Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Hlava motoru
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Hlava motoru Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Strada01
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 575

PříspěvekZaslal: so březen 07, 2009 2:12 pm    Předmět: Hlava motoru Citovat

Mate nekdo upravenou hlavu motoru?Ja o tom silne premyslim!Mam tu znameho,je to starsi pan a je to borec na motory,za 5-6 tis by mi to udelal!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: so březen 07, 2009 3:26 pm    Předmět: Citovat

(jano)...pokial nechces menit a vyfukove zvody za sportove a popripade aj sanie tak bi som to radsej nechal tak aby nebolo viac skody ako uzitku Smile
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Strada01
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 575

PříspěvekZaslal: so březen 07, 2009 3:31 pm    Předmět: Citovat

Sani necham lauf mam komplet od svodu az po konec...nebude se snizovat hlava, vcera jsem se stim chlapkem bavil asi 2 hodiny a vydrz motoru zustava co udava vyrobce, nic se tam nemeni, jen se tam dolazuje to co ve vyrobe ser.. uz udelal hromadu motoru a pokazde to fungovalo. A kdyz se stim clovek nauci jezdit, tak rikal ze i spotreba je mensi. Kdyz to vezmu ze bych dal chiptuning coz bych si nikdy nedal, tak vyhodis 11000 a mas upravenou jen ridici jednotku, ale to dulezite v motoru upravene neni..Rikal ze u 4taktu je vse v hlave, to si radsi necham udelat tohle vim ze to bude fungovat a hlavne mam defakto vrch motoru po repasi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: so březen 07, 2009 5:41 pm    Předmět: Citovat

na kolik tě to přijde?
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Strada01
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 575

PříspěvekZaslal: so březen 07, 2009 5:47 pm    Předmět: Citovat

6000uprava te hlavy + tesneni 3000 jsi tam za 9000 max 10000 ale pojede to jak svine a hlavne vrsek motoru po GO! za 14 dni jde bracha s Astrou G 1.6 16V a ponem jdu ja, pak podam info. a na sraziku vam pujcim pojezdit. Kdyz by nikdo mel zajem mohl bych to domluvit.

Naposledy upravil Strada01 dne ne březen 08, 2009 2:54 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Janina
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 10.4. 2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Horšovský Týn

PříspěvekZaslal: so březen 07, 2009 7:38 pm    Předmět: Citovat

cau a co ti na ty hlave bude delat ?Zabrousí ventily kanály ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Janina
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 10.4. 2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Horšovský Týn

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 11:19 am    Předmět: Citovat

ja musim rozebirat hlavu protože budu dávat nové stírátka na ventily tak jsem se ptal co tam chce dělat za úpravy. Co já vím tak tam lze zabrousit dosedací plochy ventilu, sací kanály, nebo dost razantní je změna úhlu ventilů. To by možná obpovídalo těm 6tis. za upravu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 11:35 am    Předmět: Citovat

no je fakt že hlava je jenom část motoru ještě tam máš minimálně písty s vložkama a kliku-potom by to byla GO+samožřejmě věchnymožný těsnění.stírátka na ventily??mysliš gufera na ventily?no já jsem si tímhle už prošel s felícií.upravoval mi to člověk co(v tý době)jezdli s felícií Pick up závody a musim říct že to znát bylo ale znova bych se do toho už nepouštěl.opravdu jednoduší je sehnat silnější motor.úprava hlavy může být dost rozsáhlá.změna úprava tvaru spalovacího prostoru,zvětšení a rozleštění kanálku až třeba po výměnu a použítí větších ventilů pokud je tam na to místo.hlava se nechá upravit za 3 nebo i za 30000Kč.za 6000Kč pokud je to i s praci tak tipuju jenom základní úpravu.zázraky nečekej.chce to vačku,nechat si spočítat sání,celej výfuk a hlavně ŘJ.pokud by do toho někdo chtěl cpát prachy tak by doporučil sehnat si nějaký 2.0 např. 110kw fiesta,127kW focus nebo mě napadla i zástabva 110kW z escorta.pokud máš možnost dělat technickou že jenom pošleš papíry tak to neni problém.čísla motoru se už dneska na silnici stejně nekontrolujou :)ale to už je spíš říše snů.
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Janina
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 10.4. 2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Horšovský Týn

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 9:13 pm    Předmět: Citovat

V tom máš pravdu plně s tebou souhlasim jen jsem chtěl vědět co se dá udělat za úpravy za 6tis Cool,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 4:58 pm    Předmět: Citovat

Souhlasím s misakxt, raději bych šel hledat nějaké TT 1.8 110Kw a nemusel nic řešit. Na autě raději udělám pořádně rozvody adt... at ten motor dobře a bez problému slouží než takové ''upravy'' jestli máš nějakou tu korunu navrch tak bych ti doporučil Mazdu RX8 maš v ní Wankel a nemusíš tady řešit nějakou šišku Very Happy
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 11, 2009 12:38 pm    Předmět: Citovat

to Strada01 :
1) jako svině to určitě nepojede, ale pokud se úprava hlavy podaří, tak motor bude pružnější a auto pojede lépe, ale samozřejmě za cenu vyšší spotřeby
2) OT, kdo ti dělal ty svody, co máš na fotce v profilu ? Omlouvám se, ale provedení napojení 4-2 a 2-1 je děs

asps napsal:
... raději bych šel hledat nějaké TT 1.8 110 Kw ... a nemusíš tady řešit nějakou šišku Very Happy


tohle TT je slabý, ale jinak souhlas Very Happy Very Happy

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: st březen 11, 2009 7:51 pm    Předmět: Citovat

For Frostik: tak to jo Very Happy , ja jen že mam tuhle 1.8T 20V 150 koníků a je to celkem v poho, ale Qattro je prostě Audi Smile
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: st březen 11, 2009 8:45 pm    Předmět: Citovat

Můj odhad je max 3-5 kW.každopádně horší to určitě nebude.ještě dotaz mimo na asps.Jak jede ta octávka v porovnáním s Pumou 1.7?
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: st březen 11, 2009 10:54 pm    Předmět: Citovat

Pro misakxt: musim uznat že 20 ventilů a turbo je dost znát Smile , ale variabilní časování u 1.7 má navrch v nízkých otáčkách. Turbo začne tlačit při cca 2500 ot. do té doby je to auto jak ''stará žena'' Very Happy
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
saolin
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 30.3. 2006
Příspěvky: 145
Bydliště: okr. Kolín

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 3:13 pm    Předmět: Citovat

No asi nejlepší je si radši koupit lepší kola, nebo když už tak si dát chip. ale na úpravu motorů si myslím že je potřeba spousta peněz a to nemluvím o dalších investicích...
_________________
Dámské oblečení
http://www.filimoda.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund