčit vyjde mnohem dráž než kdyby se to upravilo na cosii třeba teď se dá ten motor sehnat v Praze za 60 000,- i s castli Sierri IS ! Cool

Nemluvě otom když zabrouzdáte po ebay a sežene se i okolo 1500,- E
a máte 205 a výše HP podle tipu motoru.

A pokud se nebudete chtít srát se všim možnym tak ho sehnat bez turba a udělat to přez karbec.

Řešili se tu i RS 2000 motory. což mi ipřijde jako nejjednodušší a nejlevnější, ale u MK5 neni ještě čidlo klepání.


A když už by někdo chtěl tunit motor seriovej.

Co takhle snížení hlavy? změna kompresního poměru, stavitelný kola na vačkách, větší vstřiky lepší celý sání ne jenom filtr jak dělá 80% lidí a myslí si jak to maj pošéfovaný.
Leštěný kanály, nemluvě o výměně kliky ojnic vaček za lepší, tvrdší pružiny na vačkách.
Odlehčení setrváku ...toť otázka .. rychleji vám to půjde do otáček ale i rychleji padat, volnoběh nebude stálej ale bude kolísat a Krouťák půjde dolu lehce, ale to je vykompenzováno.
Sam osebou celá výfuková soustava.

Napadlo už někoho oblnout lambdu ..resp PC aby lambda dávala údaj že je směs řídká a dávala víc paliva?

Možná by to taky chtělo lepší čerpadlo, celkově filtry.

Je toho hodně, času a peňěz bohužel málo.
A nej je mít druhej motor na kterym to zkoušet no.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po únor 15, 2010 8:48 pm    Předmět: Citovat

Citace:
To co se tady řeší co tam nacpat a co odlehčit vyjde mnohem dráž než kdyby se to upravilo na cosii...

Kolik stojí, když vyhážeš z auta "zbytečné" krámy (viz. výše)? Řekl bych, že rozhodně méně než 60 tis. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
henry
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.4. 2009
Příspěvky: 58
Bydliště: KOSICE SR

PříspěvekZaslal: po únor 15, 2010 9:33 pm    Předmět: vykon Citovat

zdravim.ja ak idem na sprint,odpojim konektor s vahy vzduchu a do konektora strcim odpor zodpovedajuci odporu vahy.naspat nezapajam.neviem ako to funguje ale asi rj zaznamenava ,ze je vaha zapojena.auto taha jak svina,ale aj zerie jak svina.vaha je odpojena a pravdepodobne sa otvara mechanicky len prietokom nasavaneho vzduchu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
smudlinkaxxl
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po únor 15, 2010 11:18 pm    Předmět: Citovat

s4nch3z napsal:
Citace:
To co se tady řeší co tam nacpat a co odlehčit vyjde mnohem dráž než kdyby se to upravilo na cosii...

Kolik stojí, když vyhážeš z auta "zbytečné" krámy (viz. výše)? Řekl bych, že rozhodně méně než 60 tis. Laughing


Měla jsem anmysli odlehčení setrváku třeba, ano vyházet 3.14čoviny nic nestojí, teda stojí cca 2 hoďky práce s golou
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund