Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
yesser Puma Owner
Registrace: 22.9. 2008 Příspěvky: 36
|
Zaslal: po duben 20, 2009 8:39 pm Předmět: Porucha VCT |
|
|
Zdarec, nevíte někdo čím by to mohlo být, když se mi zasekává VCT(asi),
delá mi to, že při zátěži mi při 4 tis. ubere sílu motoru a v 5,5 tis. to tam kopne zpět jak bych pustil NO2, celkem to nechápu, nevíte někdo co by to mohlo být, mám tam 12 let starej paliv. filtr tak zkusím ten ale jinak fakt nevím hlavně je divný že to dělá nejvíc po odpojení baterie? Nebo že by ŘJ?
Nevíte ještě někdo jestli se dá sehnat celej novej motor?
Díky všem
|
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: po duben 20, 2009 8:42 pm Předmět: |
|
|
12let? Tak ty jsi dobrej blázen Sorry, ale to je fakt hodně dlouho...
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
yesser Puma Owner
Registrace: 22.9. 2008 Příspěvky: 36
|
Zaslal: po duben 20, 2009 8:46 pm Předmět: |
|
|
Nedávno jsem to koupil a zjistil jsem že je tam všechno origo 12 let starý !!!! Už jsem dělal rozvody - origo, spojka - origo, svíčky, kabely - origo prostě na to auto nikdo ani nesáhnul.....aspon jednu výhodu to má......nikdo tam nemohl nic pos*at.
|
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: po duben 20, 2009 8:48 pm Předmět: |
|
|
No to je tak jedine....
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: po duben 20, 2009 8:55 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 2:16 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: po duben 20, 2009 8:58 pm Předmět: |
|
|
já mám dojem, že restart ŘJ by se měla odpojit na 30min baterka.... (nejsem si úplně jist)
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
yesser Puma Owner
Registrace: 22.9. 2008 Příspěvky: 36
|
Zaslal: po duben 20, 2009 9:01 pm Předmět: |
|
|
Díky to by mi pomohlo, asi to tak bude protože po tom odpojení ze začátku to je úplné katastrofa ale časem se to zlepšuje tak snad to bude ono, dík za tip a kdyby jsi to náhodou našel ten návod tak mi ho pls hod i do mejlu: Kód: | janousek.pavel@centrum.cz | Díky
|
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: po duben 20, 2009 9:44 pm Předmět: |
|
|
.
Komentář: |
|
Velikost: |
14.54 kB |
Zobrazeno: |
15177 krát |
|
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 2:16 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Scary Puma Racer
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: so duben 25, 2009 9:31 am Předmět: |
|
|
toto ti 100% nepomoze...
takyto vypadok vykonu treba hladat inde... ako tazko radit ked mas vsetko 12 rokov stare.. je mozne ze tu uz bude najlahsie zosrotovat auto
_________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: so duben 25, 2009 2:21 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 2:16 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Scary Puma Racer
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: so duben 25, 2009 10:45 pm Předmět: |
|
|
tato finta je dobra akurat nato aby sa ta riadiaca jednotka naucila svoje funkcie po resete rychlejsie...
ale aj "blba" riadiaca zas nemoze robit az take prusery
a ak uplne vazne na aute 12 rokov nebolo nic menene, dufam ze aspon olej sem tam bol.. tak neviem neviem ci ten motor sa da ozivit...
ako tu sa hadat nebudem lebo nie je vela takych aut teda tym ani vela skusenosti
_________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... |
|
Návrat nahoru |
|
Bruni Puma Owner
Registrace: 5.2. 2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Košice,SK
|
Zaslal: ne duben 26, 2009 11:18 am Předmět: |
|
|
este som nevidel takyto navod co robit po odpojeni baterky.myslim si ze je to hlupost
_________________ Japan positive |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: ne duben 26, 2009 4:22 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 2:17 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Bruni Puma Owner
Registrace: 5.2. 2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Košice,SK
|
Zaslal: út duben 28, 2009 4:12 pm Předmět: |
|
|
moj nazor je,ze elektronika sa po odpojeni baterky zresetuje na "defaultne" nastavenie a po jej pripojeni si nacita aktualne hodnoty podla stylu jazdy.na mojom exjaponskom aute to presne takto fungovalo.neboli potrebne ziadne tipy a triky
schvalne to pri najblizsej udrzbe vyskusam.potrebujem vymenit olej,filtre a par drobnosti.som zvedavy ci strielanie do sania a cukanie auta prestane...
_________________ Japan positive |
|
Návrat nahoru |
|
Scary Puma Racer
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út duben 28, 2009 7:57 pm Předmět: |
|
|
spravne hovoris vsetko sa samo nacita..
akurat pri tomto "triku" sa to vsetko upravy a nacita rychlejsie..
inac tak ci tak sa to vsetko upravy do nejakeho vlastneho nastavenia
_________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... |
|
Návrat nahoru |
|
|